Turkisch Tea Time deel 6!!

@Feliz
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN

Proficiat en een heel fijne dag!!!

@Bloem
Is wel afzien met 6 van die druktemakers…maar heb het overleefd!!
Gaat hetzelfde met de kleine, de ene dag iets minder dan de andere. Kunnen maandag al bij de GGZ terecht dus ben benieuwd.

@Jill
Gelukkig ben je er weer even. Was een beetje bezorgd, dacht ze zal toch niet in het ziekenhuis liggen.
Hou je taai meissie…knuffel!!

@Iedereen bedankt voor jullie duimen voor vandaag enzo…ben bloednerveus maar volgens mijn instructeur moet het kunnen, dus daar houd ik mij aan vast. Volgens de wet van Bartjes moet het ook gaan, hebben puber en ik berekend: Ik deed het theorie in 1 hij in 4; hij deed het AVB in 1 ik in 2; hij is al gezakt voor het weggedeelte dus gaat in minimaal 2 moet ik het weer in 1 doen!!! hihihihi Nou ik moet om 14 uur, ga om 1245 hier weg naar de rijschool, rij af in Harderwijk(is hier altijd in de polder, Harderwijk of Emmeloord voor ons in Lely(k)stad!)

**@FILIZ: GEFELICITEERD!!! HEEL FIJNE EN HEERLIJKE DAG DAN EN NEEM HET ER VANDAAG MAAR VAN:banana: :whistle: **

@Jill: Was ook al bang dat je in het ziekenhuis lag, maar je bent er nog gewoon(nou gewoon!!) Ik maak me wel zorgjes om je!!

@Bloemmie: Graag gedaan hoor, je komt maar weer(k)

@Marion: Ik heb de verkeerde sterkte lenzen!! Kon heel slecht zien de laatste tijd, had ook vaker mn bril op dan lenzen in. Verleden week met motorrijden zei de instructeur ineens dat ik nog al slingerde(???) dus ik dacht ga maar eens langs, en ja hoor, mn as-afwijking was IETS te laag(is 170-180 had in mn lens 10!!!) Maar het komt goed

Nou meiden ik ben er vast nog ff voor 13 uur zeg maar, dusssss
:wave:

@filiz

:RockOn:Gefeliciteerd met je verjaardag :RockOn:

@bep
Heel veel succes vanmiddag!!! Doe je best, dan kan je eindelijk zelf de weg op.

Oh ja Bep nog even vergeten… ik zal voor je duimen!!

@marion
Ben je weer tot rust gekomen na een dagje met 6 druktemakers :slight_smile:
Vroeger hadden de mensen allemaal zulke grote gezinnen?!?!?! moet je nu toch niet meer aan denken hè.

@jill
Wat het ook is, beterschap en we hopen snel weer van je te horen, heel veel sterkte :love: :love:

@filiz: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

@Trouwens, ik vind het wel tof dat Sev zo’n lol heeft in Kusa, want ze is geen 1 keer geweest dus!!! Als ze langs geweest zou zijn, dan had ik me zorgen gaan maken dus!! Nou ik ben wel benieuwd wat voor kado ze van haar askim gehad heeft eigenlijk!

Het kado waar zo geheimzinnig over werd gedaan. :slight_smile: :slight_smile:
En bep, ben je al een beetje zenuwachtig?

BEETJE!!! Man ik geloof vast dat je bij mij in mij een ei kan gaar koken, groen!!! Ik heb het niet meer!!! Heb net met de puber gebeld hoe dingen verleden week bij hem gingen maar daar word ik ook al niet vrolijker van dus!!! Ohhhh ik wil RUST!!!
Maar heb ondertussen al gerekend, ben niet voor 17 uur thuis, dus dames jullie moeten geduld hebben hihi!

@FELIZ: Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag.Geniet ervan!!!

Wist ook niet dat Aegean Dream een award had gekregen, zag het op hun site. Inderdaad een bevestiging voor degene die geweest zijn of nog gaan dat het een goeie keus is. Maar dat wisten we al, toch?
@Bep: Gewoon even halen vandaag, succes

*Beppie: heel veel succes vandaag, ook ik ga voor je duimen en sterk aan je denken. Komt t vast allemaal wel goed!

**Filiz: Gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze dag, laat je maar lekker verwennen.

Ik heb geen nieuws hier. Gisteren weer gewerkt, vanmiddag weer. Was een soort van rustig op het werk. Wel lekker om er weer in te komen. De meest bewerkelijke bewoner van mijn werk is nu op vakantie, dus dat scheelt wel.
Miere en ik kijken al erg uit naar onze vakantie over 6 weken in Marmaris. Er gaat ook nog een nicht van mij mee. Geloof dat het echt zo leuk gaat worden…! Ik heb ze daar alvast maar een beetje voorbereid dat we eraan komen haha.

Iedereen een fijne dag. Niet zulk mooi weer, maar we doen t er maar mee.

doei, gr. Marjan

Beppie: we zullen vol trots en rust afwachten. We blijven duimen!!!

@ Toos: ja ik wist wel dat ADR weer een award gekregen had, kreeg gelijk een mailtje van ze.
Maar ja het is logisch ook eigenlijk van Thoma Ck. De service is ook buitengewoon.

@ Filiz: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

bedankt voor alle felicitaties!!
ga dadelijk met mamz en oma wat doen. en vanaaf bezoek.
tot vanaaf allemaal…(K)(K)

beppie…heeel veeel succes!! je kan het!

liefs

HEEE JARIGE JOBB!!!
Nogmaals een heeel fijne dag voor je, en veel plezier met de visite vanaaf!! Hoop dat ze niet langer blijven zitten dan dat jij leuk vind(hihihiii)

MEIDEN!!!
Heb jullie duimen nu nog meer nodig dan ik eerder dacht!! Dacht dat de zenuwen mn grootste probleem zouden zijn, maar nee!!! Het is de examinator!! Deze “vriendelijke” man heb ik al gehad bij mn AVB, en daar kreeg ik al de kriebels van die vent, en nu hoor ik net dat hij het vandaag ook afneemt!!! BALEN!!! HELLLPPPPP!!!

Beppie, heel veel succes dan voor je… niet al te veel op die gast letten! Gewoon rustig aan dan komt het vast goed!

@filiz: nog gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van!

Ben net een half uurtje wakker. Heerlijk om eindelijk een beetje vakantie te hebben. Moet zo wel even aan de opruim. t is hier een t… zooi!!! Ben ziek geweest, vriendgeval is weer enigzins overspannen aan het raken (workaholic, ben gisteren alweer boos op m geworden, hij zat me daarna heel bedeesd en lief aan te kijken dat hij z’n laptop wel de komende tijd op z’n werk laat … hihi!) dus moet maar weer eens aan de slag!

Nog 17 nachtjes slapen… heerlijk idee dat ik dan weer heerlijk naar Turkije ga. Ben heel benieuwd hoe dalyan is. op foto’s ziet het er prachtig uit!

@Filiz: gefeliciteerd lieve meid! Een heel fijne dag gewenst!!

Rest komt later, nu ff pauze en een broodje eten!

X

@Filiz; HAPPY BIRTHDAY!!!

@Beps, heeel heeel veel succes wijffie!! Ik ken dat probleem met die examinator… Had 3 keer dezelfde… bij ttt en bij mijn 2 examens!!

Heel veel succes, You can do it!

x

@ filiz, van harte gefeliciteerd!! ik heb gisteren al een wijntje op je gedronken, dus dat zit goed. wat heb je allemaal gekregen?? ben je erg verwend?? enne, je askim, nog iets laten horen???

@ beppie, nu onderweg…!! spannend!! let is go, let is go, geniet er lekker van, een paar uurtjes op de motor, trek je niks aan van die vent, en geniet!!
zet m op, je kunt het!!

@ jill, dikke knuffel, tis niet makkelijk

@nur, tja, vriendgevallen he?? maar hij heeft ook goed voor je gezeorgd, toch?? gaat hij ook mee naar dalyan???

@ cyn, nee helaas, ben het helemaal kwijt en wil niet zomaar iemand aanwijzen
@ marjan, jullie hebben weer lekker wat om naaruit te kijken, heerlijk!! staan jullie al in het lijstje en waar is dat lijstje ookalweer??? (hint, hint, wie voelt zich geroepen??)

@ dia, eet smakelijk

zo…na regen komt zonneschijn…het heeft hier dna wel niet geregent, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel.
ik ga lekker naar het strand. beetje mn kleurtje bijwerken.
allemaal ene fijne dag en tot vanaaf (vast wel)

Cynthia…21 augustus…Gümbet :turkey:

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

OK komt het lijstje weer.

Hoi allemaal,

Zo goed en zo kwaad als het ging even een beetje bijgelezen.
@Bloem, Gelukkig gaat je keelontsteking weer iets beter. Gelukkig iets minder heet daar.
@Miere, leuk zo’n goedkope aanbieding. Hadden ze die ook maar in vakantietijd naar Turkije. Alles is dan in één klap weer duurder.
Ik zoek nog naar een goedkope ticket voor 22 oktober a.s.
@Filiz, Alsnog van harte gefeliciteerd hoor!!!
@Jill, sterkte en let goed op jezelf.
@Marjan, wat een heerlijk vooruitzicht dat je over 6 weken naar Marmaris gaat.
@Nur, pas maar goed op jezelf en op je vriendje. Gaat hij ook mee naar Turkije? Kan hij ook even bijtanken.
@Lindalight, gaaf dat het zo mooi was in Mexico. M’n dochter heeft daar ook zulke mooie opnamen gemaakt. Zij gaat nu duiken in Egypte.
@Marion, lekker toch even, jezelf verwennen met een stukje aardbeientaart. Een andere dag doe je maar weer iets minder.
@Miranda, gezellig om met je vrienden lekker naar Turkije te gaan. In die tijd is het ook niet zo heet meer voor de kindjes.
@Cyn, doe rustig aan hoor, anders blijft de hoofdpijn soms hangen.
@Bep, ik ben nu aan 't duimen voor je en hoop echt dat het gaat lukken, hoor.

Ben vanochtend even naar de huisarts gegaan, omdat ik me erg depri voel.:sad: Een heel goed gesprek gehad en dat ga ik nu voorlopig iedere week even doen, totdat ik het gevoel krijg dat ik weer een beetje grip op mezelf krijg.
Hij wil me voorlopig niets geven, omdat hij denkt dat ik eerst even door de ergste pijn heen moet. En dat kan ik ook weer begrijpen.
Wel goede tips meegekregen.

Liefs en veel groetjes voor iedereen, ook als ik je niet heb genoemd dit keer.

Kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN