@Beps: Zal vast wel hoor.
Was een paar weken geleden flink verkouden, was weer over. Vorige week mn stem kwijt, ook weer over en nu flink verkouden EN mn stem weer kwait. Ben er verder niet ziek van, is alleen een beetje vervelend
@Toos: Gewoon een extra :kus: erop van mij ;)!!
Mag van het weekend mee met onze schoonzoon om zn trouwpak te passen, denken straks dat ik zijn aanstaande benlol2lol2lol2lol2lol2
@Beps: Dank je wel:kus:
Toos he bah wat een vervelende dingen toch. Hoop dat het allemaal wat meevalt zeg maar.
Beps er is genoeg te doen, veel te zien, ja oke het blijft een aangekleed ziekenhuis, en zo zie je het ook, maar zwemmen is er heerlijk heel mooi aangelegd ook voor je moeder, gewoon aflopend dus niet vanuit het diepe met een trapje eruit, en aangezien je moeder het heerlijk vind om te zwemmen echt iets voor haar, in het water zitten ook nog aquariums met mooie vissen. Verder is er een bioscoop/filmkamer zeg maar, daar worden verschillende films gedraaid, voor de rest is er dan een minikermis, met botauto’s en een schommelboot, en een soort poliep, je weet wel een octopus met armen met daaraan bakjes, de kermis bestaat uit 2 etage’s
Er is een midgetgolf gewoon binnen, met allerlei waterpartijen waar je dus lekker een spelletje kan doen, dan is er nog een kroegenstraat, een oud bruin cafe, een pianobar, een schippersbar overal zijn zitjes waar je kunt relaxen er is een binnentuin (voor rokers), er is een spel-o-teek waar je vanalles en nog wat af kunt halen om te spelen. Gewoon lekker relaxed zijn, en overal kun je eten en drinken, je weet van ellende niet wat je moet eten, echt vanalles is er.
Morge :dag:
@Toos: Dus toch? Nouja… beter even goed na laten kijken, want daar is nog zoveul aan te doen. :kus: Komt zeker vast goed.
Mag je je alleen niet teveul opwinden hoor!!
Nu helemaal als jij meegaat na je botix opknapbeurt. lol2 Denken ze dat jij de bruid bent.
@Beps: Natuurlijk gaan jullie het daar leuk hebben. Komen jullie dacht ik nog langs hier he. Zal wel ff zwaaien. :dag:
@Viva: Toch wel fijn dat de PC op je werk wel WW accepteerd. Blijf je toch een bietje bij.
Zo, ik ga even verder met de koffie, dus zeg maar weer… tot laters ergens. cheer
Wat een mazzelaar ben je toch he, je mag overal mee naar toe, ik mocht met mijn schoondochter mee, toen ze de laatste keer ging passen, voor de rest ben ik er niet bij geweest.
Ik mocht toen met mijn zoon mee, omdat ik ook mocht betalen… maar heb dat met heel veel liefde gedaan. Hi, hi.
Goedemorgen dames.
Hier niet veel te melden, J. nog op bed, ik aan het werk
Toos : suc6 met het kastje, hoop dat er wat uitkomt. anders ook je schildklier laten controleren hoor, is ook een grote oorzaak van hartritmestoornissen
Ik ben mnet mn zus meegeweest. Zij vond het leuk haar moeder, en de 2 getuiges erbij te hebben… mn vader is met mn zwager meegeweest(die had geen vader meer…)
@Viva zal mn ouders eens bellen hiermee…komt wel goed dus…
heb net gekeken op de site, jullie krijgen 13 maart Gordon…met een optreden in de feestzaal, dus kan alleen maar gezelliger worden toch…hihihihih
Ik vind het ook echt leuk om erbij betrokken te zijn, vind het echt een leuke periode.
@Raak: Schildklier is opgeprikt en was goed. Dus dat is het niet. Ha dacht dat het van veel koffie drinken was:unibrow:. Nam me niet bepaald serieus. Mijn bloeddruk was veel te hoog, dus stress. Had 2 weken geleden een vervanger die het wel serieus nam, mn hart slaat behoorlijk over en wordt er ook raar van. Dat was dus wel een reden om er naar te kijken.
Ze zijn hier met de nieuw pc’s bezig, omdat ik thuis Windows 7 heb, moet ik niet Ie8 hebben maar alleen google chrome erop zetten, daarom wordt ik er dus waarschijnlijk thuis van ww afgekegeld…
Toos fijne huisarts heb jij zeg…(ahum ik heb er net zo een)…
goeiemorgen ladies !!!
Er wordt lekker geboekt hierzo … :vak01:
TRL : dat is een spotprijsje !! Zijn de vluchten zo goedkoop dan ? >>>
Toos : een bakje halen, ook weer vervelend. En kleren halen voor de bruiloft … leuk !
Viva : ik kan ook op WW op het werk, jammer genoeg niet op FB en msn :mad:
Verder hier een stralend zonnetje !! Wel koud, maar liever zo …
Das al de tigste keer dat die HA van jullie ‘er wel makkelijk’ over denkt dus…
Zijn er meer HA’s op het ‘eiland’??? Ik ging er weg nl!!
Ze hebben op mn werk weer active x geinstaleerd…nu kan ik weer op de spelletejs van FB enzo(foto’s en filmpjes kijken) verder kan ik overal op
@Kaylo: hebben jullie internet controle?? Wij gaan op het werk via Ebuddy op msn…(even googlen ebuddy…) zit je online op msn…dus niet instaleren op je pc…
Beppie : zat hier vroeger ook op e-buddy. Hebben ze gewoon alle chatprogramma’s geblokkeerd. Er waren sommigen die de ganse dag op FB en e-buddy, msn zaten. Dus hebben ze gans de boel afgeschaft. Heb enkel nog google, en sommige programma’s.
Komt overal op : “access denied”
Kaylo,ik had een retourtje voor 168 euro,hij staat nu weer op 240 euro.
Toos,je niet te druk maken he,komt vast goed
Raak,ja er moet er 1 zijn die de centen binnen brengt he.
Ja… of ik daar nu zo blij van moet worden … voor ‘weinig’ heb je een avondarrangement…dus zal dan wel giga druk zijn,…