*Zo willen we het horen Bloem. Een glimlach om je mond en droom lekker verder.
*
**
Wat is het rustig vanavond.
**
Groetjes Roanna
Ja, lekker rustig, hoef ik tenminste niet zoveel bij te lezen, haha. Net terug van werk, weer een aardig zakcentje verdiend voor de vakantie!
Ga nu nog even mān wijntje voor vanavond halen, denk ik. Mannetje heeft geen zin, nou dan ga ik toch alleen!! Ik krijg een energie van dat SB gedoe, niet normaal!
@Nur, Jammer dat je ziek bent, maar leuk dat je hier weer ff langskomt! Beterschap.
@ Bloemmie, je klinkt gelukkig weer wat positiever, hou de moed erin, meid, en zoals ik al eerder zei, over een maand is het al september, het eind is in zicht.
Nou, welterusten ofzo, of nog lekker stappen!!!
XXXxxx Mar
Zo weer thuis. Erg leuke dag gehad en klikte gelukkig nog steeds even goed, is natuurlijk altijd afwachten want met vakantie is alles anders. Lekker bijgekletst, vakantieherinneringen opgehaald en geshopt. Twee erg leuke shirtjes gekocht waarvan ik er ƩƩn al een hele tijd geleden had gezien maar te duur vond, en nu was 'ie in de uitverkoop! Daarna lekker op een terrasje gezeten en tapas gegeten. Kon later bij mān schoonouders nog een hapje Indisch mee-eten, lekker!! Nu moe en zo lekker naar bed.
Dikke kus allemaal!
Och Miere011, dan ga ik toch nog ff met je mee een wijntje drinken!:laugh: Als ik je teminste kan bijhouden met al je energie.
**
Leuk Diamond dat je een fijne dag hebt gehad en even herinneringen heb opgehaald. Anders had ik nog je even gevraagd, voor een koud drankje, maar je bent al moe van de hele week werken en dan vandaag weer shoppe.
**
Ga maar lekker slapen. Morgen ben ik ook Tukkersland en zo te zien krijgen we mooi weer.
**
*Wat voor lekkers heb je gegeten? Ga ik morgen dus doen in Haaksbergen.:yes: *
**
Truste dames⦠Roanna
@Roanna: hmm hoe het heet weet ik niet maar het was rijst, met allerlei groenten (boontjes, kool, taugƩ enz) en kleine stukjes gemarineerd vlees, erg lekker!! Begin het Indische eten steeds lekkerder te vinden.
Maarre⦠een glaasje gaat er nog wel in hoor. Dan slaap ik vannacht helemaal als een roos ![]()
Nou, dan die ik nog even wat voor ons tweetjes in, want de rest ligt toch al in bed of is uit!.. Miere veel plezier!
**
*Dan kunnen we inderdaad ook zo lekker slapen met een blosje op de wang van de wijn
*
**
**
Goed plan Roanna! Ik hou mān glas bij, schenk nog maar 's ff lekker in! Kunnen we toosten op de kleine Topic.
Hou je glas dan recht! Oh, dat doe je ook! Pfff dan ligt het aan mij. Volgens mij, zijn nu alleen nog de 3 wijzen uit het oosten online. :laugh: Linda, wat kan ik voor jou nog in doen?
Truste dames en tot morgen maar weer. Ik heb genoeg gehad voor vandaag. Ik zie alles dubbel.:geek: Nou, nog eentje dan!
Doei⦠groetjes Roanna
Slaapwel Iedereen!!!
Goedenmorgen allen hier op deze mooie dag!!!
Ja ik heb lekker geslapen, het zonnetje schijnt, en ik voel me redelijk(behalve dat ik giga nerveus ben over woensdag!)
Morgen met de puber en zn vriendin naar Amersfoort, hij heeft een sollicitatie, en weinig geld. De trein is TE duur(wij reizen bijna gratis hihi) en dus ga ik maar weer in onze 1 007 zitten en breng ze. Kunnen zn vriendin en ik ook weer ff lekker bijkletsen!!!
Nou vandaag te druk, kom vast niet veel langs, dus iedereen geniet nog van je weekend(Of werk ze als dat zo is!)
![]()
Goedemorgen!!!
Fijne zondag iedereen!
@Dia,is lekker he dat indisch jammer dat we hier in belgie dat nergens kunnen afhalen.
Als wij bv chinees halen dan rijden we naar nederland,want het is bij jullie chinezen veel lekkerder.
@Dames,jullie hebben lekker aan de wijn gezeten gisterenavond,iemand van jullie al iets van Sev gehoord?
@Beppie,ben je klaar voor woensdag?Is normaal he die zenuwen maar ik dat gaat je zeker lukken.
goede morgen allemaal!!
was gister hier een gezellige boel met de wijn zote lezen;)zo hoort het ook!!
de verjaardag van die vriendin was ook echt leuk. lkkr gekletst met iedereen, en een vriendin met haar 5 weken oud zoontje was er ook!! wat een schatje:)
@bloemā¦blijven dromen meid, kan heerlijk zijn!!
@diaā¦wat een geluk dat je dat leuke truitje nu in de uitverkoop hebt kunnen kopen!!
@roannaā¦veel plezer op de haaksebergen
@beppieā¦nergens voor nodig dat nerveuse!! we blijven hier met zn alle duimen, dus het gaat helemaal goed komen!!
ook namens mij een fijn weekend voor iedereen!! ben zelf net op en moet over 2 uurtjes gaan werken:(ā¦ach ja, hoort erbij!!
nu nog lkkr 2 uur niks doen:D
liefs
Filiz: het is haaksbergen, het is een plaatsje vlakbij mijn woonplaats
haha oke een E te veelā¦iig toch veel plezier;)
ik woon daar in de buurt, roanna is vandaag in haaksbergen
wat is het hier rustig vandaag!
Merhaba,
Vannacht om 2 uur thuisgekomen, na 5 uur vertraging! Was de 1e keer dat we zoān vertraging hadden. Nou ja, er zijn eregere dingen zullen we maar denken.
We hebben het natuurlijk weer erg leuk gehad. Prachtig lekker warm weer, beetje luieren, bootje varen, strand zitten, zwemmen, shoppen, lekker eten en drinken en ga zo maar door. Ik geloof dat we met zān vieren iets van 130 liter water hebben gedronken in 2 weken. En dan nog wat de verder drinkt op een dag.(koffie, thee, frisdrank, sappie enz.). En manlief en ik hebben elke ochtend een rondje Marmaris gefietst. Zo leuk! Gingen we onderweg een bakkie doen bij Jan de Wit (restaurant aan de haven). Dat zijn onderhand goeie kennissen van ons geworden. Er is dan geen toerist te bekennen en alle leveranciers komen dan de spullen brengen, met de bakfiets en zo! Beetje praten met elkaar, wij turks proberen te praten natuurlijk. Heel leuk en gemoedelijk allemaal. En ik ben een paar keer als bodyguard meegeweest met onze dochter en haar vriendin (13 en 14 jaar). Ze wilden ook weleens uit, maar geen sprake van dat ze alleen gingen natuurlijk. Dus ik mee als een soort van bodyguard haha! Zie je het voor je? Ik mocht niet naast ze lopen (stel je voor!), dus een meter of 3-4 erachter. Was wel leuk allemaal.
Vandaag echt zoān rommeldagje thuis. Opruimen en weer in het normale ritme komen. Hoef gelukkig dinsdag pas weer te beginnen met werken, dus morgen nog lekker vrij.
Jullie zijn weer een beetje op de hoogte zo, fijne avond nog allemaal.
doei, gr. Marjan
@Linda: Zoals gewoonlijk op een weekenddag is het rustig!! Te mooi weer en iedereen is sociaal aan het doen!!
@Marjan: Welkom terug!! Goed te lezen dat jullie zoveel genoten hebben met elkaar. En nu aftellen voor september(go wat heb jij een slecht leven ;))
![]()
Is idd erg QUIT op de SITE!!! Denk dat iedereen aan het genieten is van de zon na die regen.
@Marjan
WELKOM THUIS!!!
Fijn dat jullie het weer zo naar de zin hebben gehad. Maar hoe kan het ook anders in Turkije!
Zie het al helemaal voor me, jij als bodyguard. De lange regenjas en gleufhoed had je thuis gelaten neem ik aan
?