Stomme telefoon. Krijg ik weer een sms uit Turkije en ja hoor zit mij toetsen weer vast.
hallo,
heb vlug wa bijgelezen, maar eerlijk gezegd mijn hoofd staat er niet echt na. Veel te weining geslapen, de omschakeling van de morgen naar de nacht speelt weer grote parten. Nu ja, juist terug van de engelse les en k ga vlug nog een 45 minuutjes tukken om dan om 23.30 terug (fit) weer aan de slag te kunnen gaan tot 7uur.
aan iedereen slaapwel en tot morgen eens. slaapwel
Hallo allemaal,
Hier ben ik ook weer even. Ik heb niet zoveel bijzonders te vertellen, het gewone leven gaat alweer helemaal z’n gangetje.
Werken, huishouden, beestjes verzorgen, af en toe een verjaardagje, af en toe naar de kroeg, weinig spannends. Het lijkt al eeuwen geleden dat Marjan, Marion en ik in Marmaris waren, toch is het nog maar 3 weken. En meteen herfst hier, blèèèèèèhhhhhh.
*Ik wil naar Turkije!!!:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: *
Morgen weer met Marjan naar de Buikdans les, das wel lachen, maar best moeilijk. Alles is zo stram en stijf!!
Even reageren op wat ik nog weet hoor
@ Bep, super dat je zo’n leuke baan getroffen heb, ben jaloers op je!
@ Jill, Ik hoop ook dat het met je zoon goed afloopt, het is vreselijk als er iets ernstigs met je kind is
@ Sev, jij hebt vrijdag de 13e zeker uitgesteld, wat een pech
@ Besmile, weggooien dat ding!! Haal een goeie!
@ Filiz, geniet lekker in Turkije, het mooiste land van de wereld!
Voor je het weet zit je weer in dit saaie kikkerlandje!
@ Diamond en Fransijn, als ik jullie niet meer spreek, alvast een hele fijne vakantie!!
@ Roanna, leuke foto, nu weet ik tenminste naar wie ik uit moet kijken als we ooit weer een S****feest krijgen (ooit?)
Ik krijg zojuist een leuke turk op de msn , gaa ff met hem praten,
- Doei allemaal!!*
@Beppie wat heerlijk dat je eerstedag zo goed is meegevallen!!!
@Sev,jeetje wat een dag is normaal dat jij doodmoe onder de wol kruipt.
@Filiz genieten meid,zorg maar dat je een lekker kleurtje hebt.
@Dettje,is lichamelijk heel zwaar he die wisselende diensten he,het vraagt nogal wat van je lichaam.Ik wens je een rustige nacht.
DIA EN FRANSIJN IK WENS JULLIE ALVAST EEN MEGA GEZELLIGE EN ZONNIGE VAKANTIE!!!
@jill: weet je al iets meer over je zoon?
pfffff heel de dag zitten wachten op een dokter voor de uitslag van de foto´s,ze weten nog niets met zekerheid,donderdag en vrijdag volgen nog enkele onderzoeken.
Maar we moeten er toch rekening mee houden dat het ziekte van crohn is.
Ik heb wel wat zitten googelen maar er is niet echt veel bekend van deze ziekte.
Bij ons zit het niet in de familie,maar een oorzaak?er is nog weinig van bekend.
Als je kind ziek is zou je het zo graag van ze overnemen he,je voelt je zo machteloos.
@Jill: Ja Jill, dat vroeg ik me ook af. Weet je al wat meer over de ziekte van je zoon? Ligt hij nog in het ziekenkenhuis? Of is hij gewoon thuis? Ik hoop, dat het allemaal mee valt.
@Miere011: Ja he! Je weet het maar nooit, of we ooit een landelijk feest van Sod… krijgen. Ik weet in ieder geval dan al, hoe jij er ongeveer uitziet. Hahaha. ![]()
Hij moet nog blijven tot einde van de week.
@ Jill: Heel veel sterkte en beterschap ermee. Ik hoop voor jullie allen, dat ze de oorzaak en het ziektebeeld kunnen vinden en dat er dan wat aangedaan kan worden.
Ik ga slapen, althans dat ga ik proberen. :disgust: Weltrusten allen en slaap wel.
Bedankt Roanna,slaap lekker en sweet dreams!!!
@jill: veel sterkte de komende dagen
ik ga ook slapen.
@ jill veel sterkte de komende dagen
Bedankt lieverds!!!
@Jill: Heb je een mailtje gestuurd.
@Dia: Sterkt vandaag, hij zal lang zijn, maar uiteindelijk is hij voorbij!
Ik was gister zooo moe, lag om 21.30 in bed en heb als een blok geslapen dus
Wel te vroeg wakker maar dat mag de pret niet drukken
Tot vanavond
Hoi allemaal,
Lekker geslapen?
Ik niet, want ik sta stijf van de zenuwen. Belde gisteren waar m’n ticket bleef en kreeg te horen dat er problemen i.v.m. het faillisement van HTC reizen uit Eindhoven. De vluchten moeten worden omgeboekt. Ik ben echt heel bang dat alles mis zal lopen. Dat terwijl ik er enorm aan toe ben om naar Side te gaan.
Heb daar ook allerlei afspraken lopen.
Please, duimen jullie voor mij dat het goed komt?
Ik weet niet hoe ik de dag door moet komen, met dat rot gevoel.
Hoop dat het voor ieder ander beter zal gaan dan bij mij het geval is.
Dia, maak er wat moois van deze vakantie. Geniet van alle fijne dingen.
@jill
Vreselijk die onzekerheid, sterkte hoor de komende dagen.
Ik hoop dat het niet de ziekte van crohn is, want dat is geen pretje.
@fransijn
Ik hoop dat je snel iets hoort over je ticket.
Dia, voor het geval in je niet meer spreek ![]()
Heel veel plezier in Alanya!!! ![]()
@Fransijn, ik heb je een PB gestuurd over HTC.
Goeiemorgen allemaal!!
@Jill, heel veel sterkte de komende tijd!!!
@Beps, super dat je werkdag zo leuk was!!!
@Sev, kijk je wel uit meissie?
Verder heb ik ff geen tijd, moet zo naar school toe gaan… Waar ik een proeftoets van 3 uur tekstverwerken krijg!!! PFFFF… ben het nu al zat haha!!!
Ik kom later vandaag rond 16.00 weer!!!
X
Goedemorgen dames.
Wat zijn jullie toch vroege vogels.
@Fransijn: Ik denk dat je er dan over heen gelezen hebt, maar ik had op 13-10-2006, op dit forum al weten dat ik gelezen had, dat het nu definitief was, dat HTC reizen failliet is.
Wat niet wegneemt, dat ik het heel sneu voor je vind, want je hebt je er weer zo op verheugd. Hopenlijk vind je nog op tijd een nieuwe ticket. Ik denk, dat als je ticket via HTC liep, dat je dan wel als eerst weer geholpen zal worden, voor het omboeken naar een ander ticket. Gelukkig zijn ze aangesloten bij SGR.
@Cynthia: Nou ja, jij ook sterkte met die leerstof van 3 uur op school. Poeh zeg!
Ik ga ook zo maar weer mijn verplicht nummertje doen, douchen, koffie drinken en dan huppekee, naar het werk.
Fijne dag verder voor iedereen wat je ook moet/gaat doen.
@ diamond alvast een hele fijne vakantie in Alanya.