Turkisch Tea Time deel 6!!

@Cyn: heel veel sterkte lieverd! Jeetje kan het me voorstellen dat dit als een klap aankomt. Kun je het nog een beetje volhouden daar?

@Nur: wat een ontzettend leuke wc hebben jullie ervan gemaakt. Vindt het echt gaaf!

@Filiz: hmm moeilijk ja. Ik zou ook even met je vriendinnen overleggen of ze het heel erg vinden als je deze keer overslaat maar een volgende keer zeker weer mee gaat. Erg leuke kadootjes heb je gehad!

@Fransijn: kan het me voorstellen dat je schrok toen je Ercan ineens aan de telfoon had. Begrijpelijk dat je alles eerst alles een beetje wilt verwerken voordat jullie als vrienden verder zouden gaan.

X

Thanks lieverds… Jullie zijn echt allemaal top!!! Ik zit echt met brandende ogen hier op mijn werk. zou het liefste nu in mijn bed gaan liggen… Maar ja… het kan even niet anders… Ik heb gelukkig 30!! pakketjes tickets om na te kijken, dus afleiding heb ik wel…

Vorig jaar hebben wij alles heel erg dichtbij meegemaakt… Toen lag die kleine al heel slecht, maar kwam er steeds weer bovenop… Nu wist ik dus niks… en dan komt het zooo hard aan!!!

x

Cynthia, sterkte ermee hoor! Dit is heel erg, heel erg! Doe maar rustig aan hoor en deel je gevoelens hier met al je forumvrienden.

Mvg. Roanna

He Cyn, het komt goed, gewoon door je gevoel heen gaan, das het beste!! En idd het liefst lig je in bed, maar als je nu voelt wat je voelt dan kan je het uiteindelijk een beter plekje geven!! Als je het niet aan ziet komen dan is de klap het hardst!! Sterkte meis, en een heeeeeel dikke knuf van hubbie puber en mij!!
:wave:

@llemaal: ZOOOOO KICKEN!!! Lekker op de motor weggeweest!! Helemaal naar de supermarkt en een rondje hier op de dreven maar toch!!! HEERLIJK!!!
Vanzelf gaat alles beter maar nu ben ik helemaal blij dus!!
Jullie horen vanzelf meer

@Nur: Vet wctje hoor!! Geloof je meteen als je zegt dat je vriend ff schrok!! Ze dreigen zo vaak maar iets ook echt doen, nee das niet voor ze weg gelegt!!

@Roanna+Beps: Thanks… Wordt gek hier op mijn werk… Maar ik wil gewoon blijven omdat ik thuis anders helemaal gek wordt!

x

hi all

@ beppie, gefeliciteerd!! wat gaaf, en meteen alleen op pad!! ga je nu zelf ook een motor kopen of doen jullie samen?? puper komt er ook wel!!

@ cyn, wat een vreselijk nieuws zeg!! kan me voorstellen dat de klap hard aankomt. misschien kun je idd beter naar huis gaan, dan kun je ff flink janken maar kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt, erg moeilijk. zterkte.

@ fransijn, schrikken zeg je ex! had ik laatst ook! ik zou eerlijk gezegd er even voor kiezen om juist geen contact te hebben. als jet echt over is, dan moet je dat eerst verwerken en contact maakt alles alleen maar moeilijker. maar aan de andere kant, wil je geen valse hoop geven, maar als hij nu al weer contact opneemt, misschien is er nog hoop? (weet natuurlijk niet wat er voorgevallen is…)

@ filiz, fijn te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad. maar ik zou toch niet zo snel thuis blijven, het is zeer verleidelijk natuurlijk, maar a, de kans is best groot dat hij morgen bv afbelt, en b, die afspraak met vriendinnen was er eerder en is ook belangrijk. ten slotte zijn zij er op dit moment voor je. het blijft moeilijk, virnedjes in turkije en dan ook nog in het leger…

@ diamond, oh heerlijk zeg!! geniet er maar lekker van. en dan kies je toch gewoon een overdekt terrasje uit! ok, is anders, maar kan net zo leuk zijn. (iedereen door de regen zien rennen hihi)

@ miere, heb je al een pm gestuurd.
@ nur, ga ff je log bekijken en ook de wc, ben benieuwd!!

