@Linda: welkom terug meid! Super dat jullie het zo leuk hebben gehad maar dat kon ook al niet anders. Hebben jullie veel foto’s gemaakt? Dus volgende keer maar weer naar Turkije?
@Nur: gaaf een roze wc! Ben echt dol op roze, als het aan mij had gelegen dan had ik een muur in de kamer zelfs roze geverft. Benieuwd hoe je vriend gaat reageren! Ziek nog maar ff lekker uit nu.
@Jac: wat jammer dat oktober niet doorgaat. Kun je niet weg van je werk?
@Filiz: geeft niks meid, volgende keer msn’ nen we wel weer
@Beps: ga morgen heeeeeeel hard duimen en als het lukt (natuurlijk lukt het!) dan trekken we een fles bubbels open! Hoe wat t bij de opticien?
@MK: leuk dat je ff hebt voorgesteld! Ga je straks zien in AD, leuk!
@Cyn: nog meer Turkije boekingen gekomen vandaag? Hopenlijk al wat minder hoofdpijn?
@nur…haha een roze wc!! lijkt me erg apart maar wel leuk!! weet je teminste zeker dat jij de enige bent!!
@jac…wat jmmr dat het weekje turkije niet doorgaat in oktober!! volgende keer beter!! wel veel succes met het sb-jere.
@dia…dat is goed hoor!! alweer hard gefietst vandaag…?
@cythia…gaat goed dan:D gelukkig!!
@linda…hoop dat jullie de foto’s nog krijgen, zou idd heel jmmr zijn!
@beppie…ik ben vandaag begonnen met xtra hard duimen, moet goed komen morgen!!
dit is pas mn 1e post vandaag geloof ik…? naja…hoi iedereen dan
werd vandaag om haf 10 uit mn bed gesmst…mn askim was weer online:D:D
weer heerlijk 3 uurtjes gekletst:love: . eigelijk is het raar dat je zo weg kan zijn van iemand!!
toen nog boodschappen gedaan met mamz, daarna met vriendinnen naar de stad…druk druk druk dus, maar wel allemaal voor mn plezier, dus dat scheelt;)
dadelijk weer trainen voor de 1e keer na de zomerstop. denk dat het alleen maar rennen wordt. maar oke.
ga mn tas maar eens inpakken.
@Filiz: nee niet gefietst vandaag, hele dag gewerkt. Morgen ook dus dat zal wel pas weer donderdag worden. Succes met de training!
En weer een dag dichterbij de vakantie(s). Vrijdag over vijf weken mogen we weer joehoe!!! Heb zo’n zin! Lekker veel dingen op de agenda staan voor die tijd dus zal best snel gaan allemaal!
Heb net lekker babi pangang met rijst klaargemaakt wel verdiend na een dag hard werken. Was erg druk, hadden vandaag nog meer klanten in de winkel dan afgelopen zaterdag. Echt gekkenwerk.
@Jac: Vind het jammer voor je dat je niet naar Ad kan in oktober. Ze hebben trouwens een award gekregen voor beste hotel wat service en kwaliteit betreft.
Wens je trouwens een rustige nachtdienst toe. Hoeveel nachten moet je en is het druk bij jullie? Werk ook in een verpleeghuis op een afdeling met demente bejaarden. Doe niet zo vaak nachtdienst, kan er niet goed tegen. @Jill: hoe is het met je?
@Toos: goh wist helemaal niet dat AD een award had gewonnen. Nou ja, in ieder geval weer een bevestiging dat we een goede keus hebben gemaakt om dit jaar weer te gaan!
Ben sinds gister weer aan het lijnen, heb vandaag even door het SB-boeh gebladerd, ziet er goed uit kan niet altijd precies ivm mijn werk maar lust ook geen vis maar mag je weer vervangen door bepaalde vleessoorten. Denk dat ik morgen het boek toch maar ga halen. Ook al kan ik het niet precies volgen er staan toch veel interessante tips in. Het zal dan alwijd wel helpen.
Diegene die het al volgt, hoeveel kilo zijn jullie al afgevallen in hoeveel tijd?
Hé meiden, ik zit net ff te snuffelen op het net, en voor wie zin en tijd heeft: op zondag 13 aug. (a.s. zondag) retourticket voor 8 dagen naar Gran Canaria voor 158 en een beetje euries! Kan je Bloem bezoeken en een beetje opbeuren! O ja, bij Neckermann.nl XXxx Mar
zo ben ik ook nog ff snel, voor bedtijd is…morgen weer om 05.00 ernaast…pfff…
lieve, lieve allemaal, zouden jullie heel heel alsjeblieft niet meer zo uitgebreid willen vertellen wat jullie gaan eten die avond?? HONGER!!! nu weer babi pangang…mmmmm…met lijst of nasssiii…jamjammmie.
@ miere, das echt geen geld zeg, zeker alleen een ticket of ook acco erbij?? nou?? wie komt me opzoeken, hahahahaa
@ toos en dia, wat een hotel he, dat AG?? heb het niet in het echt gezien, maar was wel meteen gaan googlen, pffff…ziet er echt super uit, helaas is het wat boven mijn budget, dus dnek dat ALS ik ooit weer die kant op ga (over 7 weken?? ???) ik toch een simpeler hotelletje moet nemen, maar het is echt een drooooommm!!
@ marion, leef je nog?? 6 kids…pfff…hoe doet jouw kleine man het nu??
@ filiz, hoe kan het nu ineens dat askim zo vaak online kan zijn en eerst niet?? is ie door zijn strenge periode heen ofzo?? ach, vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan…hahaha
hier wat bewolkt en ietsje koeler…HEERLIJK…hahaha, erg he?? moest altijd lachen als mensen dachten dat altijd mooi weer gaat vervelen, gelukkig klopt het niet, maar als het zo om te stikken is en het is wat minder (het is nl nog steeds mooi weer hoor) dan is dat wel weer eens lekker voor de verandering. loop alleen nog steeds te snotteren en met mn keelontsteking, maar alles gaat al een stuk beter (thanks beppie:wink: )
@ beppie, zal heel hard voor je duimen!! zet m op en geniet er ook een beetje van!!
ja klopt bloem…zn goede half jaar is begonnen:D
moet nu iedere dag naar de stad om iets af te geven aan weerr een horge chef ofzo iets…naja vind het al lang goed…
ga slapen…xie de letters niet meerr zp goed.!! ben vandaad jarig:D:D en was om 12 in het cafe hier int dorp…altijd gezellih
om 12 uur lang zal ze leven op…en drinken maar, allemaal shotjes…ben aan mn bed toe…!!
tot morgen!!!