Turkisch Teatime deel 10!!!!

Ik was ff aan het MSNen. Wordt het niet te laat dan voor hun?
:lol:

als we nu nog moeten vertrekken wordt het wel erg laat he, gaan we morgenavond wel even langs

Oke dan .Voor zo weltrusten allemaal.:redface:

Sorry even een ego berichtje,ik heb vanavond mijn zoon moeten binnenbrengen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat hij blinde darm ontsteking had.
Dat was het niet maar het vermoeden bestaat dat hij ziekte van chron heeft,morgen wordt hij verder onderzocht.
O ik hoop zo dat het iets anders is.

@Jill: Niets Ego!!! Wat een toestand!! Ik vraag me alleen af hoe ze van een blindedarm op Crohn komen!! Ligt toch wel behoorlijk ver van elkaar qua kenmerken! Nu ik hoop dat het allemaal meevalt, en dat hij gewoon weer thuis komt met niets dan hemzelf!!

Meiden, keurig optijd op, bakkie koffie, haartjes een btje nat, zodat ik ze zo kan föhnen, ja ik ben er zo goed als klaar voor. Nog 1 uurtje en dan de auto in en wegwezen!!

Tot vanavond

Alweer een nieuwe werkweek aangebroken, tenminste, voor degenen die een reguliere baan hebben of naar school moeten. Er zijn natuurlijk ook mensen die in het weekend werken. Ik hoop dat deze week weer veel goeds mag brengen voor ons allemaal. Geniet maar weer van alle positieve dingen en haal daar ook je kracht uit.

@Vandaag begint Bep aan haar nieuwe baan. Succes Bep, zet hem op.
@Jill, jij vooral heel veel sterkte met je zoon.

De rest nu nog niet bij kunnen lezen.

Nog 5 dagen te gaan.

@jill: heel veel sterkte met je zoon.

Ben hartstikke blij op het moment. Heb zojuist weer mijn weegmoment weer gehad. Weeg nu 69.8 kg!!!. Kan me niet meer herinneren wanneer het was dat ik onder de 70 kg gewogen heb. Ben afgelopen week 1.3 kg afgevallen. In totaal nu 7.9 kg. Ben vandaag begonnen met week 8.

@jill, hoop voor jullie dat alles goed komt, en het meevalt!!

@Beps; heel veel succes!!!

@Linda; goed meid!!! Super hoor!!! Je houdt het beter vol dan mij!!!

Zo naar de tandarts… Bah… geen zin in!!!

Spreek jullie straks nog wel!!!

x

@cynthia: dank je en sterkte bij de tandarts

Ook een hele goed morgen dames.

Ik zit nu nog even in mijn pyama aan de koffie om zo ff lekker te gaan douchen en dan… ja, ook weer werken. :beef:

@ Jill: Jee, da’s dan ook wat. Nou, sterkte ermee hoor en hoop ook dat het niets ernstigs zal zijn.

@ Linda: Inderdaad, wat geweldig van je. Maar zo te zien op de foto, zie je er best slank uit.

@ Cynthia: Jij ook sterkte dan bij de tandarts. Ik ben vorige week ook geweest en er moest ook het een en ander gebeuren, maar gelukkig ben ik totaal niet bang voor die man. :drool:

Nou, ben benieuwd naar de verhalen van Bep vanavond. Hoop dat ze het leuk vind daar.

Nou, werkse allen en anders geniet van je vrije dag en maak er weer iets moois van.

@roanna: dank je, die foto ben ik ook wel heel erg trots op, die bikini staat me best goed. Alleen op die foto was ik nog 5 kg zwaarder dan nu.

@linda
Superrrrrrrrrrrrrrrr!!!

@jill
Sterkte met je zoon, ik hoop dat ze snel weten wat het is.

@bep
Succes met je nieuwe baan.

Nu Linda, dat vind ik dan ook knap van je. Trouwens ook van al die anderen die er aan mee doen of hebben meegedaan en waar het bij geholpen heeft.

En ach Cynthia, ff een pauze inlassen, moet ook kunnen toch? Jij ziet er op de foto’s ook erg mooi en goed uit, vond ik.

Oke, ik ga nu ff de badkamer in en zeg maar weer tot laterzzzzzzzzzzzzz.

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties,gisteren hebben ze een echo gemaakt en daar hebben ze gezien dat er een soort van gezwelletjes op zijn darmen zaten.
Sreaks krijgt hij bijkomende onderzoeken.
Sorry even geen tijd om verder te rageren.

@jill: geeft niet, je zoon is het nu het belangrijkste

@jill
Beter dat je er nu even bent voor je zoon, we zullen voor jullie duimen.

Ben even weg. Mijn moeder heeft afgelopen vrijdag mijn overgordijnen voor de slaapkamer opgehaald bij de naaister. Ipv. 2 stukken (13 banen en 1 2 banen heb ik nu 21.5 baan en 21 baan) winkel heft dat niet goed gedaan. naaister wel, nu effe gordijnen naar haar toe brengen om het goed te laten maken. tot zo

**Diamond…18 oktober…Alanya
**
**MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
**
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya
Turkije-fan… eind december bij vriends zus

Whiehhhhh nog heel fftjes!!

XX

Zo gordijnen weggebracht morgenavond weer ophalen. Vanavond na het werk even langs het werk van mijn neef. Hij is monteur bij een garage voor vrachtwagens, een plaats verderop. Mijn vader komt daar ook. Ze gaan effe kijken of ze iets kunnen vinden aan mijn auto. Hoor sinds een aantal weken een raar geluid, vind het een fijner idee als ze vooe de vakantie weten wat het is en evt al gemaakt is, dus ben vanavond iets later hier.