Turkisch Tea Time deel 6!!

joehoe…we mogen ons zelf de gelukkige moeders van topicje noemen.
laat de muisjes en de bubbels smaken!!

dikke kus voor iedereen!! (K)

Oeps

**gefeliciteerd met de geboorte van TOPIC:RockOn: :wink: :RockOn: :whistle: **

Ik ben trots op jullie,goed gewerkt!!!

@Dia,een fijne dag morgen met je vriendin.

@Bloem,meid spring gewoon regelmatig effe hier binnen en spui je gal dan ben jij het tenminste kwijt.
En zoals nogal iemand zei (ik dacht marion)ik heb ook liever een wat volwassen reisleidster i.p.v een giegel geit waarvan ik denk dat ze ons achter de rug uitlacht.Blijf gewoon lekker jezelf en je klanten zullen je waarderen om wie je bent.

Voor iedereen een fijn weekend!!!

We hebben het heel gezellig gehad,gelukkig was het geen bbq maar een heerlijk voorgerecht met garalen,en als hoofdgerecht een heerlijke ovenschotel.
Heel speciaal maar heel lekker.
Ik had niet veel zin maar het was echt supergezellig.

@Jill
Gelukkig heb je een supergezellige avond gehad!!!
Had je ook dik en dubbel verdiend.

Goedemorgen!!!

@Marion,bedankt was wel even lekker er eens tussenuit te zijn.

Goeiemorrugge allemaal, *
Ja hoor, 1
glaasje rode wijn en je slaapt als een roosje!! (Kan ook van de bevalling zijn natuurlijk, haha)*
@ Jill, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad, je verdient het om af en toe ook eens lekker te genieten!
@Bloem, gaattie,meis? Kop op, wij slepen je er doorheen! Over een maand is het al september!
@ Filiz, en, rijdt ie lekker?
@ Dia, veel plezier met de vakantieherinneringen, en met je vriendin.
Eerst ff poetsen en boodschapjes. Ga ik ook doen, en dan om 2 uur maar weer een paar uurtjes werken in m’n bijbaantje, sparen voor zakgeld voor September, Marmaris!!
Vanavond komt Marian weer thuis, ben benieuwd hoe het (weer) was.
Doeidoei, XX Mar

OOk goedemorgen allen.
**
Miere011 dat vind ik knap van je dat je het echt bij 1 glaasje gehouden hebt.
**
Ja Jill, dat was schrikken he toen je thuis kwam en je pc weer aanzette? Heel fijn dat jullie het toch nog zo gezellig hebben gehad.
**
Alle anderen ook allemaal een hele fijne dag en als die net zo zonnig en warm is als hier, gaat het weer helemaal goed komen.
**
*Zit nu ff aan de koffie en dan straks ff lekker naar de stad shoppen. *
**
Mier011 werkse vanmiddag en zorg dat die pot vol komt. Kun je ook lekker shoppen in Marmaris.
**
*Groetjes Roanna:wave: *

goede morgen allemaal…!! hier weer geen zonnige dag, maar dat mag de pret niet drukken!! vanaaf een verjaardagsfeest…heb dr wel zin in:)

@jill…gelukkig dat je het toch gezellig hebt gehad!! maar das meestal, als je geen zin hebt wordt het heel gezellig!!

@mar…ja hij rijdt heerlijk:Dben dr zo gelukkig mee:D:D
succes met werken straks, hou je doel voor ogen>>turkije

@roanna…veel plezier met shoppen!! heb je iets op het oog wat je wilt hebben, of ga je gewoon eens kijken? laat je ons weten wat het geworden is?

dadelijk komt een vriendin en dan gaan we wat rijden:)tot straks meiden.

dikke kusz

keelpijn…keelontsteking
verstopte neus…snot verkouden…
rood hoofd…verbrand!!
hahahaa

ik had gisteren zo´n honger gekregen van de shoarma verhalen, dat ik de geboorte helaas gemist heb!! jammer…
deel 6 alweer, t gaat veel te snel, hahahaha
misschien moeten we voor de volgende keer geen meeting plannen maar een heel weekend of ene hele week, we hebben elkaar zoveel te vertellen…hihii

pfff. heb vannacht weer heerlijk 9 uurtjes geslapen, maar ben nog steeds moe, hoe meer ik slaap, hoe moeier ik word.
ga denk ik vanmiddag nog maar eens een keertje naar het strand…alleen dan wel met mn hoofd uit de zon…rood!!

hoe is het weer in NL/ belgie??

Hey bloemmie: hier is het nu lekker, zonnetje schijnt net wel een klein buitje gehad.

@ Jill: Leuk je dat je een fijne aaf hebt gehad.

@ Dia: zeker veel bijgekletst en heimwee gevoelens???

@ mierre: goed hoor 1 glaasje wijn.

Nou ik heb lekker gewerkt vandaag was er eventjes bang voor.
Want in de zomerperiode is het rennen en vliegen bij ons.
En we kunnen geen personeel krijgen. Dus vandaag hebben ons hoofden meegewerkt tot 10 uur.
Wasallang blij dat ze wouden komen.
Enkel nu moet je wel alles volgens de regeltjes doen he. hihihih.
Nee dat doen we altijd toch.

Heb gisteren met een vriendin gechat en over onze vakantie gehad, nou gewoon weer heimwee, maar het slijt wel toch???
Maar goed ik ga weer effies terug het zonnetje in.
Groet jac

@Jac: wat doe je voor werk?? Wel gaaf idd dat de hoofden ook wilden komen!!
@Bloemmie: Weer wisselend, maar hier in het midden in de polder droog met zonnetje. Blijf maar daar en geniet!!!
@Dia: Gezellig gehad?? Wacht op de verhalen!!
@Mierre: Knap hoor in de kroeg 1 wijntje en dan alleen spa rood en blauw!!
@Jill: Wel beter die gewone maaltijd.
@Filiz: Hoe rijd het?? En hoeveel kilometer heb je nu gereden?? lekker hoor, het zijn echt scheurijzers die kleintjes!!

@Marjan: HOE WAS HET!!! VERHALEN!!!

Niets bijzonders gedaan hubbie nu in het bad(ik kom er net uit!) zo eten(ossehaaspuntjes met 3 soorten champions en uien in een oestersaus met rijst!) en dan vanaaf niets doen!!
Later misschien weer
:wave:

@bloem…veel plezier op het strand!!

@jac…ja meid, het slijt!! heeeeel langzaam

@beppie…klinkt heeerlijk!! hij rijd perfect:D heb er 100 gereden nu…gaat snel!! maar ben er ook zo blij mee:)

rustig hier vandaag!! maarja, topicje moet natuurlijk ook veel slapen…begrijpelijk.
met mamz boodschappen gedaan vandaag…en nu…julliue raden het al…met mn broer een stukje rijden:D

kus kus

zo ben ik ook weer eens…

ben ziekjes dus al 2 dagen in bed gelegen. Word nu vertroeteld door vriendlief. Is ook wel eens leuk… dus blijf denk ik nog wel een dagje ziek :wink:

ben weer druk aan het leren voor tentamen… geen zin maar wil het wel halen, anders moet ik herkansen. En aangezien ik daar geen zin in heb… toch maar leren he. En natuurlijk nog 21 nachtjes slapen en dan heerlijk weer naar Turkije!!!

@roanna: kwam er vandaag achter dat er morgen wel koopzondag is in enschede

Nou Bep, dat klinkt weer lekker. Da’s wel ff wat anders dan gebakken aardappeltjes met wortel/doperwten :sick: wat wij net gegeten hebben. Zo gewoon! Maarja, ik ben dan ook niet zo’n keukenprinses. Ben allang blij dat manneke meestal kookt.
**
Ben ff naar de stad geweest. Nee, niks gekocht dit keer! Het was heel mooi weer en ja hoor, lopen lekker even over de markt en ineens regenbui. Maar nu is het weer stralend.
**
Het Topicje slaapt inderdaad wel erg lang vandaag he?
**
Leuk he Filiz, zo’n autootje voor je eigen?
**
*Fijne avond nog allemaal. Groetjes Roanna:wave: *
**
**

Oke, bedankt Linda voor deze mededeling.
**
*Groetjes Roanna:wave: *
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**

@Beppie
OOOOOOOOOOOO het water loopt me in de mond!

@Filiz
Groot gelijk dat je veel rond gaat crossen. Autootje moet tenslotte goed ingereden worden.

@Dia
Leuk geweest met het vakantievriendinnetje?

@Jac
Personeel is bij ons ook altijd een probleem in de vakantietijd, geloof in de meeste verpleeg- en verzorgingshuizen. Vorig jaar hadden de directie en leidinggevenden voor al het personeel van ons cluster een BBQ georganiseerd omdat het tijdens de vakantieperiode allemaal perfect was verlopen. Het personeel mocht blijven zitten en werd door directie en leidinggevenden bediend. Was een leuk gezicht, ontzettend heet die dag, dus wat moesten ze zweten!

@Nur
Laat je maar lekker verwennen. Een van de voordelen van samenwonen, met een beetje geluk altijd verzorging in de buurt.

**Cynthia…21 augustus…Gümbet :turkey:

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi**
Filiz…24 augustus…Izmir
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

heb het rijtje er weer ff bijgehaald…moest terug naar pagina 57 van ons oude topicje…

@roanna…jmmr dat je niks gekocht hebt. gebakken aardappetjes zijn ook lkkr hoor!!

@marion…en of ie ingerden wordt;):smiley:

@nur…beterschap meid!!

ga me zo maar eens douche en verder klaar maken voor het verjaardagsfeest waar ik heen moet. eigelijk niet zo veel zin.

liefs

Kijk eens aan wat een leuk lijstje, ik sta zowaar op de vijfde plek hihi!!

Nou rustige avond, beetje spelletjes op de compie zitten doen, hubbie heeft de laptop! Ja wij hebben het luxe, 2 van die dingen. Maar ik kan slecht met de laptop overweg, vooral qua typen dus!~

Morgen eerst naar de kerk, dan op kraamvisite bij een tweeling(zijn al meer dan 5 weken, maar net thuis, dus ff de kadoos langs brengen :laugh:)
Terusten
:wave:

@ beppie, klinkt zalig, denk dat ik dat vanaaf ook ga bestellen (in enkele tenten eten we voor 50% en de drankjes gratis, kun je zelf niet voor koken)

@ filiz, geniet ervan en doe wel voorzichtig!
2 nur, wat erg nou he? ziek zijn, ik verdenk mannen er ook altijd van een dagje extra ziek te zijn, omdat wij ze dan altijd zo lekker vertroetelen, geniet er maar van (als je niet TE ziek bent) en succes met leren…

strand was heerlijk, ondanks de verbrandde plekken toch lekker gegaan en nu bijna zwart, tenminste…zo lijkt het in mijn spiegeltje. ik ben afgelopen donderdag niet mee geweest op kroegentocht, en ik heb nu toch zin om te dansen!! hahahaaa
ik blijf lekker tegen jullie aanklagen als het nodig is, jullie helpen me echt fantastisch, of door te reageren of door niks te zeggen, thanks allemaal.
voel me een stuk beter, ik lag vandaag op het strand te dromen over turkije, en ik werd weer helemaal vrolijk vanbinnen. heb de gedachtes over wanneer weer terug en hoe en wat maar weggedrukt, maar de gedachte aan het zout van de egeische zee, de zon daar, de turken, KEBAB!! doner en raki en vieze witte wijn toverden een gigantische glimlach op mn gezicht.
dankzij dit eiland, weet ik nu wel waar ik echt thuis hoor, hihiii
fijne avond…vanaaf nog een tapijtje???