@linda: graag gedaan hoor. goed om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad in mexico. Mijn neef en zijn vrouw zijn er vorig jaar mei op huwelijksreis geweest.
@mar: Lief dat je aan mij en mijn hoofdpijn dacht. Ik moet zeggen het gaat momenteel op en af met de hoofdpijn. Het ene moment heb ik er totaal geen last van, het andere moment voel je dat het opkomt en het niet door wil doorzetten of je hebt er echt last van.
@beppie: hoe is het gesprek van de puber gegaan? Hebben jullie een leuke dag gehad?
@lindalight
Goed om te lezen dat jullie het geweldig hebben gehad! Jammer dat het zwemmen met dolfijnen zo duur was. 145 dollar en dan ook nog met een hele groep tegelijk is wel heel veel geld.
Wat zijn we rustig vanavond, topicje is nou wel groot genoeg hoor, hij kan wel weer wat hebben! hij hoeft 's avonds niet te slapen! @ Linda, welkom thuis, wat een fantastische vakantie moet dat geweest zijn, een ervaring die je nooit meer vergeet. Misschien kan je eens wat foto’s laten zien? kunnen wij ook genieten van Mexico! @Bep, lekker ge-kaas-fondued? Volgens mij mogen wij, de SB-ers dat niet! Ik roep al het hele weekend :mag niet van Sonja, de meesten snappen het nog ook, en anderen kijken je aan of je niet goed snik bent.:laugh: de tweede week is voor mij begonnen, het bevalt me nog steeds goed. Als ik onder de 100 ga geef ik een borrel!!! Jullie zijn alvast allemaal uitgenodigd!
*XXxx Mar *
@ lindalight, welkom terug, je vakantie klinkt hemels…ben je bekeert??
@ mar, nou, kom maar op met die borrel, want als ik de verhalen moet volgen, is het zo allemaal eraf dankzij SB
@ linda, slaap zacht
@ MK,hoest met jou?? je reageert bijna alleen op anderen…
Als ik morgen (eindelijk) een batterij heb gekocht voor m’n weegschaal hoor je de stand, Bloem! Ik ben morgen nl. "zomaar"een dagje vrij, tussendoor. XXxx Mar
hey hey…net een vriendin weg en ik ga dadelijk ook maar eens naar bed. morgen met een vriendin naar de stad, een cadeautje uitzoeken, zo leuk om zelf te doen…heb wel een paar dingen hoor:whistle:
@dia…haha ja, heb je niet eens online zien komen…schaam schaam schaam. waren diep in gesprek:love:
@linda…klinkt als een heerlijke vakantie!! geluk dat je het zo leuk hebt gehad…is turkije toch nog je nummer 1…?
ik vergeet waarschijnlijk weer een hoop…sorry sorry sorry…vind jullie niet minder belangrijk hoor!!
Hoi meiden. De visite is net de deur uit. Vroeg deze keer, waren er veel met de kinderen omdat het nu nog vakantie is. Gaat het ook eerder naar huis. Eerst ff rustig zitten voordat ik de laatste rommel op ga ruimen want je rent wat af op zo’n avond.
M’n 1e dag vandaag met Sonja, bijzonder slechte timing om met een verjaardag te beginnen, maar wilde geen week meer wachten. Meteen ook gezondigd dus want de aardbeientaart keek me zo lief aan, kon het niet laten om er een heeeeeeeeel klein stukje van te nemen :embarrese , shame on me. Verder de avond doorgekomen met wat wortel en komkommer dus de schade is nog beperkt.
@Fransijn
Gewoon blijven komen hoor! Onze verhalen zijn ook niet altijd vrolijk.
Fijn dat je schoonmoeder zich al zo snel thuisvoelt in het verpleeghuis. Is voor jullie een hele geruststelling.
@Filiz
Jouw week kan niet meer stuk…nieuw autootje en lekker lang op msn.
@Rieneke
Hoop dat je computer snel is gemaakt. Hebben je al zo lang moeten missen.
@Lindalight
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in Mexico. Maar kan ook niet anders op zo’n droomstrand. Jammer dat het zwemmen met dolfijnen zo vreselijk duur was.
Het is nu 2:30 en het is heel rustig. Te rustig zou ik bijna zeggen, maar dat is nu ook wel lekker. Heb namelijk slecht geslapen.
Ik heb eigenlijk niet nieuws te melden.
In Turkije vroegen ze al als ik weer terug kwam in oktober, maar dat is nog steeds niet zeker.
Ik wil wel hoor!!! Maar dat hangt weer van de planning af.
Nou iedereen een fijne dag.
Ik mag om 7:30 gaan slapen dus denk ik tot vanmiddag weer.
@Filiz: Terusten dan, je bent nu nog niet thuis(6.45) maar alvast. Voor mij begint de dag nu pas!!
@Cyn: MUTSSSSS Kan alleen jou gebeuren(en mij met een schuifpui en dus vol erin lopen dan je binnen een doffe boink hoort, en alle holtes vol met bloed liepen dus ziektewetje!! Ze dachten zelfs aan een gebroken neus!!) Nou rustig aan dus en loop door het midden van deuropeningen!!!
@Marion: Nog gefeliciteerd met jouw hubs!!! Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben. Weer een jaartje om dus!!
@llemaal: ja was een gezellige dag gister. Zijn gesprek was goed gegaan binnen 2 weken hoort hij of de baan voor hem is(gewoon een baan bij een technisch bedrijf draden trekken enzo hoor maar hij moet nodig weer te werk geld is bijna op!!) Kaasfondue was heeeerlijk, en ook Pubs en zn vriendin hebben gesmult!!! Oh heerlijk als die kinders zo lekker zitten te eten!!
Ik ga wel redelijk, mag vanmiddag nog 4 uur lessen, en dan morgen BRRRRRRR!!! BEN ZOOOOO NERVEUS en ik moet eerst vandaag nog gewoon 4 uur dus!! Maar goed, morgen om 14 uur dan is het D-time!! En ik wacht het af dus!! Jullie horen het wel
Vanavond pasta uit de over(zakje kruidenmix/ham/champignons/water en room/pasta(ongekookt) in schaal mengen 45 min in de over KLAAR lekker makkeli en zooo lekker)
@bep
Goede morgen, je maakt ons SB’ers iedere dag wel erg lekker met die heerlijke recepten van je. Moeten we virtueel maar een hapje meeeten, dan genieten we toch een beetje mee.
Maarja het is allemaal voor het goede doel… de bikini in Turkey!
MK: Volgens mij is dit niet het slechtste wat je eten kan!!! Moet je maar eens in de winkel kijken is in zo’n zakje ovenpasta, en dan zie je dat het eigenlijk helemaal niets is!!! Veel pasta wat vulling(gezond!) en klaar, sla erbij ofzo
Ik ga ook in bikini hoor, weeg TE zwaar(115) en dus ook niet het bikini-lijf zeg maar. MAAR als ik in badpak ga dan ben ik net zo’n lappepop! Groot wit lijf met bruine beweegbare armen!!(Zeker naast Hubbie, ik ben de lichtste van ons 2 :laugh: maar dan naast elkaar staan in de douche ofzo, geen gezicht!!)
Maar MK om met Bloem mee te gaan, gebeurt er ook nog iets in jouw leven?? Ben benieuwt eigenlijk vandaar, ik probeer van de meesten wel een beeld te maken(ken Cyn, Bloem, Marjan, Mierre, Kelekbek dan van de meeting, Dia van foto’s) maar ben bij jou nog niet veel verder hihi!
Ohh, moet zo naar de opticien, mn lenzen doen gek. Als ik mn bril op heb, geen problemen, met mn lenzen na 4 uur hoofdpijn. Denk toch de sterkte!!
goede morgen kom nog snel even langs voor ik zo naar het werk moet, moet straks eerst wat ophalen bij het filiaal in in mijn eigen wwonplaats en dan door naar mijn eigen werk. Gelukkig vannacht weer heelrijk geslapen.
Voor iedereen die wat meer over mij wil weten:
Ik ben Miranda, 35 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend en dochtertje in de kop van Noord-Holland. Mijn dochter wordt volgende week 1 jaar.
Ik werk fulltime op een assurantiekantoor. Ik coördineer daar het werk van de administratieve afdeling, daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de financiële- en loonadministratie.
Na Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, Noorwegen en Griekenland zijn we in 2002 voor het eerst in Turkije (Side) terecht gekomen. Daar ben ik, net als jullie allemaal, verliefd worden op het mooie land, het sfeertje en de lieve mensen. In 2003 en 2004 zijn we weer in Side geweest en in het najaar van 2004 ook nog naar Alanya. Vorig jaar was ik zwanger dus zijn we helaas niet geweest, maar voor september staat Turkije weer op de kalender.
We gaat samen met vrienden en hun kinderen voor 12 dagen naar Turgutreis, Aegean Dream.
Ik heb er al enorm veel zin in! Sinds zijn zwangerschapsverlof heb ik slechts een paar dagdelen vrij gehad en dan alleen omdat ik dan ook echt iets moest. Ik ben inmiddels dus echt aan vakantie toe! Ik ben gewoon moe en dat lijkt met slapen wel niet meer over te gaan. Nog 5½ week en dan hoop ik weer een beetje tot rust te komen.
Verder ben is net als vele anderen hier bezig met het SB dieet om van mijn overtollige zwangerschapskilo’s af te komen. Die grens heb ik inmiddels bereikt en omdat het zo goed gaat heb ik besloten om nog even door te gaan. Met Turkije en mijn bikini in het vooruitzicht leek me dat een goed plan!
Inmiddels ben ik al redelijk verslaafd geraakt aan WW en ook de site van Bloem bekijk ik regelmatig. Ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en om jullie pijn, verdriet en vreugde te delen.
Ik hoop dat ik jullie zo een beetje een beeld van mijzelf heb kunnen geven.
Jaaaaaaa, ook goeiemorrugge, lekker vrij!!! Gebeurd niet vaak, zomaar een dagje tussendoor.
@ Bep maak je niet zo druk joh, je kan het toch, vertrouw op jezelf, anders ver***** je het nog door de zenuwen, dat zou zonde zijn.* Oefen vannmiddag nog maar ff goed, en let op jezelf. Kijk naar jezelf, doe ik het goed? Ja? Niet zenuwachtig zijn!!!Je gaat het halen!!! Doe mij trouwens ook ff zo’n lekker bakkie van jou!
@Linda, werk ze!! Haha, nou kan ik het een keer zeggen. Maar troost je, de rest van de week moet ik ook gewoon weer 8 uur pd! Laterrrrrrrrrrrrr, XXXxxx Mar
He MK
Gaaf te lezen wie je bent, en ohhh bijna het 1ste jaar om van de “kleine” die dus al lekker groot gaat worden!!!
Om bij ons een beeld te krijgen, ergens is een topic die heet geloof ik: ff voorstellen… daar hebben de meesten van ons wel verteld wie we zijn enzo!
@Mar: Kom maar op hoor, moet je voor de middag komen anders zit ik op de motor!!! hihihii!! Nee zonder dollen, ik weet wel dat ik het vast wel kan enzo, maar ik heb gewoon examenangst, en daar kan je niets aan doen dus!! Ik ga iig vanmiddag genieten en dan zien we morgen morgen wel! Jij genieten van je vrije dag met huspuppie en honden!!
Zo dus naar het dorp(centrum!) en mn lenzen doen!!