hi all
@ beppie, gefeliciteerd!! wat gaaf, en meteen alleen op pad!! ga je nu zelf ook een motor kopen of doen jullie samen?? puper komt er ook wel!!
@ cyn, wat een vreselijk nieuws zeg!! kan me voorstellen dat de klap hard aankomt. misschien kun je idd beter naar huis gaan, dan kun je ff flink janken maar kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt, erg moeilijk. zterkte.
@ fransijn, schrikken zeg je ex! had ik laatst ook! ik zou eerlijk gezegd er even voor kiezen om juist geen contact te hebben. als jet echt over is, dan moet je dat eerst verwerken en contact maakt alles alleen maar moeilijker. maar aan de andere kant, wil je geen valse hoop geven, maar als hij nu al weer contact opneemt, misschien is er nog hoop? (weet natuurlijk niet wat er voorgevallen is…)
@ filiz, fijn te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad. maar ik zou toch niet zo snel thuis blijven, het is zeer verleidelijk natuurlijk, maar a, de kans is best groot dat hij morgen bv afbelt, en b, die afspraak met vriendinnen was er eerder en is ook belangrijk. ten slotte zijn zij er op dit moment voor je. het blijft moeilijk, virnedjes in turkije en dan ook nog in het leger…
@ diamond, oh heerlijk zeg!! geniet er maar lekker van. en dan kies je toch gewoon een overdekt terrasje uit! ok, is anders, maar kan net zo leuk zijn. (iedereen door de regen zien rennen hihi)
@ miere, heb je al een pm gestuurd.
@ nur, ga ff je log bekijken en ook de wc, ben benieuwd!!
zo, druk gisteren en vanochtend. nu ff een uurtje rust en dan weer door.
moest echt zoo sterkt aan mn ex denken!! waar wij de info houden is een lounche-bar met daarin een radiostation. en er kwam ineens een vent met vriendin aanzetten en ik dacht, ik ken hem, ik ken hem. maar ja, aan het werk, dus niet op gelet. zegt de eigenaar van de bar ineens…we hebben een speciale gast, dus ikke, ja wie is dat toch…bleek het de zanger van Iron maiden te zijn!! nou ja, iron maiden is dus een hardrock, metal band die al 25 jaar actief zijn ofzoen mn exman is/was daar dus echt helemaal fan van. hahahahahah. en hij zit lekker in de gevangenis en ikke ontmoet zijn idool, hahahahaaa
het kan nog zo slecht met me gaan, maar het gaat altijd nog beter dan met mn exman…oh, wat erg. maar ja…
zo ben gauw weer weg, druk!!