zo, druk gisteren en vanochtend. nu ff een uurtje rust en dan weer door.
moest echt zoo sterkt aan mn ex denken!! waar wij de info houden is een lounche-bar met daarin een radiostation. en er kwam ineens een vent met vriendin aanzetten en ik dacht, ik ken hem, ik ken hem. maar ja, aan het werk, dus niet op gelet. zegt de eigenaar van de bar ineens…we hebben een speciale gast, dus ikke, ja wie is dat toch…bleek het de zanger van Iron maiden te zijn!! nou ja, iron maiden is dus een hardrock, metal band die al 25 jaar actief zijn ofzoen mn exman is/was daar dus echt helemaal fan van. hahahahahah. en hij zit lekker in de gevangenis en ikke ontmoet zijn idool, hahahahaaa
het kan nog zo slecht met me gaan, maar het gaat altijd nog beter dan met mn exman…oh, wat erg. maar ja…

zo ben gauw weer weg, druk!!

Hey Bloem: Hoor of spreek je M nog wel eens? Toch geen prins op het witte paard?

@Cyn: Zo’n bericht is altijd rot en vooral als het om een kind gaat. Ook al weet je dat het slecht gaat, het bericht komt altijd onverwachts en ongelegen. veel sterkte !
@Bep: Geweldig dat je het gehaald hebt. Nu nog mooi weer zodat je lekker kan gaan toeren. Wens je veel veilige kilometers toe

@ CYn: Heel veel sterkte.
Ik had een gedichtje:
Nu jij er niet meer op deze wereld bent

Vraag ik me af hoe het jou vergaat
Hoe het leven is in de hemel
ik neem maar aan dat deze bestaat

Kun je daar jezelf ontplooien
ben je daar gelukkig vrij
heb je vriendjes en vriendinnetjes
ben je daar nu ook zo blij??

Wij die achterblijven
zoeken een oplossing voor die vraag
konden we je maar eens opzoeken
o, wat willen we dar graag.

Vond dit een lief en mooi gedichtje.

Nogmaals sterkte

Jac

@Jac, die is inderdaad erg mooi!!!

Ben thuis :slight_smile: Tijdens het autorijden liepen alle ingehouden tranen al over mijn gezicht… En eenmaal thuis brak ik echt in 2en… Maar het lucht echt op!!

ga straks lekker vroeg naar bed!

X

@Cyn
Knap meis, dat je toch op je werk bent gebleven! Misschien ook wel beter dan alleen thuis te gaan zitten, hebt dan toch iemand om tegenaan te praten. Want al weet je dat het kindje ziek was, het komt toch altijd onverwacht, vooral ook omdat het de laatste tijd beter ging.

Een paar jaar geleden is het zoontje van vrienden van ons plotseling overleden, het manneke was toen 6 jaar. Had een hartkwaal maar het ging eigenlijk heel erg goed met hem. Tijdens een familiefeestje kreeg hij tijdens het spelen plotseling een hartstilstand. Op het moment dat je het te horen krijgt ben je compleet lamgeslagen, je kan het gewoon niet vatten. Een week eerder waren we met de vriendenclub bij elkaar en speelde hij nog zo mooi met de andere kinderen. Later wordt je boos, vraagt je af waarom hij, terwijl er zoveel ouderen zitten te wachten op de dood. Vond het zo oneerlijk, dat maakt het ook heel moeilijk om het een plekje te geven.

Je vroeg ons wat je nu moest doen. Moeilijk, ligt eraan wat voor contact jullie hadden. Vond het gedichtje van Jac erg mooi voor in een kaart! Kwam je er regelmatig over de vloer dan kan je bellen of eventueel op bezoek gaan als ze dat prettig vinden. Je denkt gauw dat je teveel bent terwijl de ouders het meestal erg op prijs stellen.
Sterkte meissie!!!

@ Cyn,
Wat een vreselijk bericht, daar valt al het andere bij in het niet!
Logisch dat je je onmachtig voelt. Je wilt iets doen, maar je kan niks doen om het voor de ouders draaglijker te maken.
Het verdriet, daar moet je doorheen, je kan er niet omheen.
Veel sterkte, en ik geloof ook dat een kaartje met een persoonlijke tekst het beste is wat je op dit moment kan doen. Waarschijnlijk hebben de ouders daar later, als ze alles teruglezen veel steun aan.
Sterkte!!

@cyn: wat een rot nieuws. ik wens je heel veel sterkte. wij hebben het in 2001 meegemaakt met een buurmeisje, zij had een hartafwijking, slechts 4 weken oud

@nur: Gaaf die foto’s net je wc. Ik zelf heb de muren lichtblauw.

@fransijn: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Is denk ik idd beter om elkaar even niet te spreken. Hoop dat je er snel beter mee kunt omgaan.

Hoi Cyn,
Ook ik ben diep onder de indruk van het afschuwelijke bericht over Dennis. 7 Jaar geleden is ons buurjongetje van 10 overleden. Hij was ook 2 jaar ernstig ziek geweest. Zoiets meemaken is ongeveer het ergste wat er kan gebeuren…! Als ik je een advies mag geven: ga langs bij de ouders van Dennis als er daar gelegenheid voor is. Al vind je het nog zo eng, zoiets kun je maar 1x doen en dat is net nu. Als je dat echt niet aankunt, dan een mooie kaart schrijven, gewoon met je eigen woorden. Hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Als je maar laat blijken dat je meeleeft op jou manier.
Heel veel sterkte wens ik je toe lieverd!

@Cyn: Ben het eigenlijk met iedereen eens, als je er kwam zeker heen gaan!! Ik vind dat gedichtje van Jac idd heeel mooi! Heb ook zo iets:

Zij die wij liefhebben en verloren
*zijn niet meer waar zij waren *
*Maar *zijn altijd waar wij zijn
**
Waarheid als een koe, iemand is er pas echt niet meer als niemand aan ze denkt!!

@Bloemmie: De witte motor is nu voor mij!!! We hebben haar verleden jaar ook gekocht met het idee dat ik haar kicken vond! Gaan nu dus op zoek naar een andere voor hubbie. En ja, volgens mij en de instructeur zal de puber er ook wel komen…ooit!!hihi

@Fransijn: Wat zal jij geschrokken zijn!! Je hart in je keel en de weg volledig kwijt!! Meis neem je tijd en doe rustig aan, een relatie bouw je in stukken op en bouw je ook dus niet in 1 keer af!! Denk aan jou!!

@Jill: Dank voor je woorden, maar ik mis je wel hier. Maak me best een beetje zorgjes over je, dus hoop dat het alleen een verhoogde dosis medicijnen is waardoor je een beetje de weg kwijt bent(want dat ken ik dus met die FIJNE medicijnen!)

Iedereen, bedankt voor lieve woordjes, felicitaties enzo. Heerlijk, dan voelt het nog gaver dat ik het gehaald heb. Ben ook verschrikkelijk blij!!

Spreek jullie vandaag vast wel ergens

Hallo allemaal ! Hier ben ik dan weer terug na een superleuke en véél te korte vakantie !!! Jullie zijn echt weer goed aan het praten gegaan zie ik ! Ik zal vanavond proberen wat bij te lezen.

Nou, we zijn vanacht toegekomen met 1 uur vertraging, we zijn nog nooit zo snel naar Turkije gevlogen en terug als nu ! 2 uur en 50 minuten !!! Jaja met Pegasus Airlines ;). Ik moet zo meteen gaan werken. Vanavond of wanneer ik thuis ben vertel ik jullie wat dat geel/witte cadeautje was van mn vriend :wink: hihihi zijn jullie nieuwsgierig ? :smiley:

Tot strakjes xxx

Sev…Welkom thuis!!! Ben benieuwd naar je verhalen…tot vanavond!!

@Sev, welkom terug!!

Ben wakker… maar kan niet zeggen dat ik lekker heb geslapen… Was heel onrustig zag de hele tijd Dennis is een kistje liggen… Mijn ogen doen ook zeer… Ik heb gisteravond samen met mijn moeder een kaart gehaald en deze geschreven… Vond het een heel mooi kaartje… met groen en lichtpaars… Dus niet zo’n standaard grauwe/grijze kaart…

Pfff… het begint nu pas echt tot me door te dringen dat hij weg is!

x

pppfff cyn, moeilijk hoor, heel veel sterkte, en ik zou zeker langs gaan as je een rouwkaart krijgt en ervoor gelegenheid is.

sev, heb je eht leuk gehad?? dat zal wel!! welkom thuis, enne…vertel!! ben echt niet nieuwsgierig hoor!!

ikzelf ben helemaal brak en zit met rode oogjes achter de pc. ben weer meegeweest op kroegentocht en heb niet geslapen vannacht en toen ik op bed lag, kon ik niet slapen door alles wat er gebeurd was, dus ben maar wat gaan doen, straks op het strand pitten, wat ik ben nu lekker de hele dag vrij…:RockOn:
heb echt energie voor 10 en ben helemaal niet moe, kan wel zeggen dat ik mijn grenzen behoorlijk heb verlegt :embarrese en een geweldige ervaring rijker ben…:love: