Goeiemorgen,
Hier schijnt de :zon02:, nog geen sneeuw gezien.
@Kaylo: Alles goed?
@Marion: 18 maart…aftellen als het goed is
@Raak: Druk met de aftrekvoddekes
Ohhh ik duim voor je Marion!!!
@Kaylo: :kus: terug…
Raak en Toos : hier alles goed hoor ! :kus:
Begint net te regenen in Brussel en dat zal overgaan naar sneeuw, Pffff …
Beloofd weer een koud weekend te worden !
Morgen mams jarig en, dus komen mijn ouders lekker bij mij eten.
Weet ik ook weer wat te doen. Verzet de gedachten hé ?
Verder op het werk … OPNIEUW GEEN BAL TE DOEN !!! :mad:
Kom ik ook even mogge zeggen. :dag:
Hier nog droog en geen sneeuw en zo te zien ook niet in aantocht, maarja, wat nie is, kan nog komen, maar liever nie.
Net klaar met de rituelen en ga zo ook eerst ff aan de koffie.
Iedereen… druk aan of op het werk of thuis… maar zie je jullie vast wel weer ergens.
@Marion: Zo hee, dat is al snel en we blijven ving… ehhh dumen voor jullie hoor! :kus:
Goodbyen? Huh? cheer
Nou hier is het donker, en kil!!! BAH!!!
Wil ZZZZOOOOHHHOOOONNNNNNN!!!
@Roanna: KD enzo klaar dus… het weekend kan beginnen…;)!!
Oh, echt al donker daar bij jullie? Getverder…:mad:
Nee, nog geen weekend. Nog even een paar uurtjes werken en dan pas.
Ik wil ook :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02:
Alhoewel…die schijnt hier nog steeds. :vak02:
Nee echt niet hier BAH!!! En kouddddddd
Zo de schapjes en mn nageltjes
Hier nog volop :zon02:,ziet er goed uit als ik naar buiten kijk,maar weet niet voor hoelang dat is als ik jullie allemaal zo hoor.
Marion,Leuk misschien al bijna naar Turkije toe.
@ beps jup, dit weekend tv en erfurt, volgend weekend hondjes passen en weekend daarna zal ik ff zwaaien (als ik nog ga… ik twijfel)
@ marion duimduimduimduim!!
:dag: meiden!!
Hier even een berichtje vanuit Thailand… M. is niet online, dus dan gaan mijn minuten naar jullie haha ![]()
Zijn vandaag aangekomen bij de River Kwai… Ja die van de film ja… al is de film opgenomen in Sri Lanka… Het is hier ontzettend rustig, echt een verademing met Bangkok… Want wat was het daar weer druk zeg!!! Het is weer een erg mooie reis, alleen wel veel van hetzelfde… en ontzettend warm!!! Maar goed, dat is beter dan bij jullie denk ik!!!
Beps: gefeliciteerd met je nieuwe functie… Als ik terug ben dan hebben we het er even over goed??
Nou ik ga nog even facebooken en dan maar eens richting bed… Mag om 05.30uur mijn nest weer uit cheer
:kus: :dag:
Cyn: :kus::dag::dag:
Raak: hooi!!! ooh nee dat mag niet… Betekend k*t in het thais ![]()
Cyn : foei foei foei !!!cheercheerleuk he bij de rivier. Heb je de trein ook tot in Birma gereden ? en met de longtail geweest en toen gelunched aan het water??? Hmmmmmm dat heerlijke eten, kan hier zelfs de koriander ruiken. Oh nee, mijn rode curry is dat hahaha
Ohhhh Cyn gemist, HOOOOIIIII (*oh ja ze heeft dezelfde gids, daar begint hij mee haha. Eckie als off gids erbij?? Dan is de was extra snel in Chiang Mai…)
Nagels weer mooi, nu naar mn werk, ik spreek jullie zo vast nog wel
Zo wij weer terug, en ja wel weer natte troep uit de hemel, de sneeuw is inmiddels wel weer weg, maar het is vies koud.
Bij paps geweest, Damber mee, hij heeft geen woord tegen haar gesproken, entegen mij ook amper, nou ja ik ben er weer geweest. Volgende week weer.
Maron lekker zeg dat is al snel dan 18 maart, …zo dan.
Zo, nu echt weekend zo. cheer
Beps op het werk. :dag:
Cynthia heeft het warm.
Raak ruikt curry. Welke? Adam?
Viva haar plicht weer gedaan, maar schiet er niks mee op. :kus:
Bloem twijfelt nog over het een en ander.
Kaylo’s mams morgen jarig en daar weer druk voor.
Toos heeft nog steeds geen sneeuw gezien. Wacht maar!!
Marion heeft het druk met askim en wat erbij hoort. :wub:
TRL, bij jou ook nog steeds droog?
Toen… leeg. Helemaal leeg.
Hier gelukkig geen sneeuw. Het heeft net wel een klein bietje geregend.
Ach Viva… wat een toestanden weer. Ze worden zo afgestompt… Arme man, komt er niet uit in zn gevoel, arme jullie saampjes…:kus:
Roanna : ik mag het niet hopen lol2lol2lol2 Mijn curry smaakt vast beter !!
Viva : jij hebt gedaan wat je voor jouw gevoel moest doen meis, meer is echt niet mogelijk. Dit is op het moment het maximale:kus:
Beps: weer mooie nageltjes en straks werken
Kaylo: fijne dag morgen samen met je ouders en proficiat voor je moeder
sneeuw regen zon boodschapjes nageltjes thailand curry verjaardagen van mams en paps en erfurt ik heb het allemaal langs zien komen!
o ja kusjes en afscheid!
iedereen een fijn weekend!!! Geniet ervan!!!
Iedereen kalm aan doen!