Turkisch Tea Time deel 6!!

Links en rechts denk ik…:smiley: Of maak ik het nu helemaal spannend :laugh:

@Dia: is prachtig ! Ik droom helemaal weg. Van eentje had ik traantjes in mn ogen. Vond mn vriend een prachtig liedje en zong hij de hele dag door, heeft hij ook voor me gaan vertalen. Gaat over de regen die over de bergen komt en alles op zijn weg meespoelt en gaat zo erger en erger maar echt een prachtig lief !

Oh wat zul jij een boel herinneringen hebben bij die nummers…Soms moeilijk maar ook heerlijk denk ik toch…

EN ik hou vanaf nu de vliegtickets in de gaten. Zodra ze wat meer afgeslaan zijn boek ik voor oktober !!!

Beps: Wat mooi zeg wat je meegemaakt hebt op je motortje. En die hand van die man hahaha ik heb dat ook eens meegemaakt en ik schaamde me dood hahaha. Mijn vriend natuurlijk ook lachen.

Jill: Hopelijk gaat het snel beter met je…

Sev: Welkom terug en wat een onwijs romantische vakantie.

Filiz: Wat balen dat je vriend niet online kwam en dat je vriendinnen ook alleen gegaan zijn. Maar aan de andere kant had je dan je pakje later gehad. Dus dat is het goedmakertje van de dag en natuurlijk onwijs lief van hem. Kwijt worden heeft inderdaad geen zin.
Voel je je al wat beter na dat stapavondje

Cyn: Is een mooie beslissing van je om naar de begrafenis te gaan. Zo kun je toch beetje afscheid nemen en het hoort bij de verwerking.

Rien: Fijn dat je er weer bent!!! Zo te horen moeten wij het wakeboarden eens uit gaan proberen.

Dia: mocht je niet meer op je werk op internet omdat je er te vaak op was?? Kan me voorstellen dat het verleidelijk is als het zo rustig en saai is. Veel plezier met het bezoek. En ik had inderdaad het idee dat het ging om de beide mannen van de foto van Bloem :smiley: Grenzen verleggen is erg spannend en kan een fijne ervaring zijn :wink:

Mar: Wat een onwijs lieve man heb je dat hij jou hele computer na is gaan kijken. zo kan je weer snel hier meekletsen. En dat wijntje extra heb je wel verdient ook al mocht het eigenlijk niet.

Marion: Eet smakelijk bij Alla Turca en ook morgen bij de bbq

Vanavond eens een avondje voor mij en vriendlief alleen. Dadelijk heerlijk
in bad :smiley: en dan heerlijk romantisch filmpje.
Morgen komt een goede vriendin op bezoek. Zij is net een week uit elkaar met haar nu ex vriend. Waren heel erge close vrienden van ons dus is erg jammer dat ze uit elkaar zijn. Shit happends.

Nog 3 weken vakantie en dan mijn laatste jaar SPH

Heerlijk een studentenleven :smiley:

Veel liefs

Linda

Dames !!! Sorry voor het emotionele gedoe langs mijn kant maar ik MOET het vertellen :

Vriendlief zojuist een sms gestuurd of hij me kon bellen. Ik hem maar gebeld, is goedkoper dan dat hij belt en hij heeft geen job noch geld. En echt, zooooooooooooooooooooooooooooo leuk klonk hij, binnen een paar dagen gaat hij kijken om een shop te openen samen met vrienden, hij word verkoopsmanager. En hij kijkt ernaar uit om véél tijd en geld te hebben om me zo snel mogelijk terug te zien (aldus zijn woorden) is dat nu niet ongeloofelijk lief ??? ok sorry maar het moest eruit. Ik ben zo blij dat hij zo blij is en dat hij me onmiddellijk terug wil zien :smiley: nou ja ok deuhhh we zijn een koppel maar toch, dat hij dat zo rechtuit gezegd heeft! Super !!! Hij wou gewoon mn stem horen, vond ik zo lief. megalief ! nou ja, ok, ik slaap alvast weer goed vandaag :wink:

en nog es sorry voor het hele gedoe rond mn vriend. Ben er nog niet over van van mn vakantie :wink: :smiley: iedere keer ik hem terugzie is nog leuker, nog specialer, nog … méér :smiley:

Sev waarom moet je je verontschuldigen?? Ik vind het heerlijk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad, dat je geniet en dat jullie gelukkig zijn samen. Dus laat vooral deze dingen horen!!!

@Sev,is helemaal niet vervelend hoor om jou verhalen te lezen,leuk om te zien hoe jullie helemaal in elkaar opgaan.

@Marion smakelijk en neem er dan ook maar een desertje bij voor je begint te dieeten.

@Bloem,jaik kan heel goed begrijpen dat jij oververmoeid bent,haha je je hebt je handen vol gehad zo te zien!

@Linda,geniet maar van jullie romantisch avondje!!!

@Sev
NIKS SORRY!!! Juist fijn om te horen dat alles zo goed tussen jullie gaat!!!

Was erg gezellig bij Alla Turca, heerlijk gegeten en daarna lekker zitten babbelen met de eigenaars. Leert ze steeds beter kennen dus wordt steeds leuker om er terug te gaan. Ook J had zich vanavond eens voorbeeldig gedragen, speelde dit keer voor ober, dus mijn avond kon niet meer stuk.

