@Bloemmiieeeee!!! VERTEL!!! Nee hoor, geniet van je dag en ik ga je wel weer ergens spreken!
@Cynnie, ook een mega-knuf voor paps en mams he! Ik vind het echt zooo erg!! Neem je tijd wijffie!!
![]()
@Bloemmiieeeee!!! VERTEL!!! Nee hoor, geniet van je dag en ik ga je wel weer ergens spreken!
@Cynnie, ook een mega-knuf voor paps en mams he! Ik vind het echt zooo erg!! Neem je tijd wijffie!!
![]()
@sevā¦welkom thuis meidā¦ik w8 nieuwsgierig af!!
@cynā¦zal de komende dagen wel moeilijk blijven meid (K) lucht hier je hart rustig ![]()
@bloemā¦vertel meer, ik luster:)
nou goede morgen allemaal. om ff kort samen te vatten. 2 vriendinnen die niet blij met me zijn, en geen vriend op msn.
maar goed we blijven optimisties en bekijken het zo> vriendinnen waren niet boos, maar begrepen het ook niet helemaal. volgende keer beter, bovendien is het toch geen weer om door de stad te lopen.
vriendlief belde vanmorgen op. helaas, hij was wel in de stad maar zn chef was bij hemā¦en ja 1000x sorry.
ik gechageneerd natuurlijk (is dat wel een nl woord of gebruiken we dan alleen in limburg??)
nou goed, terug naar bedā¦gaat de deurbel. GVDā¦ik moet kleren hebben!! zoeken snel aankleden en naar onder.
de postbode:) met een pakketje uit turkije. askim heeft me voor mn verjaardag 2 leuke kettinkjes gestuurdā¦kunnen we nog boos zijn?? ben ik nooit goed in geweest!!
hmzz vanaaf miss stappenā¦al lang niet meer geweest, moet nog eens kijken.
hebben jullie nog plannen voor het weekend?
liefs
@Bloem, hij wordt woensdagmiddag begraven⦠ik wil daar eigenlijk toch misschien wel heen gaan⦠Maar vind het echt super moeilijk!!!
@Beps, ja ik doe wel rustig aan hoor⦠Het enige nadeel is dat ik vanmiddag alleen thuis zit⦠Dus dat zal ook wel even moeilijk zijn⦠Ga dus heel dom Roller Coaster Tycoon 3 spelen⦠Toch maar een beetje afleiding!!!
@Filiz, lief dat hij je een pakketje heeft gestuurd!!!
x
@Filiz: Ach arme!! Nou die vriendinnen komen wel weer bij, en jij hebt een dagje extra rust!! Gewoon doorgaan met ademhalen en dan gaat de dag vanzelf weer voorbij! En wat je vriend betreft, nee ik zou ook niet lang boos blijven, ook zonder het kadootje! Maak er een fijne dag van!
Plannen voor het weekend:
Zo met hubbie boodschappen voor het weekend doen,
Morgen met Puber en zn vriendin naar de Zwarte Markt, ze eten hier en dan iets gezelligs denk ik
Zondag naar de kerk 's morgens, 's middags het huis rommelen opruimen opknappen ofzo!
En de anderen???
![]()
jaaa sevā¦je bent online!! vertellen!!!
Hier ben ik weer ! Gedaan voor vandaag ! Ben echt moe, slechts 3 uurtjes geslapen⦠En ik mis vriendlief !!!
Hebben jullie nog even ? Straks eten en mn aankoopjes gaan tonen naar oma
kunnen jullie nog wachten ? ![]()
nee!!!
vertel sevā¦waren het ringen? zijn jullie verloofdā¦??
hoezo geen geduld?:whistle: :whistle:
NEE VERTELLEN!!!
![]()
Heey!
@ Cyn: heel veel sterkte de komende tijd!! Dikke knuffel van mij!
@ Sev: VERTEL!!! NU!!! We zijn zooooooo benieuwd!!! VERTEL VERTEL!!!
Mn computer doet et weer!!!
Jippie! Heb jullie gemist!!!
Ben ondertussen veel aan et wakeboarden geweest
Wat een heerlijke sport!
het ziet er voor mij niet naar uit dat ik deze zomer nog naar Turkije ga ![]()
Ik hoop nu op een enorme financiele meevaller
zodat ik in oktober ofzo nog een last-minute kan nemenā¦
Nou ja en anders ga ik pas in februari maar dan wel voor een maand of 5-7 ![]()
Heb jullie gemist!!!
Liefs en dikke knuffel Rien
gelukkig dat je nu weer helemaal online bent rienekeā¦!!
heb jou ook gemistā¦
dikke kus
@Rien!!! Tof dat je er weer bent!! Jij hebt ons kleedje!!! We konden gewoon niet weg!!! Hoop ook voor jou dat je een gaatje(GAT) vind zodat het nog lukt!!
![]()
@Sev, gemenerik⦠Je laat ons wel lang wachten hoor!!! Kom op nou!:whistle:
@Cyn: we zijn alweer bijna 1 uur verder en ze heeft nog niets verteldā¦hoelang eten belgen eigenlijk???
![]()
Tsja geen idee eigenlijk!!! Ik zit ff turkse videoclips te kijken⦠Eh ohh wat is dat genieten!!
@Filiz> Ozan⦠thanks voor de tip kwijl kwijl haha
x
nou, ok, ik stel mn omabezoekje speciaal uit voor jullie !
Hier komt ie:
Toen ik aankwam in het hotel, kwam mn vriendje naar de receptie (hij was al in de kamer) en na incheck en zo zijn we samen naar de kamer gegaan. Hij had alle lichten uitgedaan, nam me mee tot aan het megagrote bed die we samen hadden en deed dan opeens het licht aan: het bed vol met cadeautjes en een hƩƩl groot boeket bloemen ! Echt super ! Moest ik erna al mn cadeautjes open doen! Beginnen met het geel/witte cadeautje: een gouden armbandje (wit en geel goud) omdat hij de vorige keer zag dat ik er een kleintje aanhad die ik van mn oma had gekregen, nou, hij wou een groter voor mij die hij wou geven zodat ik hem nooit zou vergeten
echt super ! Hij wou me graag eerst een diamanten ring kopen maar daar had hij het geld niet voor en heb ik hem ook mooi gezegd dat hij dat niet hoefde te doen ! Maar ben superblij met het armbandje ! Dan cadeautje nummer 2: een pet van No Fear omdat als hij boos kijkt hij net zo een ogen heeft, en ik noem hem altijd Mister No Fear
echt wel leuk ! Cadeautje nummer 3: Een Koerdische Cd die hij voor me heeft gemaakt, geselecteerd uit een 300 nummers heb ik de 18 beste liedjes gekregen
dan nog een MP3cd met euhhh 1000000en liedjes op ! Doorheen de week: Zijn koffer heb ik gekregen, een gouden oogje voor nog aan mn armbandje te doen. een roosje onder weg
zijn bandana sjaaltje van Leviās met zijn parfum op
en oooooooh wat heb ik veel gekregen.
Hij heeft de laatste 3 dagen zijn ontslag genomen, zo hebben we nog een heerlijke 3 dagen samen gehad. Het was super ! Mn vriendje had als verrassing een boottocht georganiseerd. Normaal zou het met de privƩzeilboot van zn vriend zijn maar die was er toen niet (hij zat al op zee) en toen hebben we een gewone boottocht gedaan. Het was supergezellig ! Echt, ik heb er geen woorden voor !
Nou, dit was het momenteel, het is allemaal nog nieuw en moet die 10 dagen nog allemaal verwerken want ze waren echt super. Beetje bij beetje vertel ik jullie wel nog meer !
groetjes xxx
Het waren frietjes van de frituur, dus extra lang, heeft gesmaakt beps ![]()
wohhhhhh SEV!!! Heerlijk genieten met elkaar dus!!! Weet zeker dat je een fantastiche tijd gehad hebt!!! Nou op naar Oma, zij wil ook verhalen hihi
![]()
wow sevā¦!! wat ben jij verwent!! klinkt super meid! geniet van al het moois wat je gekregen hebt;) en denk maar lkkr veel aan hem!! en kom hier gerust om afleiding te zoeken!!
@cynā¦ja. jeetje!! denk dat ik ozan fan wordt!!
ga maar eens naar n vriendin;) mn saaie dag doorkomen!!
tot straks
xx
Sev, wat klinkt dat heerlijk zeg!!! Echt enorm lief van hem!!! Zuinig op zijn op die jongen hoor!!
x
Sev: Ohw wat lief!!! Veel plezier bij je oma!!!
Ohw wat ben ik blij! mn pc doet et weer en mn geluid nu ook (was even vergeten dat ik mn geluidskaart natuurlijk ook opnieuw moest installeren, hahaha BLONT!)
Kan nu weer heerlijk naar mn muziek luisteren ![]()