Turkisch Tea Time deel 6!!

Goeiemorgen allemaal,
Ik ben ook wakker. Nou ja, al een tijdje maar nu pas beneden.

@ Bep, wat heerlijk dat je zo geniet op de motor, en ik denk ook dat het goed voor je gezondheid is als je je zo kan ontspannen en genieten. Je bent al weg, maar veel plezier op de zwarte markt!
@ Sev, ja natuurlijk, welkom thuis, en wat fijn dat jij het zo heerlijk gehad hebt! En dat je zo’n lieve vriend hebt!
@Cyn, veel sterkte, en werkze, ik ben vandaag lekker vrij!
@ Jill, wat vervelend dat het maar niet opschiet met die pijn, echt vreselijk dat ze zo weinig voor je kunnen doen. En knap van je dat je dan voor anderen hier steeds weer een opbeurend woord hebt.
@ Dia, winkel ze, koop niet alles leeg!
Ik mocht helemaal geen wijntje gisteren:no:, ik had me vergist, maar ik heb er lekker stiekum toch 1 genomen, haha;).(ben toch al een kilootje of 4 afgevallen, en het kost me geen moeite)
En het was weer gezellig, gaat helemaal goedkomen met ons drieen in Turkije in september!!
**
Tot later, XXxx Mar

Goede morgen!!!
Heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Hoef het weekend thuis niet te werken. Er is personeel nu omdat mijn man het weekend weg is met zijn vrienden, doen ze altijd 1 x per jaar. Ze zijn nu met zijn allen Zwolle en omgeving onveilig aan het maken. Vanmiddag moet ik met J. naar het voetbalveld, daar wordt vandaag de sportman van het jaar gekozen. Vanavond gaan we met mijn vriendin eten bij Alla Turca, een voorproefje op Turkije. Verheug me er al de hele week op. Morgen heb ik bijna de hele dag voor mezelf. Om 17.00 komen de mannen thuis en gaan we met de hele vriendenclub inclusief kids BBQ-en.

Goeie middag allemaal alweer inmiddels!

@ Bep: Heerlijk de natuur! Ik heb ook zoiets eens gehad, vorig jaar toen ik mn ouders Alanya wilde laten zien. We kwamen aan met het vliegtuig op Antalya en toen ik uit het raam keek, zag ik HEEL VEEL dolfijnen in het water rond springen!! Ohw toen voelde ik me ook zooooo welkom!! HEERLIJK!!

@ Cyn: Heel veel sterkte meid!

Ik vind trouwens dat nummer van die Ozan ook super lekker! Staat hier bijna op repeat! Weet iemand trouwens hoe die Ozan verder heet? Ik kan verder niets op het internet vinden van hem…

LIEFS

@jill…ik hoop zo dat het snel beter met je gaat!! ik denk aan je (K)

@marion…wat leuk een dagje naar de arena!! idd jammer dat het regende…

@dia…klinkt weer als een heerlijk weekend!! geniet ervan meis!!

@cyn…goed dat je meegaat…en huil zoveel je wil meis, het lucht op

goede morgen allemaal…of nou ja middag, ben net wakker, maar wel al gedouchet;) ik vorder!!

gister avond echt het avondje wel gehad!! :dead: heb me in tijden niet meer zo slecht gevoelt, en vriendinnen hebben me maar eerder dan afgesproken naar huis gebracht…ja, jullie snappen hem wel.

gister avond was de pedicure nog hier geweest, heerlijk!!

vanavond naar eindhoven op familiebezoek, nu nog lkkr niks doen:D

dikke kusz

@Rien, heerlijk nummertje!! Heb ook geen idee hoe hij verder heet, is wel jammer dat we dat niet weten… Nu moeten wij het met maar 1 nummer doen :wink:

x

heb ook ff gegoogled, maar heb ook niks gevonden.

hehe ik heb al foto’s (print screen en dan in paint opslaan) van de videoclip gemaakt, hahaha!
En bij limewire kan je alleen sekerim benim van hem downloaden… jammer jammer jammer… hopelijk komt hij nog met meer nummers en VIDEOCLIPS!!!
KWIJL!

HAHAHAHA heey Diamond wat een goed idee om een Ozan hyve te beginnen bij hyves!!! hahaha hoe ben je aan die heerlijke foto gekomen??? :stuck_out_tongue: KWIJL!!!

heb ff feen puf om bij te lezen, ben nog steeds aan het bijkomen…:wink:
hoe gaat het met iedereen??

cyn? hoestie met jou??
kelebek? weer boven water??

nou nou…bloem nu willen we toch echt wel weten wat je allemaal gedaan hebt :wink: als je nu nog steeds uitgeput bent!!

kus kus

@Bloem: Ach ja, ga eens met pubers op stap, is ook vermoeiend(hihi) Alles goed meissie?? Nog een beetje vol te houden daar;)

@Ozan-kwijlers: meiden toch…er moet toch wel iets te vinden zijn?? Ik snap het niet, maar ga ook niet zoeken :slight_smile:

Ikke is weer terug. Heel gezellig, handen vol geld, maar we hebben lol gehad!! Zat ik ineens bij een vreemde vent zn hand te zoeken!!! Ik loop daar, hubbie kaki-shirt aan, die vent loopt 2 passen achter hubbie en voor mij, ik sluit aan grijp hubbies hand, en die man kijkt me dus heeeel vreeeeemd aan, hubbie en pubers lachuhhhh

Nou ze zitten nu te gamen en dus heb ik ff tijd. Zo iets te eten regelen en dan zien we wel weer
:wave:

Vraagje aan de mensen die SB doen. Week 1 dinsdag is bietjes de groente, lust ik absoluut niet wat is het alternatief

Linda: Heb je het boek niet dan?? Er staan de nodige vervangers voor in nl! Ik doe alleen geen SB dus ik weet het niet hihi
:wave:

Goede vraag Linda, zit met hetzelfde probleem en kon ook geen vervanger vinden voor bieten.
Heb trouwens toch maar besloten om volgende week te beginnen, hele week liep in het honderd, kon maar 3 avonden thuis eten dus had totaal geen nut om de afgelopen week te starten.
Zo meteen dus nog maar even extra genieten…op naar ALLA TURCA!!!

heb het boek wel maar net op werk laten liggen heb t dus maandag pas weer maar overal staat een vervanger behalve voor bieten

Goeieavond dames ! Ben er ook nog eens. Heb weer moeten werken vandaag, ben redelijk moe met die nachtvlucht gehad te hebben en ik mis mn vriendje zooooo :frowning: Ben nu naar zijn Cd aan het luisteren. We zijn ook 2 keer naar een Turkse bar geweest en hij zong zo graag mee en doet me echt daar aan denken. Oooohhh, Beps, kan ik met je mee naar Kus ?

http://www.mijnalbum.nl/Foto=CYXFAXDE

dat is de reden dat ik niet heb geslapen…
maar het gaat nu wel weer…hihi

Zozo bloem dat ziet er goed uit :yes:

hihi je hebt een erg leuke nacht gehad dus

Links of rechts ?

Net lekker gegeten bij de K*ntucky FC. Was ik al zólang niet meer geweest! Zometeen komen onze vrienden op bezoek dus alles nog maar ff snel beetje opgeruimd.

@Beps: hahaha geweldig! Zie 't helemaal voor me, helemaal omadt ik ook vaak van dat soort klunzige dingen heb.

@Sev: veel luisterplezier meid!

@Bloem: haha dat verklaart je moeheid :smiley:

X