@Jill
Toetje heb ik maar laten staan, kon er echt niet meer bij.
De baas had voor mij al een heerlijk voorgerecht laten maken. Bladerdeeg gevuld met feta en kruiden. En dan nog een flinke bord met Iskender Kebab er achteraan.

@Linda: idd heerlijk zo’n avondje met z’n tweetjes. Doen wij ook regelmatig. Onze vrienden zijn weer vertrokken, was erg gezellig! We hebben afgesproken om volgend jaar rond kerst samen naar Disneyland te gaan!

@Sev: zoals de rest al zegt: niks sorry! Vindt het juist super dat je zo gelukkig bent!

@Marion: oh wat heb je heerlijk gegeten!

Slaap lekker zo allemaal!

X

Hoi allemaal,
Hier is de nachtbraker weer!
Ik had vandaag een SAS dag, mag dat al, na bijna twee weken??
Vanavond lekker mosselen gegeten bij een eetcafé, wijntje, stokbroodje, knoflook, HEERLIJK!!! En morgen gewoon weer verder SB-en.
Vanmiddag op stap geweest met Marjan, nou ja, samen boodschappen gedaan, en morgen??? Lekker NIKS!!!
We zien wel. iig relaxed zondagje.
En dan nog 4 weken werken, en dan …vakantie, Joepie
**
@Sev, meid, wij zijn allemaal hartstikke blij dat je zo gelukkig bent, schrijf het maar lekker op hier, hoor. Het kan ook anders zijn, dus geniet!!
@ Dia, leuk, rond de kerst naar EuroDisney, lekker romantisch!!
@ Marion, dat hadden wij nou ook, vriendschap met de eigenaren van “ons” turks restaurant. Jammer genoeg is het nu al weer een tijdje gesloten, maar een ervan is nog steeds onze beste vriend, ondanks dat hij nu in Terneuzen zit.
Trouwens dat probleem met die bieten van SB had ik ook, ik geloof dat ik andijvie heb gegeten, maakt volgens mij niet zo veel uit voor een keer, als je maar groenten eet.
Ik ga slapen, welterusten en tot morgen,
XXxx Mar

@Mar: ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me zó mooi om een keer te zien. Volgens mij wordt je echt weer kind als je daar rondloopt. Lekker toch dat je gister zo van het eten hebt genoten, SB komt wel weer!

Wij vandaag ook lekker niks. Misschien zometeen nog even langs m’n ouders. Het is hier in ieder geval best lekker weer nu, het zonnetje laat zich weer zien!

Goedemorgen allemaal, vannacht weer heerlijk geslapen. Gisteravond waren mijn ouders op visite, erg gezellig. Naar de film gekeken op rtl. Seven years in Tibet. Mooie film. Mss vanmiddag naar de bioscoop met mijn zusje. Vandaag is de laatste dag dat ik mag genieten van het “normale” eten. Morgen gaat het echt beginnen. SB. Ben benieuwd hoe het me bevalt en hoe ik het vol ga houden. Ik wil er in totaal nog ong 15 kg af. Ben reeds al 10 kilo kwijt, nu de rest nog.

@diamond: ben er ong 5 jaar geleden geweest. wil graag nog een keer terug, was toen met school. het groepje waar ik toen met omging ging alleen naar dingen waar ze elf in wilden en hielden geen rekening met anderen. Ik durf niet in achtbanen, enz. Later kreeg ik van hun het verwijt dat ik me aanstelde en me maar aan hun moest aanpassen. heb er dus niet echt van kunnen genieten, wil daarom heel graag nog een keer, en veel van het park zien, was toen ook niet

@cyn: Hoelang ben jij al bezig met SB? Hoeveel ben je al afgevallen? Ik ga morgen beginnen met SB. Heb jij nog erg last van hongergevoel?

goedemiddag iedereen!! jeetje, wat ben ik toch goed in lang slapen:embarrese
over 2 uurtjes alweer werken.
MAAR…nog maar 11 dagen en dan ga ik alweer naar turkije:laugh: heb dr zin in!!

@sev…je hoeft hje echt niet te verontschuldigen hoor meid!! ben blij dat je zo gelukkig bent!!

@dia…oh dat lijkt me super met kerst naar disney!! vind alleen de reclame op tv al helemaal geweldig!!

@iedereen…een fijne zondag.

kus kus

ik zeg helemaal niks meer…:embarrese

sev!! s toch heerlij dat jij zo gelukkig bent met je askim, vaak genoeg lezen we andere verhalen, geneit er lekker van!! t zit wel goed, denk ik zo!!

oh! wat heb ik zin in turks eten zeg, en dan geen simpel broodje doner, maar idd ISKENDER KBAB…mmm…offe…lekkere adana kebab, die zo je b*k uitbrand!!! mmmmmmmmm :love:
geen SB voor mij, misschien wel als ik in NL ben, want ik ben volgens mij al weer veel te veel aangekomen. maar ja, doe er nu toch niks aan, geen tijd of puf om te sporten…tja…

haha…voor mij vandaag een balansdag :wink:

Vanmiddag idd met mijn zusje naar de bioscoop, we gaan naar The Laek House.