Turkisch Tea Time deel 6!!

Hey Beppie,
GEFELICITEERD!!! Knap van je hoor. En nu de weg op. Dat je er maar veel plezier van mag hebben.

doei, X Marjan

@MK, Ja, sinds gisteren kan ik weer wegen. Gisteren was ik 107,5, ga er vanuit dat ik de eerste week wel 1,5 kilo afgevallen ben(is dat reeel?) dan was ik 109 toen ik begon. Dus vanaf nu kan ik het bijhouden.
Gisteren had ik het trouwens moeilijk, de hele dag hongergevoel. Vandaag ging het gelukkig weer beter. En hoe gaat het bij jou?
XXxx Mar

:RockOn::RockOn:YES Beppie is GESLAAGD:RockOn::RockOn:
Je bent een kanjer…en nu maar toeren!!!

@MK116
Moet er idd niet aan denken om 6 van die koters groot te brengen in deze tijd. Heb momenteel aan eentje mijn handen al vol :wink: .

@Fransijn
Fijn dat je zo’n goed gesprek hebt gehad met je huisarts. Heel prettig als er iemand is waar je alles aan kwijt kunt!!

hey meiden, ff nog een klein verslag van mij.

heb echt een leuke avond gehad…zowat iedereen die ik gevraagd had was er ook. op 2 na…maja.
heb een beurs gekregen, oorbellen, ketting, zo een massage ding een boek, en voor de rest gewoon envelopjes.

de laaste zijn net weg, nog ff het huis op orde brengen en dan lkkr slapen, ga morgen alles bijlezen.

dikke kus

Zo allemaal, ik is weer boven water hihi

Gisteravond visite gehad, vriendin en paps en mams en natuurlijk de puber om een stukje gebak te eten. Was voor de puber wel een beetje zuur natuurlijk, maar hij was wel oprecht blij voor mij! Hij moet gewoon nog ff doorzetten, en das gewoon balen!!

Vandaag niet veel bijzonders, ik ga met de puber een brief maken voor UWV. Hij zit in de ziektewet en dat gaat niet helemaal goed. Dit moet hij normaal met zn paps regelen, met mams is het meteen oorlog! Maar paps kan dit niet goed, dus Beppie dan maar!! Daarna(op de motor natuurlijk) een kadootje aan mn instructeur brengen, hij heeft ook ZOOOOOO VEEEEEL GEDULD met me gehad :laugh:

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Sorry dat ik niet helemaal bij ben met wat er speelt, was echt al bijna een week de zenuwen niet de baas!! Vanaf nu(morgen) ben ik er weer hihi
:wave:

@miere
Ik was de 1e week 3½ kilo afgevallen. Nu 6½ week bezig en 11½ kilo kwijt, het gaat dus nog steeds goed! Goed dat je weegschaal het weer doet, nu kan je eerst toewerken naar de magische 100 grens! Heel veel succes hoor! Ik had gisteren ook een rotdag, een paar crackers overdag is toch niet echt voldoende hoor, 's avond ging het na het ‘diner’ gelukkig weer beter. Ik heb voor morgen een recept met broccoli en 2 soorten soep uit de over. Cynthia zei dat het heel lekker was, dus we gaan ervoor.

@bep
Voor de puper idd een beetje zuur dat jij het nu hebt en hij nog niet, wel lief dat hij zo blij voor jou is. Voorlopig zal je hem nog wel moeten blijven helpen met het een en ander dus. Goed dat er mensen zijn zoals jij, om pubers op te vangen.

@Beps, ik had je natuurlijk al gesmst, maar nogmaals GEFELICITEERD!!!

@Mk: Ja het is echt super lekker!!! Ik moet vandaag Spuiten , en morgen Spitskool, en laat ik dat allebei nou vreselijk smerig vinden!!! Echt ranzig hoor!!!

@Miere: 1.5 kilo zou kunnen… Ik was ook in de eerste week 2.5 kilo kwijt ofzo… Maar ben nu 4 ons aangekomen :jeez: … Moet ook zeggen dat ik hoe dichter ik bij de vakantie kom, hoe minder serieus ik word. Ben nu al zenuwachtig, en daardoor ga ik lekkere dingen eten!! Oh ik ga gewoon al bijna, verwacht vandaag de tickets… Maar Linda en haar ouders hebben die reis bij de concurrent geboekt, en ik moet dus wachten op een telefoontje van Linda… :whistle:

Nou meiden ik kom straks wel weer langs!

X

Vandaag lekker een dagje voor mezelf. Heb al een stuk gefietst en daarna lekker gebaddert en getut met maskertjes enzo, heerlijk. Vanavond nog even de stad in, op zoek naar een mooie zwarte bh. Misschien nog even voor een geurtje kijken en alvast weer wat zonnebrandcreme halen om weer in de stemming te komen :slight_smile:

Allemaal een fijne (werk)dag!

X

Pfff, krijg net een telefoontje van mijn vader, dat het zoontje van mijn oud collega is overleden… Dat jongetje waar ik weleens over verteld heb… Dennis had kanker, en ik vannacht overleden…

• life sucks *

x

Weet echt niet wat ik nou moet doen… Vind dit echt vreselijk moeilijk!!! Jezus…

@cynthia: sterkte, dat is inderdaad hartstikke moeilijk!

@bep: heerlijk he, zo je rijbewijs :slight_smile: lekker motorrijden (moet er zelf niet aan denken :wink: dus hartstikke knap dat je dat durft)

@de rest… ga een poging wagen een paar foto’s up te loaden.

@cyn
Wat een vreselijk bericht, sterkte ermee!

@nur
Ik krijg een berichtje dat ik geen toestemming heb iod???

@Cyn
Wat een vreselijk bericht!!! Begrijpelijk dat je ff helemaal van slag bent. Heel veel sterkte.

ja heel vreemd, krijg idd ook zo’n bericht!

dan maar zo:

www.nurcarka.web-log.nl

daar staan ze ook op

groetsels

@cyn…strekte meid. zou ook niet weten wat je moet doen, kan op dit moment toch weinig doen denk ik.

@dia…heerlijk zo een dagje voor je zelf. geniet ervan hoor!!

@beppie…kan me voorstellen dat het zuur was voor de puber, geluk dat ie ie toch blij voor je is. volgens mij mag ie wel blij zijn met jou!!

@nur…ik ga ze zo bekijken hoor;)

goede middag allemaal, ik kom net uit mn bed rollen en tja nog wel moe.
vriendlief zou vandaag weer op msn komen, maar smsde al vroeg dat het vandaag niet ging maar dat ie morgen komt.
wat zoude jullie doen???
ik heb voor morgen met vriendinnen afgesproken om naar aken te gaan. veel zin heb ik niet meer ik blijf liever thuis om met mn vriend te kletsen. maar aken staat al een week vast…bovendien moet ik volgende week weer beginnen met stage en ben ik geen middag meet thuis om te msn’en.
dus nu de vraag>>thuis blijven voor vriend, of toch gaan winkelen? (wat ik eigelijk altijd nog kan doen)

dikke kusz

hee allemaal,

@ Beps: Super!!! Gefeliciteerd en laat de kurken maar knallen… De puber komt er ook wel!!! Ik heb een tweelingbroer en in alles was hij vroeger de eerste. Hij mocht voor de auto ook als eerste op examen maar hij zakte en toen ik mocht hoopte ik echt dat ik als eerste zou slagen maar natuurlijk zakte ik ook en mijn broer is toch nog eerder geslaagd als ik. Het is een heel dubbel gevoel ik wilde ook een keer dat iedereen eerder trots op mij was, maar ik was toch ook onwijs blij en trots op hem. Maar die puber komt er zeker~!!!

@ cyn: weet nog dat je erover verteld hebt. Toen was de toestand toch al eigenlijk kritiek met hem of niet? Is altijd moeilijk wat je moet doen op zo’n moment. Je kan een kaartje sturen met een heel mooi gedicht om te laten weten dat je aan de mensen denkt en op een moment dat je ervoor hun kunt zijn kun je langsgaan. Je kunt nu denk ik toch vrij weinig doen.
sterkte ermee.

@ Dia: geniet van het dagje voor jezelf…

@ filiz: moeilijk, ik zou ook snel geneigd zijn om thuis te blijven maar aan de andere kant heb je de afspraak met vriendinnen al langer staan.

@ nur: is wel heel erg leuk geworden alles in het roze. hahaha je brengt me op ideeen.

Hoi allemaal,

Ik wil jullie bedanken dat jullie met me meeleven, want het helpt wel als mensen, zonder oordeel, gewoon naar je luisteren.

Vanochtend vreselijk gehuild, want Ercan belde op om te vragen hoe het met me ging.
Het was schrikken dat ik zijn stem hoorde, want er was geen nummerweergave.
Hij vroeg me of we contact konden houden en als vrienden verder zouden kunnen gaan, omdat we toch zoveel samen gedeeld hebben.
Ik heb gezegd dat ik tijd nodig heb om onze “scheiding” te verwerken. Ik bedoel, je bent dan wel niet getrouwd, maar als er een einde komt aan je relatie voelt dat denk ik toch hetzelfde.
We hebben afgesproken om zo nu en dan te smsen als we daar behoefte aan hebben.
Ik ben met m’n ex-man ook gewoon bevriend gebleven, dus ik zal het op den duur met hem ook wel kunnen.

Heb ook gewoon contact met Ercans broers, dus ik zal hem in de toekomst zeker weer tegen komen.

@Beppie, helemaal geweldig dat je geslaagd bent. Van harte hoor. Ik hoop dat er nog mooie dagen komen om te toeren.
@Miere knap van je dat je bezig bent met afvallen. Blijf volhouden hoor. En ook de andere meiden die hier mee bezig zijn. Mijn dochter is pas 20 kg. afgevallen en ik ben zo trots op haar.
@Nur, helemaal leuk die roze wc van je. Echt humor. Heb je foto’s ook even bekeken. Houden zo.
@Filiz, leuke cadeautjes heb je gekregen. Las net ook nog even dat je met een dilemma kampt. Of met je vriendinnen volgens afspraak winkelen of met je vriend op msn. Wat moeilijk. Natuurlijk ben je geneigd om thuis te blijven, want je krijgt niet zo vaak de kans om hem te spreken. Overleg even goed met je vriendinnen. Wie weet wijst het zich vanzelf welke keus je moet maken.
@Diamond, je dag ziet er heerlijk uit. Geniet van alle leuke dingen van het leven.
@Cyn, wat een vreselijk bericht heb je binnengekregen. Nu de juiste vorm vinden hoe hierop te reageren en hoe er mee om te gaan.
Ik wens je heel veel sterkte toe hoor, want dit is niet eenvoudig.

Ga even naar de markt toe en dan naar huis. Het is koud en het regent voortdurend. Zet lekker m’n nieuwe Turkse disco cd op en denk eraan hoe leuk het was om te dansen in TRUVA, vlak bij Kizilot. Hier ben ik met m’n zwager Akif heengeweest om alle ellende even van me af te zetten. Hij is echt de liefste broer die je je maar kunt wensen.:wink:

Kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Meiden thanks voor jullie medeleven… Het is echt als een bom bij me ingeslagen… Dennis heeft ook een eigen site, en als ik dan de foto’s bekijk dan springen de tranen weer in mijn ogen… Die collega was echt een super collega!!! Dit gun je niemand maar hem zeker niet!!

@Linda, inderdaad vorig jaar was het ook al flink kritiek… Maar het ging steeds beter en die kleine kwam er weer bovenop… En dan nu dit… maar als ik zo zijn “dagboek” lees waren zijn ouders er wel op voorbereidt…

Zit op mijn werk, maar kan mijn gedachtes er niet bij houden… Ik mag van mijn baas wel naar huis, maar daar zit ik ook maar alleen…

x

Cyn: kan me voorstellen dat het bij jou als een bom is ingeslagen, je hebt als collega zijnde toch ook van dicht bij meegemaakt hoe het gegaan is.
Sterkte en kom hier maar je hard luchten als je het van je af wilt praten.

cyn ik was net een kaart aan het zoeken en kwam ook ‘,met oprechte deelneming’ kaarten tegen.
op een stond: belangrijk is niet de weg die je gaat, maar het spoor dat je achter laat.
moest meteen aan jou denken.
meid nomaals heel veel sterkte, wer zijn er voor je…

dikke kus