Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Nou, niet als je last van haaruitval hebt. lol2

Oh, te erg nu.

Ik ga P & W kaike denk ik.

Ik wil nog niet naar bed…
Ben nog te wakker…

maar goed, morgen de schapjes, kado regelen voor mn vader(voor 11 mrt, dan wordt ‘de jonge man’ 80!!!)

En dan mag ik weer werken tot 23 uur
Nog 4 keer, 18 uur in totaal, en dan…dan heb ik ZES DAGEN vrij!!!

Ik moet die guppen ook nog doen enne ook geen slaap

Heb Marion niet gezien vandaag???

Vanmorgen even geloof ik is Marion langs geweest

Ik heb alles ook nog aan staan hier, dus eigenlijk ook nog geen slaap, maarja… ik moet er toch maar een eind aan breien.

@Beps: Leuk vooruizicht!

Ik dacht ook dat Marion er vanochtend wel even was geweest. Ik heb last van korte termijngeheugenverlies. :mad:

Ach zie alleen allemaal afscheiddingetjes voorbij komen…dus ik denk: Wie heb ik gemist…;)!

Oh ja en dan mag ik ook weer een plaatje zoeken, want ik had het weer goed geraden daarboven ergens, maar daar heb ik nu even geen zin meer in.

Meiden… ik zeg alvast weltrusten en bedankt voor het gezeliige avondje, wat vloog de tijd voorbij.

Tot morgen weer en voor allen die het nodig hebben… ( vooral Viva nu even) dikke :kus:.

Weltrusten all. cheer :dag:

Ik weet het even niet meer is het nou Af scheid nemen of Scheit…af nemen,…(hahahahahaha cabaret dat is het cabaret, niets persoonlijk, humor meneer sonneberg)

Nou was weer gezellig, heb weer gelachen vanavond.
@Viva: :kus::kus:
Heb de guppen gedaan, dus zo ook maar naar mn mandje. Truste en tot morgen:kus::dag:

Trusten all, tot morgen!!!

zo, de guppenbakken weer gehad, ga nu mijn bedje opzoeken
Viva :kus:
Was weer ff ouderwets gezellig dames, :slapen: lekker en tot morgen !!!

:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN

Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goedemorgen dames, grrrrrrrrrrrrrrrrrr het is hier weer wit buiten, gedverdegedver.
Nu weer geen problemen om op ww te komen, geen idee wat er gisteravond aan de hand was, iedere keer werd ik eruit geple.rd…
Nou we doen de sneeuwstappers maar weer aan, gisteren weer een dolle boel.
Voor iedereen een fijne dag…

Goede morgen meiden …
Ik was er wel, alleen 's morgens ff. Gisteravond de hele avond op msn gezeten. M is nu bij een oom in huis en die heeft 3g internet en dat is een stuk sneller dan mobiel internet. Voor de afwisseling een keer en goede verbinding, hij knalde er maar 3 keer uit :slight_smile: Hij is nu op zoek naar werk, hij is het thuis zitten beu. Vandaag heeft hij zijn 1e gesprek. Ik ben benieuwd. Vind het ook spannend. Vooral wanneer hij moet beginnen want … als hij nog niet hoeft te werken en als ik alles geregeld kan krijgen ga ik rond 18 maart naar Turkije. Daarom was ik ff zo druk :slight_smile:

@Bloem
YEs … een reisje naar Ehrfurt!

@Toos
Lijkt op een miauwende poes

@Roanna
Heeft de ontslagbrief ingeleverd. Een vreemd idee lijkt me.

@Viva
Uffff … wat een bericht weer zeg. Moeilijk. In de 1e plaats denk aan jezelf. Je geeft aan dat het genoeg voor je is en het niet meer aan kan. Knap van je hoor!! Dus … misschien bij de huisarts neer leggen? Maatschappelijk Werk misschien? Denk aan je :kus:

GELUKKIG!!! Marion is er wel!!!
(was even kwijt of je geweest was!)

@Bloemmie: (oepss gemisttt) ERFURT!!!(en vannavond even zwaaien he als je voorbij rijd ;)!!)

EN Viva… sneeuwstappers: het blijft vast(Hopelijk) niet liggen hahahaha

straks naar de nagelmuts

goeiemorgen ladies !!

Gefeliciteerd met alweer een nieuw deeltje !!! cheer

Wat een gedoe met dat “goodbeyen …”. Kan me al voorstellen over wie jullie het hier hebben. :ninja:

Hier terug berekoud deze morgen, spreken ze morgen dan ook nog van sneeuw … grrrr !!!
Begint nu toch echt TE ERG te worden !!
Wil :zon02:zien !!!

@ beps vanavond? zwaaien? als ik bed lig? nee toch…?

Goedemorgen Dames, zag hier net weer de eerste vlokjes vallen:mad:
Marion : 18 maart, meid dat is al echt heeeeeel snelcheercheercheer
Kaylo : alles goed daar?
Voor de rest niet veel te melden, redelijk druk, wordt weer veel gepoetst in Belgie en Frankrijk:p moesten ook nog een heel groot nieuw tuincentrum inrichten met ons totale gamma, gaat over 2 weken open

@Bloemmie: Ohhhh ikke weer, het is de week NADAT ik weg was, niet vanavond…pfffff dombo ben ik…

Nou goed… rust in de tent. eerst even cappu(van die oploszakjes van appie, mn app is door de importeur opgehaald om totaal nagekeken te worden, bloemmie: volgend weekend staat de Eend er voor je met lekkere cupjes :)!!)
dan schapjes, en mn nagels…Rubbie gaat in het buurdorp nog even kijken naar een kadootje en dan…dan werken ben ik bang haha