Lekker liedje ook trouwens!!! Gelukkig ben ik er weer, had gisteravond bijna onze PC gemold!! Hij deed een beetje raar, en ik dacht dat wel even op te lossen. Na op een paar knopjes gedrukt te hebben en een half uurtje later voelde de PC zich inderdaad als herboren!! Hij dacht dat tie een spiksplinternieuwe PC was. M.a.w. ik heb alles eruit gehaald en programma’s gewist, en weet ik wat al niet meer. Hij stond vrolijk te zingen en te vragen om geinstalleerd te worden! Ik heb van narigheid om 1 uur mijn man uit bed gehaald, en die was (op z’n zachtst gezegd) niet zo blij met me. Maar gelukkig, hij is vandaag de hele dag bezig geweest, en het meeste hebben we weer terug. Alleen alle e-mail adressen zijn nog weg, maar ja die komen wel weer terug. Poeh, ik ben nu weer blij.
Straks komt Marjan met haar nicht, en dan gaan we met z’n drieen stappen, want we gaan over 5 weken al met z’n drietjes naar Marmaris, dus ff kennismaken is wel zo handig! Volgens mij mag ik weer een glaasje wijn vanavond, dus dat wordt feesten! Spa rood is ook lekker!!(als je erin geloofd!). Nou tot laterrrrrrrrr XXXxxx Mar
Niet echt lekker,heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen nadat ze mij enkele inspuitingen tussen de wervels hadden gezet.
Maar tot nu toe heeft het niet veel geholpen.
@ Miere011.
**Nou, gelukkig dan maar weer dat je PC het voor zover dan, weer doet. Veel plezier bij het stappen zo dadelijk en maak het niet te bont he? **
** @ Sev:** Ja natuurlijk Sev, welkom thuis. Zat ik toen wel een beetje in de goede richting he met die kleuren! Je bent zo te zien, lekker verwent. Heerlijk hoor!
@ Jill: Oh jee, da’s niet zo mooi dan. Al helemaal niet, als het je ook verder niks geholpen heeft. Nou, beterschap ermee hoor! Je ziet het wel, iedereen vroeg zich af waar je toch was en maakten zich zorgen. Maar gelukkig ben je er weer vanavond, al heb je waarschijnlijk veel pijn. Doe maar kalm aan.
@Jill!!! Ik heb zoooo aan je lopen denken!! Was hier dus al bang voor!!! Ja dame het is vreselijk als je al die dingen moet doorstaan en het helpt niet!! En dan dat but-ziekenhuis, daar zit je ook al niet op te wachten dus. Nou hoop dat het nu weer de berg op gaat, en je uit het dal komt!! Blijf blij als ik weer een berichtje van je zie :laugh:
@Mierre: Ja en dan zeggen ze dat wij vrouwen ontechnisch zijn…en jij kan gewoon de hele compie leeg halen hihih!!! Hoop dat jullie een fijne avond hebben, groetjes aan Marjan en nicht!
@Meiden dat jullie zo van zo’n kerel kunnen gaan ‘dromen’…zeg maar hihi!! Nee is dus echt mijn type niet, al zijn die ogen wel aardig…hihi
Ik ben dus net, toen het hier een beetje openbrak, lekker op de motor gestapt! Lekker een rondje gemaakt, en toen heb ik genoten…en een kadootje gekregen van de natuur(of zn Schepper net hoe je het zien wilt, ik zie het laatste dus)…ben je lekker aan het toeren, en aan het genieten van de vrijheid, komt de ultime vrijheid het bos uitgerent…
2 jonge hertjes kwamen langszij gerent, renden met me mee, me vooruit, zigzag over de weg(ik natuurlijk een beetje gas los en rustig er achter aan!) en toen weer het bos in, nog ff zigzaggen en weg waren ze…ZOOOO MOOOI!!!
Nou iig een lekker tochtje gemaakt, mn motor en ikke, en ik kan zo lekker slapen zonder borreltje dus…dat ga ik vaker doen!
Terusten vast allemaal
Kussss
@Jill: de lieve woordjes heb jij altijd voor iedereen, dus natuurlijk krijg jij ze dan ook van ons terug zo hoort het. Daarbij ben jij(iig hier dan hihi) heeeel lief voor ons, dus… Knap nu maar weer gewoon een beetje op, en dan komt het weer een beetje goed. Kussss
Ja, ik genoot zooo vreselijk. Heb heel mutserig lopen janken toen ik thuis was! Ik was zooo ontroert ook om het rijden eigenlijk. Wil dit al jaren, kon niet door de wiphlash, en nu gaat het wel…ik was zo dankbaar en blij en ontroert!
Je mag met recht trots zijn,is toch heerlijk als je ergens voor gaat en het lukt dan ook nog.
Een mens moet altijd wensen houden,klein of groot maakt niet uit.
Ik ben ook zo snel ontroerd en het lijkt wel dat hoe ouder ik wordt hoe gevoeliger ook.
Ik merk ook wel dat nadat ik bijna 2 keer dood was het leven heel anders ben gaan bekijken en waarderen,ik wordt stil van kleine dingen.
Je gaat van heel andere singen genieten,zaken die ik vroeger heel vanzelfsprekend vond.
Dus Beppie zoals ze hier zeggen;VOLLE BAK GENIETEN MEID!
Goed gekletst vandaag zeg!!! Had ff heel wat bij te lezen. Ben vandaag met J., mijn zus en haar zoon naar de Arena geweest. Zijn net een uurtje thuis, was een vermoeiende dag maar de kids hebben in ieder geval genoten. Wel heel jammer dat het zoveel geregend heeft. Was buiten nu heel weinig te doen.
Nog even vlug wat reacties voor zover ik het heb onthouden.
@Sev
WELKOM THUIS!!!
Ben jij ff verwend zeg. Mooi cadeau trouwens, een armband.
@Jill
Was er al bang voor dat je in het ziekenhuis zou liggen. Vond het niets voor jou om een dag helemaal niets te posten.
@Filiz
Jammer dat je vriend niet online kon komen maar de cadeautjes maken idd heel veel goed.
@Beppie
Is de natuur toch mooi he! Vooral als je er op je eigen motor van kan genieten.
@Bloem
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig…VERTEL!!!
@Cyn
Hoe is het vandaag met je? Heel begrijpelijk dat je tegen de begrafenis op ziet, is ook erg moeilijk.
Weet het verder ff niet meer. Ga vlug mijn bed in, de slaap van vannacht proberen in te halen. Sliep om 3.00 uur nog niet en moest al om 6.30 uur op. Truste allemaal!!!
Goedemorgen allemaal
Beetje vroeg, maar lag er op tijd in dus nu klaar wakker! Straks op tijd weg, is het nog niet zo druk op de Zwarte Markt. Ik ga ff kijken naar een telefoon. De mijne bevalt voor geen meter, veel te moeilijk openen, dus eruit…ja soms is het leven TE makkelijk als je zo kan doen.
@Jill: Ben altijd al een emo mens geweest. Mn gevoel verteld me vaak zoveel dat het soms voorbij mn verstand gaat, en ik dan ook dingen aan mensen vraag bijv die ik wel voel maar niet zie of hoor…en dat gaat soms wat dieper. Maar wees niet bang, dat volle bak genieten doe ik idd sinds ik weet hoe vergankelijk alles is!!!
@Roanna: Denk idd dat ik wel vaker zo aan het begin van de avond ff op de motor stap en ff een ritje ga maken. Doet mn hoofd iig erg veel goed, de wind haalt alle spinnewebben weg en ik heb geslapen als een roosje! Wat heerlijk! Toch maar wel een glaasje bubbels genomen(is ewoon lekkuh! :laugh: )
@Marion: Ja dat is een drukke dag, en als je dan weinig geslapen hebt dan ben je doodmoe!! Nu lekker weekend en dan maandag met je binkie naar de hulptroepen…ben heeeeel benieuwd! Denk aan jullie!!
Zo nu lekker een bakkie en ff een spelletje dan kan ik zo hubbie gaan wakker maken, lekker ff samen een bakkie en dan gezellig weg
Tot morgen(denk ik zo hihi)
[EMAIL=“n@<ariom”]
@Mar: hoe was het avondje stappen? Heb je genoten van je glaasje wijn?
@Jill: hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer iets beter?
@Beps: klinkt heerlijk zo’n motortocht, en dan helemaal als je onderweg van die mooie dingen ziet.
Bah wat een weer is het, lijkt wel herfst! Toch zometeen even naar de stad, met paps en mams. Vriend moet werken vandaag en vanavond krijgen we vrienden op bezoek. Morgen lekker niks, uitslapen, ontbijten en waar we verder zin in hebben, heerlijk!!
@Dia,veel winkelplezier!!!en vanavond een gezellig avond!!!
mwa,ik voel me nog niet echt lekker maar het zal wel beteren,toch?
gewoon wat geduld hebben.
Alles goed hier met iedereen… Met mij gaat het op zich wel weer een beetje! Heb nu definitief besloten dat ik woensdag naar de begrafenis ga… Al mijn oud collega’s van de slager gaan ook, en ik vond dat ik dan ook mee moest! Dus ik ga gewoon… En het zal heel moeilijk worden…
Ben weer aan het werk vandaag, en moet zeggen dat ik me hier lekkerder voel dan alleen thuis…Gistermiddag heb ik ook nog wel ff gehuild… Maar lucht wel lekker op!