Turkisch Tea Time deel 6!!

Ja MK, (Miranda), leuk om wat meer van je te weten.
In welke week van SB zit jij nu?
En bij mij zijn het geen zwangerschapskilo’s, hoor. Zou niet best zijn, want mijn jongste zoon is 20!!!
Leuk, hè, Turkije!! Ik noem mijzelf turkofiel. En daarom draag ik ook altijd een hangertje met het blauwe oog. Niet omdat ik bijgelovig ben, maar om te laten zien dat ik “turkofiel” ben.
Naast mijn hubbert is mijn beste vriend ook een turk, maar die woont hier in Nederland.
Kussss, Mar

@bep
Ik zal ‘ff voorstellen’ eens opzoeken.

@miere
Dat van die zwangerschapskilo’s sloeg idd alleen op mijzelf! Ik ben gisteren gestart met week 7.

@MK: heb hem ff opgezocht voor je en weer naar voren gehaald(heb ff niets te doen en vind het dus leuk ff te snuffelen!)
:wave:

Goedemorgen allemaal,
Wat zijn we er weer vroeg bij vandaag. Jeetje Mar, je bent toch lekker vrij vandaag?? Zit ze al bij het krieken van de dag achter de pc hahaha!
Ik ga vanmiddag weer werken na bijna 3 weken vrij te zijn geweest. Heb er best zin in eigenlijk! Gelukkig maar. Straks eerst nog ff een bakkie doen bij mijn vader, boodschappies halen, beetje rommelen in huis en dan aan de arbeid. Manlief en zoon gaan vanavond naar de Kuip, Feijenoord tegen Chelsey. Hebben die ook weer eens een lekker mannen avondje. Donderdag ga ik onze andere zoon bezoeken. Die zit nu de hele week in Loon op Zand en is daar samen met zijn vriend bezig met de kinderfeestweek. Theater, sport en spel en dat soort dingen. Heb hem een week of 4 niet gezien, dus verheug me er erg op.
Nou, ik ga maar eens actief worden, eerst nog ff telebankieren om de cursus turks voor beginners te betalen. Daar ga ik eind september mee beginnen!
Iedereen een succesvolle fijne dag toegewenst.

doe, gr. Marjan

@bep
Heb ‘even voorstellen’ even vlug doorgelezen, maar zoveel wordt er niet voorgesteld. Het lijkt ook wel een beetje op tea time. Ik vind mijn verhaal hier goed staan :smiley: Toch bedankt voor het opzoeken!

Goodmorning!!!

Hoe gaat het met iedereen vandaag? Met mij gaat het wel… Ben nog wel wat misselijk en hoofdpijn begint wel wat te zakken… Gister was mijn patat al koud, we zouden de trein van 18.03 uur nemen, maar toen waren we nog op de zaak… Dus toen die van 18.33 moeten nemen… Die hadden we op 2 minuten gemist… Dus toen op het station patat zitten eten, maar smaakte niet echt lekker meer!! Was gisteravond om 24.00 uur thuis, en kon niet slapen… Dus ben moe!:bored:

Vandaag werken… heb gewoon 3!! boekingen naar Turkije vandaag gemaakt… en het is nog maar 10.45… Kan een mooie dag worden!!! De klanten gaan naar Marmaris (2x) en naar Manavgat(1x) Ben dus weer blij:D

Meiden ik lees niet zoveel bij, omdat mijn hoofd er niet helemaal naar staat, maar ik beloof dat ik zeker nog kom vandaag!

X

@ Beppie ik denk dat je “iets over jezelf” bedoelde, die heb ik ff naar boven gehaald voor jullie. Kan je ons wat beter leren kennen, MK!!
*XXxx *
Mar

@miere
Ik d

@miere
Ik denk ook dat Bep dit bedoelde, het is teveel om nu te lezen, maar ik ga het zeker doen. ThanX voor het opzoeken.

Yep; Mar, die bedoelde ik dus!!
Ga me zo lekker omkleden en dan om 12.45 naar de rijschool!!! Ohh als het weer nou net ff iets beter word is het nog perfect ook!! Warm maar droog(Al is het nu ook al de hele ochtend bijna droog hoor)
Later mss weer meer hihi

@Lindalight: Vergeet je steeds…WELKOM THUIS!!! Gaaf te lezen dat je genoten hebt(jullie dan he hihi) Weet zeker dat er nog meer verhalen komen, dus we wachten af

@Cyn: Veel hoofdpijn…vind het echt wel rot voor je hoor!!
Kuss allemaal

goedemorgen… ehhh middag allemaal :slight_smile: Ben net mijn bed uit.
Nog maar weer een dagje saai thuis zitten. Ben nog steeds constant duizelig. schiet niet echt op… en moet nu wel over gaan want moet nog even de stad in vandaag of morgen… morgen middag komen er vrienden die onze wc gaan “pimpen” … roze… een of ander geintje voor mn vriend… maar ik zou nog even roze ballonnen gaan regelen… ga zo lekker ontbijten en daarna maar weer aan het leren!!! mens moet toch wat he.

werk ze allemaal of anders gewoon een fijne dag :slight_smile:

nog 18 nachtjes slapen!!!

Goedemiddag,

Ben net wakker maar mag ook he ik lag om 7:30 op mijn bed.
@ Bep: wat fijn dat je nog 4 uur mag lessen. En woensdag duim ik voor je!!!

@ mk: ik denk dat je idd tot rust zal komen in aegean dream, noudat weet ik haast wel zeker.
Alleen moet je soms effies lopen lekker naar de apfelstrudel of appelflapjes enz hihihihihihhi.

@ Cyn: Jammer dat je patatjes koud waren geworden.
En doe maar rustig aan.

Oke ik heb de stap gewaagd en volgens de meeste hier gaat het wel goed.
Ik heb het SB boek gekocht en ga dat is grondig doorlezen en beginnen natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd, moet er eigenlijk maar 5 kilo af. Maardoor mijn onregelmatige werktijden gaat dat niet zo makkelijk dus kijk is wat het SB dieet mijn te bieden heeft.

Weekje oktober gaat niet door :frowning: :frowning: :frowning:

@jac
Jammer dat je weekje in oktober niet doorgaat, hoop dat je er nog niet al te erg op verheugd had enne heel veel succes met SB, die 5 kg gaat je vast lukken! :slight_smile:

@ jac, he wat jammer nou dta het niet doorgaat, weet je het echt zeker??
@ MK, zo das nog eens duidelijk taal, hahahaa
@ beppie, veel plezier vanmiddag (je bent al bijna klaar) en heel, heel veel succes morgen
@ de rest…uhm…oh hij gaat weer lekker.
hier is het sinds gisteren wat koeler (29 graden) en een klein beetje bewolkt. heerlijk!! heel gemeen, maar zo lekker, ff niet de straaltjes zweet ove rje rug hebben lopen, en heb vannacht als een roosje onder mn fleece dekentje geslapen (die gaat overal mee naartoe) mmmm…denk dat ik straks maar weer siesta ga houden, maar helaas…druk!! dus gauw weer verder.
X

oh, ja, daarom ging ik posten…
@ nur, een roze ge-pimpte wc…uhm…kun je daar foto´s van maken?? ben zeeeeeeeeerrr benieuwd!!

@Jac, gaat je zeker wel lukken!!! Het lukt mij ook dus jou ook!!!

Jeetje mega run op Turkije vandaag… Heb al 5 boekingen gemaakt voor :turkey: :banana: Echt beter!!!
x

@cyn
Bij iedere boeking naar Turkije word jij ook weer een beetje blij? :slight_smile:

Haha ja zeker!!! Dat betekend drukte in Turkije, en meer geld voor ons!:banana:

hee allemaal,

Cyn: kom maar op met die boekingen voor turkije!!! Dat kunnen er best nog wel een paar meer worden vandaag.

Voor de rest heb ik nog weinig bijgelezen, ga ik denk ik nu maar ff doen want ik verveel me, vriendlief is weer werken… en veel vrienden zijn op vakantie.
Mexico was super voor een keer maar is geen land waar je jaarlijks op vakantie gaat dat is met turkije zeker wel zo. Voor de stranden zou ik zo weer gaan maar daar moet je echt naar toe gaan als je veel van het land wilt zien en dat hebben we dan ook gedaan. We hebben veel leuke mensen leren kennen ook een koppel uit dezelfde woonplaats dat was errug gezellig. Ik zal binnenkort de fotos laten zien. Er is alleen een probleem. We konden niet wachten tot we de fotos zouden laten ontwikkelen bij de fotograaf dus mijn vriend wou de foto’s op de laptop zetten. Normaal doet hij dat via een kabel tussen laptop en fotocamera maar hij had de kabel niet bij zich dus hij heeft het kaartje in de laptop gestopt. We kregen een foutmelding en hoe het kan weet ik niet maar de laptop heeft een deel van de foto’s 4 keer gekopieerd op de kaart en meer als de helft van de fotos is verdwenen (we hebben er 126 over) Nu zeiden ze bij de fotograaf dat ze een programma hadden waar ze in geheugen terug konden kijken om fotos terug te halen dus ik ben eens benieuwd. zou zo onwijs zonde zijn want het zijn net de fotos van de mooie stranden etc. Dus ik ben benieuwd.
Ik zou heus nog een keer terug willen gaan naar Mexico maar dan over een aantal jaren.
Ga wel op internet neuzen voor de volgende vakantie. Wie weet wordt het wel AD.

Iedereen nog een fijne middag.

groetjes Linda