Turkisch Tea Time deel 6!!

@Jill: ja echt heerlijk dat Indische eten. Moest er in het begin wel aan wennen hoor. Maar nu eet ik het graag, alleen zelf klaarmaken is me teveel werk dus heerlijk af en toe bij schoonmama eten :stuck_out_tongue: Chinees eet ik ook graag, en dan het liefst van alles een beetje mmm.

@Filiz: ja leuk he dat je die dingen dan in de uitverkoop kunt scoren, is meteen extra leuk. Straks lekker alles aan op vakantie, kan niet wachten! Hoe gaat het met het racemonstertje?

@Marjan; welcome back! Weer een supervakantie in Marmaris lees ik al wel! Nu nog weer een paar daagjes om weer een beetje te wennen, lekker.

X

Weet trouwens iemand wanneer Linda weer terug komt uit Mexico? Ben benieuwd naar haar verhalen!

Vandaag met eten lekker makkelijk gedaan: gebakken aardappeltjes, appelmoes en een schnitzel

Ja, eten vandaag…eigenlijk had ik kaasfondue gepland, maar morgen eten de puber en zn vriendin mee, en zij is vegetarier, dus daar schuif ik de kaasfondue dan maar heen. Eten we met groenten(champions en brocolli en bleekselderij allemaal geblancheerd= net de kook geweest) en stokbrood!

Dus vandaag eten…de koelkast in en zoeken…ohhh ja was naar de makro dus allemaal lekkere dingen voor op toast(of stokbrood/chiabatta) dus wij eten:
Brood met franse kaas, zalm, grote garnalen in knoflooksaus, osseworst en dan zien we nog wel(of het zo niet genoeg is hihi) Eigenlijk wel erg als ik het zo lees, beetje luxe allemaal, maar goed, het zij zo, we ā€˜behelpen’ ons wel :laugh:

Fijne avond
:wave:

@Marjan welkom thuis en geniet nog maar een beetje na voor je weer aan het werk moet.

@Heeft het gesmaakt Beppie,jammie zoveel lekkers!!!

@Trouwens wij hebben maar een pizza gehaalt,lekker gemakkelijk.

@Had ook een idee geweest, maar hubbie eet pizza liever nadat hij ze zelf gemaakt heeft, met een beetje hulp van danaroll(de bodem en saus!) Zoo heeeerlijk dan!!

Ja het was lekker, voor de tv lekker al die lekkere dingetjes op een stokbroodje leggen en smullen. Toen we aan de zalm begonnen kwamen de 5 poezekindjes allemaal even langs om te zien of er ook voor hen iets te halen viel!! En ja we delen graag!
Nou ga met hubbie en de koffie lekker voor de tv vanavond
Morgen dus een dag met puber en zn vriendin, toch wel fijn dat hij(en zij) zich hier zo thuis blijven voelen en graag komen!
:wave:

@Beps: oe dat klinkt lekker! Heb toast met sate, komkommer, kroepoek en salade gegeten, makkelijk en lekker!

Kaasfondue vind ik ook erg lekker! Heb je morgen nog een plekkie over Beps :smiley:

Vanavond lekker niks. Zonet nog ff wat gestreken, bah geen zin maar moest ook weer 's gedaan. Geloof dat er een nieuwe serie begint, Bones, lijkt me wel leuk. Maar 's kijken of het wat is.

Goedenavond dames.

**Ik ben d’r ook weer. Het was weer goed toeven vandaag in Twente met ook prachtig weer. Ook lekker Indisch gegeten en weer lekker bijgekletst en erg veel gelachen met de familie. **

Trouwens wat klinkt het allemaal lekker wat jullie hebben gegeten vandaag. Mmmmm lekker hoor! Voor vanavond verder ook niks bijzonders gepland. Oja, ik moet ook nog even mijn werkbloese strijken en dan maar een poosje surfen op het net en dan is de avond al weer bijna om.

**Fijne avond allen en groetjes van Roanna.:wave: **

zou er bijna weer honger van krijgen als ik dit allemaal lees…!! klinkt goed hoor!!
zelf zuurvlees gehad.op het werk, moet allemaal snel dan, maar was wel lkkr hoor;)

@marjam…gelukkig is het zo goed bevallen:wink: maar oke hoe kan het ook anders in turkije. ik zie je al helemaal gaan met je dochter en haar vriendin!! haha, ik zou mn moeder ook niet naast me willen hebben op sta toen ik 13 was:whistle:

@dia…haha, die ged88 heb ik ook altijd>>als ik dat koop, das leuk voor in turkije:laugh: zo raar eigelijk, want hier heb je het veel meer aan.
autootje doet het prima. helemaal verliefd hoor!!

@beppie…wat gul van je dat je de poesjes ook wat geeft!! een fijne dag morgen met de puber en zijn vriendin!!

@roanna…fijn mdat je een leuke dag hebt gehad:yes:

hmzz…denk dat ik ook maar de avond tv kijkend ga doorbrengen:wink:

liefs

pfffffffff hier is er niet veel op tv.

Ik kijk heel weinig tv in de zomer, meestal is er dan ook niet veel. In september begint alles weer.

Hier ook niet hoor Jill. Dan erbij, films kijk ik bijna nooit meer, omdat ik me na mijn ziekte niet goed meer kan concentreren. Kan niet lang stil zitten, zeg maar!

Ik laat meestal s,avonds de PC aan staan en ga dan soms lekker zitten flauwekullen met mijn schoonzus op MSN. Zie dat ze net online komt.

We zijn beide volwassen vrouwen, maar op MSN zijn wij net van die pubers. Ach nouja, als je lol hebt toch?

Hoe is het nu met jou Jill? Is het vandaag wat beter met je? Ik hoop het.

Groetjes Roanna

@marjan
Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad, grappig om ā€˜samen’ met je dochter en haar vriendin op stap te gaan.

@bep
Klinkt goed die kaasfondue, heb ik ook wel zin in!
Helaas staat er voor mij morgen zuurkool (:(:(:frowning: op het menu.

Vanmiddag heerlijk in een bootje op het water geweest. Koelbox mee, bandje erbij en nog een paar honderd andere bootjes. Zalig hoor.

hier ook niet echt wat op tv…

@mk…klinkt lkkr zo op de boot:D

Nou, ik meld me ook weer even. Vanmorgen lekker rustig aangedaan, en wat getutteld in huis. Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten, met Marjan gekletst over de vakantie natuurlijk, en wat voor leuke dingen we straks in September allemaal gaan doen. Daarna weer naar de kroeg, Spa rood drinken. (mocht geen wijn vandaag van Sonja). Maar dat maakt mij niet zoveel uit, 'k vind het toch wel gezellig.
En eten? Ja, boek hĆØ, koolsalade met gerookte kip. Maar dat kon ik gisteren niet krijgen, dus werd het witlofsalade met gebraden kip. (vet netjes afgedept). Gaat verder best met dat dieet. Voor wie nog twijfelt, gewoon doen!
Ik ga nog ff wat surfen, en dan naar bed, morgen weer werken, nog 5 weken!
Doei, Mar

nog 7 weekies en dan zit ik alweer in turkije.en alweer in het buitenland.

Hier in frankrijk gaat de tijd als een tiet.Maar het is is hier nog steeds volop zomer en hoogseizoen. alhoevel na 20 augustus het beetje je voor beetje het minder wordt.Maar de tijd gaat als een tiet

groetjes besmile

@ Miere011: Nou meid, werkse morgen weer. Je moet maar weer zo denken, van de week beuren we alweer :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Kunnen we weer bij de vakantie doen!
**
Alee anderen ook werkse morgen en voor diegenen niet niet kunnen of hoeven te werken, een fijne dag. Maarja, we moeten eerst nog even slapen dus voor zo…truste allen . *
**
:wave: * Roanna

ik ga ook naar bed…

welterusten allemaal…kus kus

ga zo weer slapen, maar ben niet moe, heb tot 16.30 in mn bedje gelegen…tis de warmte he??

@ marjan, zie jou al helemaal voor me…logisch. hahaaha
@ diamond, die truitjes kun je hier ook aan!
@ beppie, klinkt heerlijk allemaal, veel beter dan dat SB gedoe, maar ja…ach, goe dleven he?
@ de rest, schaam, schaam, ben het nu alweer kwijt.

slaap lekker allemaal
hasta luego