Beps zou kunnen, maar kan ook heel gezellie zijn…ach je moet het maar afwachten, het zal best gezellig worden, weet het zeker.
\kaylo lekker dan alles afgeschermd, ja er zijn wel meer bedrijven, nou hier kan je overal bijna op, behalve als het woorden betreft met bloot/sex ect…dan kom je niet verder…niet dat ik daar nu op te wachten zit, hier nu ie8 en adobe 10 dus facebook ect gaat als een zonnetje, voorheen zwemden de vissen in slowmotion.
Ik heb alleen een nieuw toetsenbord van \hp en de stumperts hebben die veranderd de shift toets is verplaats dus nu zit ik tig keer verkeerd en krijg ik dus \\\ teken in plaats van een Hoofdletter, die zit er dus naast met pijltje naar boven, zo irri. Dus als jullie vreemde tekentjes zien zit ik dus niet op het goede toetsje.
Zo terug uit het bos, Rubbie zo thuis moeten nodig shoppen voor hem. Kleding gaat steeds ruimer zitten(nee niet echt veel meer kwijt, maar wel dat het ‘settlet’ dus alles krijgt een andere vorm)
Ach daar heb ik hard voor gewerkt de laatste tijd tenslotte haha ;)!!! En met die kleinere maat zijn de prijzen ook veel leuker hihi!!! In het verleden was de goedkoopste spijkerbroek ehhh 79 euro… nu dus va 19 euro(ok gaan minder lang mee, maar zn maat ook, hij valt nog steeds af, nu dus ehhh 35 kilo, ruim kwijt ik ben blijven steken op 24 kilo… dat houd ik vast en vande zomer…dan ga ik er weer tegen aan…)
@Viva: Dat is nog eens leuk zo’n toetsenbordlol2lol2lol2, houd je bezig. Als google chrome niet goed werkt, waarom geen monzilla firefox? Daar krijg je ook minder spam mee binnen @Beps: Wel goed van rubbie om zoveel af te vallen hoor, compliment voor lullie allebei.
Ik vanmorgen nog even naar de riverdeel winkel, had zaterdag een sapkan gekocht, kom thuis is hij gebroken. Dus dacht koop een andere, uitgelegd, kreeg 50% korting. Leuk toch…kom thuis, haal het tasje uit de auto en…tasje glijdt uit mn hand en ligt op de stenen…weer kapot:crybaby::crybaby::crybaby:
@Toos: Oh sorry… maar mag ik ff lachuh. lol2 Zie het voor me!!! Haal je d’r gewoon weer een bij de Blukker. Voor een euro heb je er weer een. Heeft mijn dochter afgelopen zaterdag nog meegenomen. Kun je nog eens laten vallen dan. lol2
@Viva: Leuke avatar weer. Hoe krijg je dat toch steeds voor mekaar?
@Beps: Inderdaad… of je daar nu zo blij mee mag wezen dat Gordon daar komt! We hadden 'm zo’n 2 jaar terug op ons personeelsfeestje en bijna iedereen ging lopen. lol2
Maar gezelli zal het zeker wel worden. Weet ik haast wel zeker met H en J erbij.
hahahaha O Toos ik lig in een deuk, had je gezicht wel eens willen zien. Hij is je dus niet gegunt, dat wordt gewoon een spafles uitspoelen en daar de sap dan maar in met een trechtertje.hihiihihihi.
Beps petje/hoedje af hoor voor jullie, ja idd die gewone maten heb je nog wel eens in de aanbieding of 3 voor 100 euro hier altijd bij de spijkerbroekenwinkel, die zijn wel goed, gaan gewoon heel lang mee.
@Toos: Ja, kan me dat ook wel weer voorstellen hoor. Je koopt 'm ook niet om 'm steeds te laten vallen. Hi, hi.
Zagen jullie het net op het nieuws? In Barcelona en het noorden van Spanje is het weer zoveel gaan sneeuwen, dat sommige mensen niet thuis konden komen. De wereld is echt omgedraaid. En ik wilde daar ooit wel gaan wonen om juist de winters hier te ontlopen, maar daar is nu geen sprake meer van.
Roanna gewoon ff googlen op mijn naam en leve de naam het is een damesblad, en ook nog een vliegtuig maatschappij, en ook nog een drankje, een auto en weet ik veel.
Dames heb nu chrome geinstalleerd kijken of hij het nu wel goed blijft doen, want ik ben nu thuis op de klepdoos hier online…
@Viva: Ik heb het gezien, door even te googlen.Het is in jou geval inderdaad een airline. Zag mijn avatarnaam op een mooi jacht staan. lol2
Succes met je pc en alles wat je nu aan het uit proberen bent. Ik heb sinds vorige week een nieuwe virusscanner van Microsaft zelf er op staan en hij gaat nu een stuk sneller dan met AVG, waar ik verder eigenlijk ook weinig problemen mee had.
Zo voor mij 3 shirts en een spijkerbroek(gewoon van shirts 52/54 naar 44/46… spijkerbroek van 52 naar 46…) maar Rubbie niet geslaagd, jammer de bammer…moeten nog maar eens naar de ZM!!!
nu aan de koffie(die het ook goed doet) en zo een happie eten samen…heerlijk die vrije avonden…
@roanna: leuk weekendje weg!
@ viva: ook lekker geboekt!
@ Marion voor jouw lekker turkije!!!
@ beps: geshopt en geslaagd en voor rubbie niet. Gaat nog naar de ZM
@ toos: sapkan kapot was even boos maar kon de humor later ervan in zien!