Turkisch Teatime deel 10!!!!

zo…ik ben net op tijd weg uit turkije.
1 om dit deel 10 nog mee te maken
2 omdat toen ik wegging het begon te regenen en het nu als het goed is in bodrum een noodweer van jewelste is…nou ja. zal er voorlopig toch niet meer komen.

oh oh. de 1e week was geweldig en de 2e week was op bijna alle fronten pijnlijk, behalve de…uhm…laatste 2 nachten :redface:
maar omdat de laatste week zo kut was verlopen, ik zoveel pijn had en er zoveel vervelende dingen gebeurd waren, was ik heel erg verbaasd van mezelf dat ik het zo moeilijk had bij het afscheid. :crybaby: deels natuurlijk omdat ik er weer weg moet, maar ik denk ook deels omdat ik gewoon echt niet weet wanneer (en of) ik er wel terug kom…zucht.
het was erg moeilijk om mijn goede vriend van daar voor de laatste keer te zien en te zeggen, C u later, terwijl ik gewoon weet dat dat later wel heel erg veel later kan zijn. :crybaby:
al die mensen brengen zo’n verschrikkelijke vlaag van verwarrende emoties met zich mee, dat ik gewoon echt niet weet hoe dat kan…
nou ja.
heb weer in alle hevigheid last van de turkije-blues en kan maar moeilijk aanvaarden dat ik nu echt, echt, echt hier moet blijven. nou ja moeten, ik moet natuurlijk niks, maar mijn lichaam schreeuwt aan alle kanten om rust…morgen naar de dokter (crohn, voet, diarree en doorverwijzing) zaken regelen (woning zoeken, post van 7 mnd behandelen, belastingdienst, ruzie maken met de ex man en proberen een beetje orde in de chaos in mijn hoofd te krijgen)

ik had op een gegeven moment gedacht dat ik het een beetje gehad had met turkije en dat het echt misschien beter voor mezelf zou zijn om eventjes niet meer aan deze verslaving van internet-turkije-gebabbel toe te geven, maar tja, het is sterker dan mezelf. Ik hou van turkije en vooral bodrum, en ik ben er echt klaar voor, maar turkije is gewoon nog niet klaar voor mij, en dat is het hele probleem.
nou ja, de tijd zal het leren

allemaal een goede nacht en tot gauw weer, dan zal ik ook weer eens leuk op iedereen reageren, als ik er weer wat meer ‘in’ zit en ik eindelijk eens weer een keertje echt in NL geland ben.
slaap zacht

@Bloem,jij hebt de laatste maanden echt ineen emotionele achtbaan gezeten en dat je nu niet goed weg weet met je gevoelens is niet meer dan een normale reactie op alles wat je hebt meegemaakt.
En inderdaad je moet voor jezelf gewoon de tijd nemen om orde te scheppen in je leven en dat kan je alleen zelf.
Ik hoop dat je eruit komt en dat je over een tijdje alles een plaats kan geven en dan kijk je misschien ook heel anders tegen bepaalde zaken aan.
Ik wens je veel wijsheid en neem je tijd meid!!!

SUCCES!!!

Goedenmorgen allemaal

@Bloemmie! Ja dat is nou Turkije! Je bent het spuugzat maar…ach ja het heeft je te pakken!!! En jullie met die mannen daar, dan zal het nog wel erger zijn denk ik zo…
Ik weet dat ik elk jaar zeg niet meer heen te gaan, en bijna elk volgend jaar zit ik er weer hihi!

@DIA!!! IK BEN JALOERS!!!

@Sev: Wel je oude jaars dag vieren vandaag hoor!!! En dan morgen (hieperdepiep!)

Nou ik mag weer. De eerste kleine dingetjes komen al, dus het giga uitgelatene is er wel af, maar het blijft een heel leuke baan!

Tot vanavond

@bloem
Nu eerst maar ff rust houden en alles rustig overdenken.

zo goedemorgen luitjes!

zit nu even duf te wezen achter mijn pc… moet zo richting opticien om de lenzen te laten nakijken…k…dingen… :slight_smile: heb maar besloten toch maar bij een bril te blijven! daarna college (erg saai en was gisteren veels te moe om het voor te bereiden) dus dat gaat gezellig worden! oops… :slight_smile:

verder heb ik gisteren een eigen domeinnaam aangevraagd… voor vertalingen, en uiteindelijk ga ik via dat mijn bedrijf starten (over eenjaar ofzo) als echt vertaler, tolk, cursus e.d… das de droom. maar ik heb de domeinnaam alvast vastgelegd… dus het is even wachten tot het online is… best wel spannend!!

nou fijne dag iedereen

@Bloem, welkom thuis meis!!! Het zal wel weer erg vreemd voor je zijn!!! Vind het erg jammer dat een deel van je vakantie zo vervelend is verlopen!!!
Als je weer wat bij bent gekomen, kun je mij dan nog vertellen wat mijn “broer” heeft gezegd… Ben ik wel benieuwd naar!!!

@derest, sorry meiden kom vandaag niet zoveel… Papa is jarig dus mag niet zo lang online… Is natuurlijk logisch!!

@DIA: GOEIE REIS!!! Veel plezier!!!

x

@cyn
Gefelciteerd met je vader!

Thank you!!! Straks lekker TAAAAAART eten :dope: :dope:

:finger: SB :finger: vandaag…

x

GEFELICITEERD met je vader Cyn!!!

Laat de taart maar smaken.

Hoe gaat het bij jullie Jill?

@ Cynthia: Natuurlijk ook namens mij, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Hoe “jong” is hij geworden?

Dat wordt dus weer sassen vandaag! :stuck_out_tongue: Geniet ervan!

@ Jill: Jij ook sterkte weer hoor, met je zoon. Ik hoop dat je vandaag wat betere berichten krijgt.

@ Bloem: Welkom thuis. Ik heb met veel plezier je weblog gevolgd. Het is best wel een heftige tijd voor je geweest zo te lezen. Ik hoop ook voor je, dat je hier weer even tot rust zal komen.

Fijne dag allen. :wink:

merhaba askims (of zoiets!!)

@cyn, van harte met de verjaardag van je pa…moet ie niet gewoon werken?? kan jij lekker heel de dag op je pc. stuur je wel ff een pm.
@nur, wat voor n naam heb je gekozen?? en is dat dan een turks vertaalburootje dat je gaat runnen??
@ de rest, fijne dag allemaal. ikke druk met huiselijke beslommeringen, probeer mn ouders een beetje te helpen. vaatwasser uitruimen, honden uitlaten, wassen en strijken, boodschapjes doen enz enz…dusse, de plicht roept!!
XxX

@bloem
Lekker geslapen in je eigen bedje?
Het verhaal op je weblog over je ongeluk was wat algemener dan je hier had verteld. Wilde je het thuisfront niet onrust maken.

juist ja…weet eigenlijk niet eens meer wat ik wel en niet verteld heb, hiero…alles denk ik he? nee, ga mijn ouders AB-SO-LUUT niet vertellen wat er gebeurd is. wel jammer want mijn vader denkt nu dat ik een drankorgel ben, die bij de minste druppel al omvalt, maar goed. de andere blauwe plekken zien ze toch niet, en mijn blauwe oog is volledig weggetrokken, alleen mijn wang is nog blauw, maar dat zie je gelukkig niet (dankzij mijn bluine kleurtje)
denk dat ze me nooit meer het huis uit laten gaan als ik vertel wat er precies gebeurt is, en dat ze me voor altijd voor de mannen opsluiten…hihihi…laat ze dan maar denken dat ik dronken was. hahaha

een leugentje om bestwil :slight_smile:

nou ja…ik ben ook echt gevallen…ze hoeven alleen niet te weten waarom ik zo van streek was, en niet goed oplette, en daardoor viel…dusse…de halve waarheid (ik lieg nooooooooooooit!!)

Gewoon niet alle details vertellen dus :smiley:
Die zijn alleen voor WW

Vannacht terug gekomen uit AD. Hebben een geweldige vakantie gehad, lekker een week echt genoten. Weer was over het algemeen goed laatste dagen wel veel wind. Gisteren was het slecht, heel de dag flink geregend en toen we weggingen onweer. Nu weer terug in het gewone leven, koffers uitruimen, wassen en opruimen. Wil dat alles weer glad is omdat ik vrijdag aan mn schouder geopereerd wordt, moet er nog niet aan denken. Ga vandaag bijlezen.
@Bloem: jammer dat we elkaar niet gezien hebben.
@Besmile: geen echt opvallende haarkleur gezien, als je vrijdag met hotelshuttle naar Bodrum bent geweest denk ik dat ik je gezien heb.

@toos
Lekker weekje gehad dus, heerlijk hoor!!!
Nu nog weer zorgen dat alles weer netjes weggewerkt wordt, wat heb je toch een troep mee hè.
Nu op naar de operatie, hopelijk dat dit dan eindelijk de laatste keer is.
Alles met het huis nu 100% rond, zijn ze er niet op teruggekomen?

@MK: Nee zijn er niet op terug gekomen, vrijdag lopen de ontbindende voorwaarden af. Geen bericht is goed bericht zullen we maar denken. Wat kun je inderdaad veel troep meenemen, ook dit keer weer veel teveel.