Turkisch Tea Time deel 6!!

@cyn
Ben je af en toe een beetje onhandig :slight_smile:
Zijn alle offertes al af? enne hoe gaat het met SB

Mk, ik heb er nu 16 af… Moet er dus nog 9 maar kom daar niet echt mee verder… SB Gaat wel lekker… ben nu 10.4 kilo kwijt, maar eet straks patat met kroket… Moet namelijk naar een productinfo vanavond!

Oh en vrijdag moet je broccoli in soep met kip enzo… En dat is toch lekker!!! Echt een aanrader!

x

@cyn
Ik zit nu op 10,55.
Je bedoelt die 2 soorten soep door elkaar?

Kom even niet zo veel hier. Mijn verhalen zijn even niet zo heel erg opwekkend. Voel me echt zo klote, zo zonder Ercan.
Weet me nog geen raad.

Vandaag ga ik weer beginnen bij m’n bijbaan, die houd ik gewoon aan, want ik zal gewoon terug gaan naar Side.
Ik heb er nog zoveel lieve mensen wonen.

M’n schoonmoeder is opgenomen in een verpleeghuis, vlak bij ons, dus dat is echt fijn.
Ze heeft zich eraan overgegeven en voelt zich daar op haar plaats.
We hebben 2 maanden om haar huis leeg te halen, dus we kunnen stukje bij beetje aanpakken.

Ga vanaf volgende week wel weer actief jullie volgen, want ik blijf gewoon Turkijeganger in hart en nieren.

Kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@cyn
Patat met kroket, oh oh oh, maar wel lekker… morgen weer een nw dag!
Ik moet vanavond zuurkool.

@fransijn
Wat kan het leven moeilijk zijn hè, denk je echt dat je nooit meer blij kan zijn.
Je moet hier echt doorheen en dat zal natuurlijk niet makkelijk zijn. Ja mag hier komen klagen hoor, vinden wij niet erg!
Goed dat je schoonmoeder vlakbij zit, kan je erg vaak heen.

@Mk, ja met die 2 soorten soep is echt enorm lekker!! Ik moest eigenlijk vandaag griekse stamppot, maar ik eet dus niet thuis… En ja>> patat en kroket is erg lekkerrrr… maar misschien doe ik wel patat en een kaassoufle!!

x

@ beppie, veel plezier vandaag en succes morgen
@ diamond, jeetje, een maatje minder door te fietsen, volgend jaar de tour de france??
@ cyn…ik lach niet hoor…hhhaaa
@ fransijn, goed om te horen dat je gewoon langs blijft komen en lekker weer naar side gaat, de liefde voor turkije is dus nog niet over, gelukkig
@ kelebek, misschien speelt die liefde onbewust voor jou wel errug mee…loopt gewoon in de ikea een lekkere vent tegen het lijf, maarre…waarom wordt het niks??
@ marjan, wat een toeval om cicek daar tegen het lijf te lopen, helaas, voor de mindere omstandigheid, auwie.
@ de rest…uhm, ben het weer kwijt, ik kan het niet meer…sorry

zelf heb ik niks te melden…

@cyn…ik lach ook niet hoor!! wel heel veel beterschap(K)

@de sb’ers…gaat goed zo te horen!! succes verder!!

@fransijn…kom hier lkkr gal spugen meid, maakt mij niks uit!! geluk at je schoonmoeder in de buurt zit nu, kan je er lkkr heen wanneer je wilt!!

zo net 2 uurtjes met mn askim op msn gezeten:D helemaal gelukkig weer.
miss komt ie straks nog ff…hoop het. hij moest zo plost weer weg…maar boeie. ik kom weer een paar dagen goed door:D

xx

filiz, helemaal in de 7e hemel na zo´n lange tijd?? met webcam (vanwege het douchen en waarshcijnlijk optutten???) hahaha

zo ben er weer ff… ben de tel kwijt van hoe lang nog maar volgens mij nog 20 nachtjes…

ben verder druk aan het leren geslagen… geen zin maar moet toch. stomme tentamens… ben me steeds smoesjes aan het geven om niet te hoeven…
naja dat was ik weer… ben iets minder ziek maar ga me straks nog maar eens lekker laten vertroetelen :wink:

@bloem…haha denken we echt allemaal het zelfde. ach ja optutten. alleen bruiningscreme en mascara;)
wat rot dat je nog steeds in je dip zit!! hoop dat het snel beter gaat!!

@nur…lkkr laten vertroetelen hoor!! verder succes met leren, voordat je het weet is het 8ter de rug en zit je weer lkkr in tukije!!

@rieneke…lkkr een heel weekens wakeboarden. veel plezier alvast, en hou je ons op de hoogte over de ikeaman;)

ga maar eens koken. vandaag rijdt met sate…lkkr:)

@ diamond heb het wel nog naar me zin.Maar heb de omgeving hier wel ff gezien hooooooooooooooooor.Heb er 13.5 week er al op.Mazar op naaaaaaaaaaar turkije daar kijk ik nu erg naar uit.:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

ben weer thuis van werk. was megadruk, was niet leuk meer. de tijd vloog iig wel voorbij nog 3 weken en 4 dagen werken en dan vakantie. Oh heerlijk. Na al dat lekkers van afgelopen week (ivm mijn verjaardag) nu maar weer streng op gaan letten dus maak nu gekookte aardappelen met spinazie en ei en vlees.

@Cyn: oh nee dat heb jij weer! Doe je een beetje rustig aan meid? Was de patat met kroket lekker?

@Rien: hé gaaf dat je er weer ff bent! Ben benieuwd hoe het verder gaat met de Ikeaman! Haha geweldig verhaal! En tja, die Turken blijven leuk he, ook in Nederland :smiley:

@Jac: succes met de nachtdienst!

@Fransijn: vindt het echt ontzettend sneu voor je dat het zo gelopen is. En gelijk heb je, Turkije is en blijft hoe dan ook geweldig! Fijn dat je schoonmoeder zich een beetje op haar plaats voelt. Ze mag trots zijn met zo’n fijne (ex)schoondochter.

@Filiz: en genoten van askim op msn? Kwam je nog wel ff tegen maar je was vast met 'm in gesprek dus je maar met rust gelaten :smiley:

@Nur: lekker genieten van dat ge-vertroetel!!

@Besmile: nog ff doorzetten en dan mag je weer naar ons geliefde land!

@Linda: en lekker gegeten? Ben dol op spinazie!

@diamond: ga er bijna aan beginnen. Ben er ook dol op

Hallo allemaal,
@ Cyn, kijk je een beetje uit jij? ZUlke dingen kunnen mij ook makkelijjk gebeuren, ben nog eens in een hotel in, hoe kan het ook anders, Turkije regen en marmeren paal aangelopen in de hal.Geen hersenschudding, maar wel een gebroken bril!! Nou ja, was een goeie voor de reisverzekering.
@ Fransijn, meissie toch, je hoeft niet alleen met vrolijke verhalen hier te komen, dat weet je toch? Juist als je in een dip zit zijn we er voor elkaar!!
@ Linda, is je hoofdpijn nu een beetje weg? En eet smakelijk!
@ Rien, vertel verder over de Ikeaman!
@ Nur, beterschap!
@ Besmile, nog ff volhouden, en dan naar …Turky!!
@ Bloem, denk aan ons, dan red je het wel!!

*Ga nu ff naar m’n eten, staat te prutten, gekookte witlof (moest eigenlijk andijvie zijn)aardappelen en een biefstukje. Alles is nu lekker, maar ik voel me er erg goed bij, dus doorzetten maar. *

XXxx Mar

@lindalight: zag net dat je online was, vertel hoe was t in mexico?

hallo meiden,

Ik ben weer terug
Ik wist dat jullie konden kletsen maar ik moet wel erg ver terug kijken. hahaha
Heb nog niets gelezen wou jullie even snel laten weten dat ik terug ben.
Het was in 1 woord geweldig in Mexico.
Niet te vergelijken met turkije.
Het snorkelen is er geweldig hele mooie vissen en de zee is er heel mooi helder. We zijn naar verschillende maya ontdekkingen geweest Tulum en Coba.
En naar een soort themapark Xcaret waar ze savonds ook een show hadden over de geschiedenis van Mexico. Die show was werkelijk prachtig.
We zijn niet gaan zwemmen met dolfijnen was me veel te duur. 145 dollar voor een uurtje en dan zit je met 8 mensen tegelijk in een basin. Heb wel gezien hoe mensen met dolfijnen aan het zwemmen waren. Mensen die het wel gedaan hebben vonden het een prachtige ervaring. Denk ook wel dat het een mooie ervaring is maar ik heb voor het geld anderen dingen gedaan.
Het hotel el tukan was heel mooi verzorgd en zeker een aanrader. Savonds heerlijk eten in de verschillende restaurantjes. Was er spotgoedkoop voor 16 euro had je met 2 man gegeten en verschillende drankjes. Ben 1 dag wel ziek geweest. Ik zou zo weer terug willen gaan. Als ik al denk aan de stranden en de mooie zee. Onbeschrijflijk mooi.
Ik zal snel meer vertellen.

Iedereen die ook terug is hopelijk hebben jullie ook super vakantie gehad en de mensen die nog gaan geniet ervan

groetjes Linda

hihi linda wat leuk dat je zag dat ik er was dat is nog eens een leuk welkom
:smiley: :smiley: :smiley: