Pff saai hier op m’ n werk. Bijna iedereen is vrij of heeft vakantie en ik zit hier helemaal in m’ n up. Mag eigenlijk niet internetten maar toch stiekem ff kijken hier
@Sev: gezellig dat je er weer bent! Was wel stil hier zonder jou hoor! Oh wat een schatje is jouw askim zeg!
@Bloemmie: haaa nou heb je me wel nieuwgierig gemaakt hoor Lekker toch, af en toe je grenzen verleggen
@Filiz: ow jammer dat je vriend niet online kwam…Je had je er nog wel zo op verheugd. Kadootjes zijn wel weer errug lief! Ben ook al een tijdje niet wezen stappen, ga binnenkort ook weer een nachtje de bloemetjes buiten zetten met een vriendin.
@Rien: super dat je er weer bent! Heb je gemist! Binnenkort weer avondje Alanya doen
Ohw trouwens ik heb nog een mooi verhaal!!!
Ik was laatst in de Ike* en daar zat een ontzettend knappe man en hij zat te flirten, hihi. We waren aan et ontbijten.
Later ging ik de Ike* in om een nieuw bed te kopen, na een uur komen we hem weer tegen en toen kwam hij bij me staan en na even praten vroeg hij of ik eens met hem uit wilde gaan, hahaha!! Bleek dus dat ze ons een uur lang hebben lopen zoeken!
Dat heb ik dus gedaan, het was heel gezellig, maar denk toch niet dat het wat gaat worden, behalve vriendschap.
Hij is trouwens Turks!
@filiz,je wordt bedankt!!! Door jouw schuld heb ik die clip nu al 15 keer bekeken, en hij blijft lekker… Poeh daar kan mijn askim niet eens tegen op haha
Dat stukje in dat roze shirtje en in dat zwarte shirtje in het hotel… daar is hij pas echt lekker hahahahaha Echt erg… als askim dit hoort… nou dan zwaait er wat…
ik vind hem het lekkerst met die zwarte en die witte blouse…zwijmel zwijmel zwijmel
en dat sikje:) of hoe het ook heet…vind ik ook echt mooi, mn vriend laat het soms ook staan. kan ik uren aan zitten frunikken;)
Ah heb em gevonden!! SHIT wat lijkt hij af en toe veel op S!!!
LEKKER DING!!! waaahhhhhhh HIJ VLIEGT ABSOLUUT MET ONS MEE OP HET TAPIJTJE!!! jammie jammie!
He hallo Jill. Daar ben je weer? Hoe is het nu met je? Dat was een tijdje geleden dat je hier was. Hopenlijk gaat het weer wat beter met je.
**
*Groetjes Roanna:wave: *