Turkisch Tea Time deel 6!!

Zo goedenmorgen, zo net op de valreep. Over 30 minuten ga ik lekker een dagje weg dus. Hier is het mooi weer, zonnetje schijnt. Ik heb net ff snel het huis gedaan en het zweet staat alweer overal!!! En ze zeiden dat het minder zou worden…WAAR?? Daar wil ik dan wonen!!! Oh, als je een winkel inloopt en die koude wind blaast…als ik op bed lig en mn airco heeft de kamer lekker gekoeld…ohhhhhh!!!

Ik kom mss nog ff langs, vanavond als het weer rustig in de tent is, maar ik weet niets zeker.
Voor alle zekerheid: Iedereen een fijne dag, op het werk, thuis, op visite, waar dan ook, geniet van het leven!!!
:wave:

Hoi,
Was ik bijna nog vergeten te vertellen. In Marmaris moest een vriendin van mij naar het ziekenhuis omdat haar arm uit de kom was geschoten tijdens een ritje op de bananenboot! Pijn x 1000000!!! Maar goed, ze kwam dus in het ziekenhuis terecht waar ons aller Cicek werkt! In 1e instantie had ik het niet zo in de gaten, maar op een gegeven moment viel het kwartje zeg maar. Ik wist wel dat zij in het ziekenhuis werkt daar, dus ik vroeg of ze het was en ja hoor! Wel heel leuk om haar te ontmoeten, alleen waren de omstandigheden natuurlijk niet zo leuk. Mijn vriendin moest kort onder narcose om de arm goed terug te kunnen zetten. De rest van de week heeft ze er last van gehad en ze kon niet doen wat ze allemaal wilde doen. Heel jammer voor haar.
Cicek is een leuke meid, heeft daar een leuke baan in dat ziekenhuis en ze spreekt geweldig turks. Heeft het helemaal naar haar zin daar.
Vanaf deze plaats: Cicek als je dit leest: nog bedankt voor al je goeie zorgen!!

doei, gr. Marjan

@Marjan: ow bah wat naar voor je vriendin. Heb idd gehoord dat het verschrikkelijk pijn moet doen brr. Heeft ze er nu wat minder last van? Wel weer erg leuk dat je Cicek tegenkwam!

@Beps: jij ook een fijne dag, veel plezier!

@Bloem: i know, maar vindt het vaak leuk om er een paar op te sparen voor in Turkije, voelt altijd zo lekker zo in het nieuw :smiley:

@Besmile: in no time zit je in Turkije meid! Helemaal nu de tijd zo snel gaat. Heb je het daar nog steeds naar je zin?

@MK: wat leuk zeg zo’n dag op de boot, heerlijk ontspannend.

Nou onze vakantie net betaald dus wat mij betreft kunnen we. Ow heb er zoveel zin in! We hebben laatst nog ff getwijfeld of ze zouden proberen er nog een week bij aan te plakken maar toch maar niet dit jaar. Komt volgend jaar wel!

Zonet weer een stuk op de hometrainer gefietst. Was laatst wezen shoppen en kon ineens een maat kleinere kleding aan dus ben weer helemaal fanatiek nu!!

X

@dia
Ga je ook voor de 1e x naar AD of ben je er al eerder geweest.
Lekker een maat kleiner!!!

@bep
Veel plezier vandaag.

@marjan
Balen joh dat je overkomt. Ik hoor het al, ik ga maar niet op de banaan.

@Marjan
Echt balen voor je vriendin!!! Zet toch ff en domper op de vakantie, bent toch beperkt in je doen en laten, moet zo uit kijken dat het niet weer gebeurd.
Wel leuk dat Cicek tegen kwam in het ziekenhuis, toevallig dat ze net dienst had.

@Beppie
Veel plezier met puber en vriendin vandaag!

Ga vlug de boel opruimen en boodschappen doen. Hub is vandaag jarig en komt visite straks.

@Dia
Heerlijk een maatje kleiner!!! Mooie beloning toch voor al het fietsen?

@marion: hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je hub. Veel plezier vandaag.

Nu even lekker poetsen, vanmiddag weer werken. Weet nog niet wat ik vanavond ga eten. zal denk aardappels, groente en vlees worden denk ik.

@marion
Gefeliciteerd met je Hub!!!

goede morgen allemaal…:smiley:

@marion…gefeliciteerd!! met hub:D

@dia…wat goed zeg!! dan zie je waar je het voor doet!!

@marjan…wat vervelend voor je vriendin…hoop dat ze ondanks dat toch van haar vakantie heeft kunnen genieten.

ik kreeg toenet een smsje van mn askim, of ik thuis was, want hij komt over een uurtje online:D:D:D:D
helemaal blij natuurlijk, is ondertussen alweer 8 weken geleden ofzo dat ie er voor het laatst was!!
ga nog ff douche nu, en even iets bij een vriendin ophalen. en dan ben ik msn-klaar!!

dikke kusz

ik ga weer, ga nr werk toe tot vanavond

@MK: voor de tweede keer, zijn er vorig jaar ook geweest in september. En zo goed bevallen dat we dit jaar lekker weer gaan!

@Marion: gefeliciteerd! Een fijne verjaardag! Heb je een leuk kado voor hem gekocht?

@Filiz: lekker ge-msnt met askim? Heerlijk om hem weer te spreken he!

X

Sorry sorry sorry!!! Was vrij druk dit weekend, en loop weer met een hersenschudding… vraag me niet hoe, want je lacht je rot!!!

Ben nu op mijn werk en moet 25 offertes maken! ben dus wel even bezig!!

x

@cyn…hoe?

@dia…ben nog aan het w88 tot ie komt;) hou jullie op de hoogte.

xx

Heey iedereen!
Sorry dat ik er weer zo lang niet ben geweest! Maar heb gister pas mn computer vernieuwd terug gekregen, het probleem is nu alleen dat ik een back-up moet zien te maken… pffff! Moet dus mn harde schijf uit mn pc halen en em er bij iemand anders in doen en dan alle belangrijke dingen op cd-tje ofzo branden… en dan kan ik Windows enzo er weer op installeren…gedoe! Maar ja dan heb ik wel weer een draaiende pc. Dus hoop dat ik het snel voor elkaar kan krijgen, maar vrees dat et nog wel even kan duren :frowning:

Hihi heb ook weer een mooi verhaal! was laatst in de Ik*a en er was daar een heel erg aantrekkelijk uitziende man (:p) Nou ja en blijkbaar vond hij mij ook leuk… want hij had me mee uit gevraagd (nadat hij me eerst een uur lang heeft lopen zoeken!). En laatst ben ik dus met hem uitgeweest, bleek hij een Turk te zijn!! :smiley: Dus meteen gesprekstof! Hihi was wel leuk, maar denk toch dat et niets gaat worden…

Komend weekend ga ik een lang weekend wakeboarden! WIEUIEUW!!! Zin in!

Ik hoop dat ik mn computer snel weer aan de praat krijg! MIS JULLIE!!!

Knuffel voor iedereen en LIEFS

@ Kelebek: Wow lachen man. En ja idd veel gesprekstof. Waar een winkel al niet goed voor is.

@ Beppie: Werk in een verpleeghuis en toch is het uitzonderlijk als je hoofden je komen helpen. En de directeuren met ijsjes aan komen zetten.

@ Marion: Ja een BBQ leuk idee,maar dat hebben we al gehad voor de vakantieperiode.
Maar misschien krijgen ze meer ideeen.

Maari k heb van het weekend heerlijkgewerkt was wel moe dus 2 dagen niet meer op wereldwijzer gezeten.
Dus moest weer een hoop bijlezen.

Nou vanavond de nachtdienst draaien dus dan kijk ik vast weer even op de wereldwijzer.
hihihihih.
Groet jac

@Filiz: Ben met mijn hoofd tegen mijn ijzeren deurpost geknald… En ben nu dus al sinds vrijdag misselijk en zie sterretjes haha…

Jaaa je mag lachen, het is ook gewoon stom!

x

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHHHAHHHAHH!!!
Ik lach ook even mee.

Nee hoor nergens om voor te lachen. Het kan iedereen over komen die cynthia heten.

Nou doe maar rustig aan hoor en BETERSCHAP!!!

@cyn
Waarom lachen, kan gebeuren toch… en als jij pijn hebt, gaan wij toch niet lachen :wink: Hoop dat het snel weer beter gaat.

Ik vind het zelf namelijk echt dom van mezelf… Het is namelijk niet de eerste keer in mijn leven. Vorig jaar liet ik mezelf in Turkije te hard in een bank vallen, en sloeg toen met me hoofd tegen een kast… Haha dat was ook heeeeel fijn!!!

maar goed gaat wel weer over!!:banana: