@diamond: al een beetje zenuwachtig voor woensdag?
Zo meiden! Ben er weer hoor! Ben de enige van ons 3en die geen gaatjes heeft!!! (ons 3en= ouders en ik) Alleen mijn spalk (soort beugel achter mijn tanden) was helemaal los, dus die heeft ze vast geplakt… Maar verder makkie!!! Was de eerste keer bij deze tandarts… heel lief meisje!!!
@Roanna, das lief van je, thanks!!! Ik ga over 3 weken weer beginnen hoor!!!
Kus…
hey meıden ,…even een reıchtje van mıj uıt turkıje
ıs super hıer…alleen een beetje raar om askım nıet bıj me te hebben.
heeft de 1e 2 dagen geregent. maar nu ıs het heerlıjk.
nu ff met askım op msn…daarna een vrıend bezoeken…heb mamz maar op de makrt achtergelaten…haha
nou ık lees bıj als ık thuıs ben…
beps…ık hoop dat je 1e werkdag je heel goed ıs bevallen.
lıefs…en voor ıedereen een dıkke kus
fılız
@filiz: veel plezier nog in turkije
Ga naar werk toe, spreek jullie vanavond weer.
@ Linda: werk ze
@ Beppie: Heel veel succes vandaag met je eerste werkdag.
Hopelijk bevalt het goed!!
@ heb nu weekend, heb namelijk afgelopen weekend gewerkt.
Wel eventjes op het werk geweest vanmorgen voor de griepprik.
Iedereen een hele fijne dag!
@filiz
Leuk van je te horen, geniet maar lekker verder
@besmile
Leuke foto’s! Heb je Toos en Bloem nog ontmoet?
@ Besmile: idd leuke foto’s krijg er nu al weer zin om naar turkije te gaan!!!
Zat in eens te kijken we zijn al weer over de 900 heen. Gaat snel he
Net stoofpeertjes gemaakt van grootmoeders recept heerlijk gewoon.
@ Filiz: Geniet maar lekker in Turkije
DIAMOND: ALVAST EEN SUPER VAKANTIE!!!:teeth:
De tijd gaat snel zeg.
@Linda, succes met je auto. Hoop dat het niets ergs is.
@Filiz, is het nog een beetje gezellig in Side? Waar zit jij ongeveer op het strand?
Ik zit er volgende week ook nl.
@Cyn, wat heerlijk dat je geen gaatjes had. Ik ben best bang voor de tandarts, maar ga wel trouw.
@Jac, geniet maar lekker van je vrije dagen.
@Dia, je gaat over 2 dagen al weg. Super.
@Bep, ik hoop dat je eerste werkdag leuk was.
@Jill, zijn er al uitslagen met betrekking tot de onderzoeken van je zoontje? Sterkte in ieder geval.
Rest, sorry, maar heb niet alles kunnen bijlezen. Vergeef me.
Ik ga nu eten, want ik moet extra werken bij Ad Hoc, omdat ik zaterdag op vakantie ga.
Fijne avond allemaal. Tot morgen.
Nog 5 dagen!!!
@Fransijn, werkse!!! De tandarts vond ik ook altijd eng… Maar ik had eerst een Joegoslavische man, met heel gebrekkig Nederlands en hele grote handen… Haha daar was ik echt bang voor… Maar nu heb ik een meisje van een jaar of 27 denk ik…
x
Halloooooootjes!!!
Jongens ik heb genoten vandaag!!! Heerlijk werk, de hele dag bezig geweest. Natuurlijk van alles uitgelegd gekregen, en het zal vanzelf allemaal sneller gaan, maar als het sneller gaat, en ik meer tijd krijg, komt er vanzelf ook meer werk mijn kant op!! Ohh, jullie kunnen je niet voorstellen hoe heerlijk het is een hele dag bezig te zijn, als je gewent bent de hele dag te nietsen en de dag zoooooo lang duurt dan!
@Jill: Gewoon ego-posten, we willen er nl gewoon voor je zijn! Heel veel sterkte voor jullie, en ik hoop dat alles meevalt!!
@Dia: Ohhhh bijna zover. Alleen nog morgen werken toch!!?? Heerlijk hoor!
@Sev: Ik ben je niet vergeten:finger:
@Cyn: Gelukkig een tandarts die aardig is, zonder grote handen :teeth:
@Fransijn: Sterkte de komende week met werken. Bedenk maar dat je er volgende week een heeel lekkere week voor krijgt dus!
Nou meiden ik ga lekker eten,
@Bep: Wat fijn om te lezen, dat je het zo naar je zin hebt gehad op je nieuwe werk. Heerlijk toch! Als het dan ook zo blijft, heb jij inderdaad een mooie baan en beter dan die hiervoor. Wat kun je dan genieten als je nu thuis komt he?
@ Dia, Ik wens jou morgen nog wel even een:
**Hele goede reis en een te gekke vakantie in Alanya toe. Boffert! :dope: **
**Alle anderen een fijne avond of tot klets maar weer!
**
@Beps: super dat je zo’n leuke dag hebt gehad! Voor morgen alvast weer heel veel plezier, is je super gegund!!
Jaaa nog één dag werken idd. Woensdag vliegen we om half drie. Zometeen maar weer 's de weersites checken, ziet er nog niet al te best uit.
@Fransijn: jij ook alvast een heel fijne vakantie!!!
De rest: smak!!!
Hier ben ik dan ook weer …
@Jill: jééj meis, wat een scary bericht ! Hoop dat alles goedkomt ! Sterkte !
@Filiz: Leuk je te horen vanuit Turkije !
@Beps: :teeth:
@rest: sorry, heb héél vlug bijgelezen, maar jullie zijn allemaal even belangrijk !
Nu mn ego bericht: lijkt wel alsof ik mn vrijdag de 13e heb !
Wat is er misgelopen ?
- Kind met fiets die vanmorgen voor mn wielen van de auto kwam rijden, heb behoorlijk hard mogen remmen, bijna had ik hartinfarct van het verschot…
- Saaie les, 4 u anatomie en 10 blz voor en achterkant volgeklad !
- vanmiddag: 3 u bedrijfsbeheer, nog meer van dat saaie die toch nodig is !
- Moest naar de groothandel. Ik wist de weg, een meisje reed achter me om te volgen, heb mn afslag gemist, zat ik direct op autostrade waar ik mn baan niet wist, ik helemaal in paniek !
- Meisje rijd uiteindelijk voor omdat zij wel haar baan wist daar, slaat ze kort naar rechts af, moest ik ook (was ze ff kwijtgeraakt door het verkeer), had ik die camion naast ik niet gezien, juist ervoor gereden, camionchauffeur goed boos en sev bijna dood !
- Hadden ze uiteindelijk niets binnen van wat we nodig hadden voor school, had ik dan mn leven geriskeerd…
- Heb meerdere malen mn ellebogen en zo verstoken tegen muren, kastjes en wat dan nog !
- Heb reuzebuikpijn alweer, dit keer door het vrouwelijk maandelijks probleem:angry:
- Askim nog altijd niets van zich laten horen op mijn ooooo zo ***dag, alhoewel hij het ook niet kan voelen dat ik zo een dag heb, en hij is zo druk. Maar ik negeer hem ff vandaag, mag hij eerst het bericht of telefoontje doen vandaag.
- EEEEENNNNNNN: Sev gaat uit alle voorzichtigheid haar bed in, is beter voor iedereen zijn veiligheid…
X
@bep
Heerlijk joh dat je zo lekker hebt gewerkt en meteen een goed gevoel hebt.
@sev
Duik maar lekker je bed in, denk niet dat het nog goedkomt met jou vandaag.
@MK: denk het ook niet ! Alleen, askim heeft me juist gebeld, is ook het enige positieve aan mn dag …
@sev
Hij voelde dus toch dat je hem ff nodig had. :wub:
@ Sev: Wat een heftige verhalen. Maar gelukkig heeft hij je nog gebelt, dus kun je nu rustig en lekker onder de wol gaan en op je roze wolk zitten ipv van het tapijtje. :wub: :wub: :wub: Beterschap! ![]()
Ik ga zo naar bedje…wat word je moe van werken:hihi:
Tot morgen