@fransijn
Lekker dat je een goed gesprek hebt gehad bij de huisarts en dat je daar voorlopig wekelijks heen kan. Hopelijk voel je je snel weer iets minder depri.
Valt toch ook niet mee wat je meegemaakt hebt.
@ Fransijn: sterkte en idd fijn dat je bij de huisarts terecht kan.
@ Beppie: ik krijg zere duimen. Maar ik heb het graag voor je over. MOTORMUIS!!!
Hey jac, we krijgen wel hele zere duimen van al dat duimen he
@ Filiz: gefeliciteerd met je verjaardag
@ Beps: zet hem op ben benieuwd!!!
@ Fransijn: Heb net even ver terug gelezen en zag jou vreselijke verhaal! Wil jou heel veel sterkte wensen in de moeilijke tijd.
@ Jill: hopelijk gaat alles goed
@bep
Kom snel, we zijn nieuwsgierig of ons duimen heeft geholpen!!!
Meiden jullie hebben geholpen want:
GESLAAGD!!!
Ging helemaal soepel, vent was helemaal niet zo erg, best wel aardig, en ik hoefde niet eens een laag uitgesneden truitje aan met een push-up bh!! :laugh:
Nou morgen het vaardigheidsbewijs omruilen voor het rijbewijs en op de motor!!! JOEPPIE!!!
Nou ik heb een beetje bijgelezen en iedereen bedankt, maar vooral
@Fransijn: Gaaf zo’n huisarts!!! Heb je ook nodig dus!!! Neem het ervan bij hem, want dan komt alles wel vanzelf en heb je tenminste iemand waar je tegen praten kan die niet gekleurt is in het geheel!! Kuss meid!!
Later allemaal weer, ik ga feestebeeste!!
![]()
@Beps: HOW DID IT GO??? Kan de fles bubbels open?
Nog een half uurtje en dan zit het er weer op voor vandaag! Morgen vrij en dan vrijdagmiddag nog en dan is het alweer weekend! Hadden gehoopt zaterdag een terrasje met vrienden te kunnen pakken maar geloof niet dat het erin zit met al die regen :bored:
X
**Beps gefeliciteerd! Hartstikke goed gedaan meid!
**
jullie zijn allemaal schatten(K)(K)
@beppie…helemaal super!!! goed gedaan, en nu lkkr alleen touren!! veel plezier ermee!!
xx
Wow Bep, geweldig! Van harte hoor en straks lekker bubbelen.
**Gooi je haar maar los op de motor en laat zien dat je er aan komt.
**
Filiz, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne avond met veel cadeaus.
Groetjes Roanna
Juppie!!! Beppie is geslaagd!!! Hartelijk gefeliciteerd:banana:
![]()
Bep van harte hoor!
Kan je eindelijk alleen op pad.
Gefeliciteerd!! ![]()
@ Beppie: hartstikke gefeliciteerd!!! super goed van je.
@ de rest: de roze wc is gelukt… heb super leuke foto’s van de reactie van mn vriend!!! nu moet ik denk ik op mn tellen passen want hij gaat wraak nemen zegt ie
maar het was helemaal geweldig. Echt alles roze, en roze ballonnen…was echt lachen. Hij had het niet verwacht dus erg leuk !!!
BEP: GEFELICITEERD!!!
YOU DID IT MOTORMOUSE!!!
@ Nur: mooi dat het gelukt is, ben enkel wel erg benieuwd.
Groet
@nur: ik ben ook wel heel erg benieuwd, heb je foto’s?
Hoi allemaal,
@Bep Van Harte Gefeliciteerd, ik wist het wel, je kan het, kom op met die witte motor van je!!!
@Filiz, ook nog van mij Gefeliciteerd met je verjaardag, nog een leuke avond met veel cadeautjes!!!
@Nur, wat gaaf, dat je dat durft, je hele wc roze maken!
Die van ons had ooit rood/oranje moeten worden( de kleur van de vloertegeltjes) maar das niet helemaal gelukt, hij is nu knaloranje, tenminste de bovenkant. Maar ja wat maakt het uit???
Ben wel benieuwd naar foto’s!!
@ Fransijn, fijn dat je goed met je huisarts kan praten. En over dat ticket, regelmatig op neckermann.nl kijken, als je bijv. 28 aug. naar Antalya wil vliegen kost dat nu 201,50. Soms hebben ze ook nog goedkopere aanbiedingen! Weet je nog, ik ging in mei met z’n tweeen voor 256 euries, alles inbegrepen!!
Verder weet ik ff niks meer zo gauw, kom nog wel een keertje terug vanavond!
O ja, Bep, niet teveel bubbels hè, anders mag je niet meer op de motor!!!
XXXxxx Mar
Volgens mij is Bep rondjes aan het rijden op haar motor.
@miere
Heb je al een batterij gehaald?
Weltrusten allemaal. Tot morgen.
GOED GEDAAN BEPPIE,IK BEN TROTS OP JE
GEFELICITEERD!!!
Ik wens je veel veilige kilometers.