Turkisch Teatime deel 10!!!!

Het is erg rustig vanmiddag.
Iedereen een fijne dag en Dia succes met de laatste loodjes.

Groet

Hoi allemaal, ik ben het ff spuuuuuuuuuuuuuugzat, heb geen zin meer om te werken. Nog 1,5 uur!

@Mar, die laatste 90 minuten houdt je toch nog wel vol??

Vanmorgen proeftoets gedaan… kregen 3 uur de tijd… Cynthia was weer binnen 45 minuten klaar natuurlijk… Enne foutloos gewoon haha… Dus over 2 weken het echte tentamen… Makkie!!! Toch??

Ga ff een spelletje doen ofzo!

X

@cyn
Is de opleiding zo makkelijk of ben jij gewoon zo goed? :smiley:

Zo net terug uit het ziekenhuis,vandaag een wat mindere dag hij is erg moe en ziet er ook ellendig uit.
Ik maak me wel zorgen dat hij zo weinig eet,maar de dokter reageerde er niet op toen ik het hem zei.
Ik wordt soms gek van die arrogantie van die dokters,snappen die nu niet dat je wat meer uitleg wilt?
Je moet werkelijk alles vragen,zo vroeg ik naar wat hij wel en niet mag eten.
De dokter zei geen bruin brood wat krijgt onze zoon al al die dagen?
BRUIN BROOD!!!

Ik neem nu elke dag zelf brood mee.
Ok noemde die arts een aantal onderzoeken die nog gaan gedaan worden,maar uitleg krijg je daar niet bij.
Hij keek dan ook een beetje raar toen ik vroeg of hij het in gewoon Nederlands kon zeggen pffffffffff.

@Fransijn weet je al iets meer over je tickets?
Och meid ik duim dat alles goed komt voor je!

@Cyn wat goed van jou dat je zo makkelijk die tentamens maakt,Gefeliciteerd.

@DIA,NOGMAALS EEN HEERLIJKE ZONNIGE VAKANTIE IN ALANYA EN DOE ZE MAAR DE GROETJES DAAR!

Ben de hele dag beroerd geweest. Heb wel geprobeerd te werken en de kinderen niks te laten merken van alles.
Maar die onzekerheid over of ik zaterdag nou naar Side ga of niet is ondraaglijk.
Heb verder nog niks gehoord rondom de omboeking van m’n ticket, maar dat kan ook haast niet.

Mijn collega had een reisje naar Istanbul geboekt, maar gaat nu een week later. Maar ja zij werkt partime en kon iets regelen met haar duo.
Ik werk natuurlijk fulltime, dus heb geen keus.

Ga zo maar naar huis, want vanavond weer een cursus op school.

Fijne avond allemaal.

Nog 4 dagen???:frowning: :eek:

@Fransijn,lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid,bederft echt je voorpret pffff.Sterkte meid!

Jill, ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe en ik hoop dat er iets positiefs komt uit alle onderzoeken. Dan kunnen jullie ook weer verder.

Het allerbeste voor jullie zoon hoor.

@Fransijn, ik hoop dat er snel een einde komt aan die onzekerheid!!!

@Jill, ja doktoren zijn inderdaad arrogant!! Sterkte nogmaals!!

@Mk, tsja beide natuurlijk :wink: haha… Nee serieus… die vakken die ik nu heb (tekstverwerken (Word) en Nederlands zijn zoooo makkelijk!! Dus ja die tentamens zijn niet de allermoeilijkste… Vanaf 7 november wordt het echt moeilijk met anatomie enzo!!!

@Dia: HELE FIJNE VAKANTIE MEIS!!! Hoop dat jullie mooi weer hebben!!!

x

@cynthia welke opleiding volg je wel?
@Jill hopelijk vinden ze snel iets, veel sterkte en de moed niet opgeven hoor.
@Fransijn hopelijk heb je je tickets op tijd.

Hopelijk gaat het met de rest van de ploeg ook goed. k loop nu al 2 dagen als een zombie rond, maar gisteren avond nog een lief berichtje gekregen uit Turkije :smiley: en dat heeft mijn hele nacht goed gemaakt. In een mum van tijd was het 7 uur en kon ik mijn bedje gaan opzoeken. Maar helaas was ik na een paar uurkes al wakker. Als het zo doorgaat zal ik moeite hebben om het laatste van de week te halen. en deze week doen we er een nachtje bij (6/7) met de overschakeling van geo 1 naar 2.

@Dettje; medisch secretaresse… Heb eerst de opleiding Secretaresse gedaan, helaas niet gehaald (op 2 vakken gezakt) en dan gaan we nu dit doen… Daar krijg ik namelijk die 2 vakken ook niet… Maar dan wel weer andere vakken, die volgens mij wel moeilijk zijn… Anatomie en Latijn voornamelijk… Al heb ik het voordeel dat ik vrij makkelijk talen leer…Dus dat scheelt weer!!!

x

@cynthia ja studeren is niet alles hé. Je moet je er echt volledig voor inzetten. Is hier ook zo sé en alles je dat dan nog in combinatie met werken is dat zeker niet gemakkelijk.

Zo meiden ik ben weer thuis, heb gegeten en ga nu lekker met hubbie een paar Prisons kijken hihi!

@Fransijn: Wat een toestand…hoop dat alles goed gaat komen en je gewoon volgende week in jouw 2de thuis zit!!

@Jill: Gezellig, spreek je gauw:hihi: En wat de doktoren betreft, het is een volk apart dus!! Sterkte voor jullie nog steeds!!

Ik ga dus weer een beetje ego doen hier, tot morgen dan maar denk ik!

@beppie veel kijkplezier. Ow hoe gaat het op je nieuwe werk. Heb ik eigenlijk gemist maar wat voor werk is het

Lieve meiden ik weet niet of ik nog tijd heb om hier langs te komen, ben echt vanalles tegelijk aan het doen. Inpakken, dingen klaar leggen, mnsnen…
Morgen rond kwart voor twaalf vertrekken we uit huis en dan vliegen we om half drie. Dus tot over een week lieverds!! Dikke kus voor jullie allemaal!!!

X Dia

@diamond veel plezier op reis, maak er het beste.

Goeie avond allemaal !

@Jill: sterkte meid ! Ook voor je zoon! Hoop echt dat ze iets vinden dat minder erg is en gewoon te genezen valt !

@Cyn: jaaa anatomie ! Zwijg me ervan ! Zoooo saai, zooo veel en zooo moeilijk !

@Dia: GOEIE REIS !!! Geniet ervan !

Vandaag naar de stad geweest. Mn mama wou een cadeau kopen voor mn verjaardag maar ze had niet echt een idee (had deze keer geen tips gegeven of zo hihi) . Ze zei dat ik voor zoveel geld mocht kiezen wat ik wou. Heb kledij ermee gekocht. Ik wissel graag af :wink: en zo heb ik er weer een paar nieuwe kledingstukken bij ! En een mooie ketting ! Daarna zijn we iets gaan drinken en een pannenkoek gaan eten, en er een leuke dag van gemaakt ! O ja, ook nog een pyama gekregen, een hele mooie en zachte ! Ben superblij ! Alleen, kan mn nieuwe kledij nog niet dragen :frowning: heb gezegd dat ze het maar op de dag zelf mocht geven :smiley:

@Sev: natuurlijk moet je wachten tot je echt jarig bent hahaha(overmorgen toch!!!) Ja en dat is moeilijk voor ons meisjes!!!

@DIA!!! GENIET AFGESPROKEN!!!

@Detje: Telefoniste met administratieve werkzaamheden. Leuk werk, leuke ploeg collega’s maar wel een hoop te leren dus!

Nou geen Prison, gewoon lekker gekletst. Nu ff met de puber op MSN en dan naar mn bedje. Leren(nieuwe dingen op het werk leren bedoel ik dan) is vermoeiend!

Tot morgen!

@diamond en mams: hele fijne vakantie. Geniet ervan!

@ Dia.: Nog een keer dan :smiley: Een hele goede reis en een te gekke vakantie gewenst en dat jullie ook een beetje mooi weer zullen hebben. Geniet ervan samen met je moeder. Gezellig hoor! :wink: