Turkisch Tea Time deel 6!!

@Linda: veel plezier in de bios! Is dat geen enge film?

@Bloem: :smiley:

@Filiz: maakt het uit, is het toch weekend voor om uit te slapen! Nog ff doorzetten en je gaat alweer naar Turkey!!!

XX

@dia: het schijnt een lekkere zwijmelfilm te zijn met sandra bulock keanu reeves, voor alle leeftijden

Zo meiden, ik is weer van de motor af!!:slight_smile:

Lees van alles mee, maar echt doordringen ik geloof het niet:
@Dia: Lijkt me gaaf, met kerst. En dat je er weer kind word, ik hoop het, heb tot nu toe alleen de bedragen van dingen gehoord, dan ben je dus volwassen hoor, kan niet missen!!!
@Bloemmie:…hihi
@SB-ers: Zet m op, ik sta nog steeds stil, daar geniet ik eerst van haha!

Zo dan, vanmiddag niets doen, gewoon een btje relaxen, mss wel een uurtje bijslapen(ipv uitslapen wat bij mij nooit lukt hihi)
Tot later/morgen haha
:wave:

Goedemiddag Meiden!!!

@Beppie,ik heb je straks bij mij zien voorbij vliegen!!!

Goedenavond dames.

Ben ook weer terug van een heel kort ( 1 nachtje) weekendje bungalowpark in Ommen.

@ Diamond: Heel goed idee van je om een keer met kerst naar Disneyland Parijs te gaan. Dat is zooooooooo gaaf! Zijn zelf zo’n 4 of 5 keer daar geweest, waarvan 2 maal met kerst. Onze zoon heeft daar, (met een korte tussenpoze), zo’n 4 jaar gewerkt, dus waren wij er regelmatig te vinden. Maar zeker de kerst is zo bijzonder daar. Wij hebben er echt zo van genoten en het is werkelijk waar, als je daar bent, voel je je weer even kind. :slight_smile: :cool:

Iedereen verder nog een fijne avond en succes voor diegenen die aan het SBakkereren zijn.

Voor zo eet smakelijk… Hier nasi met gebakken ei!

Groetjes Roanna :wave:

@Dia: Super met de kerst naar Disney! Moet echt zoooo gezellig zijn, dikke jas aan en lekker het park in met je vriend ! super super super !

@Roanna: smakelijk ! Wij hebben vanmiddag chinees gaan halen. Was lekker !

Bedankt voor de toffe reacties. Nou, je zal nog veel verhalen mogen horen de komende dagen (weken??) najah, jullie zien wel :wink:

Nog ffies enkele koerdische liedjes en dan ben ik weer naar beneden :wink:

zooo ik meld me ook weer eventjes.

We gaan zo eten. Vriendgeval is een poging aan het doen om het vlees te braden en ik ga zo de patatpan opzetten! Wij doen dus niet aan SB. Succes meiden die het doen of gaan beginnen. Het schijnt te werken.

Vandaag lekker een duf dagje gehad. Vanochtend ruim uitgeslapen tot 12 uur. Toen kreeg ik een ontbijtje op bed. Toen viel vriendlief in slaap en kon ik lekker 3 uurtjes studeren. Daarna heb ik vriendlief ingemaakt met allerlei potjes pesten. Hij werd steeds treuriger…

en vanavond weer leren, leren leren… nog een weekje en dan is dat gelukkig ook voorbij. En dan, binnenkort, nog 13 nachtjes slapen, heerlijk naar Turkije!!!

Heey iedereen!!

@ Bloem: haha cool!!

@ Diamond: Heey cool ik ben nog nooit in Disney park geweest, lijkt me ook heel leuk en met kerst heerlijk romantisch :smiley:

@ Linda: Hoe was de film? Wilde hem laatst ook bekijken, maar ben even kwijt waarom et niet meer doorging…

Ik ben vandaag de hele dag wezen wakeboarden! Aj pfffoe vermoeiend, maar wel heerlijk weer!!! Heb weer veel blauwe plekken erbij … :stuck_out_tongue:
Maar ik kan nu wel slalommen, kleine sprongetjes over de golven maken en met 1 hand los wakeboarden en dan die losse hand achter je door het water laten gaan (bukkend dus)

http://www.mijnalbum.nl/Foto=OOMQVGWJ

@Linda: hoe was de film? Aanrader?

@Roanna: hoe was het in Ommen? Ach altijd leuk zo’n nachtje in een andere omgeving. Hebben net poffertjes gegeten, is echt eeuwen geleden!

@Sev: kom maar op met die verhalen!

@Nur: sterkte met leren. Jullie samenwonen klinkt in ieder geval als een succes!

@Rien: stoer!!!

X

@diamond: mijn zusje en ik vonden het een erg leuke film, moet je zeker een keer naar toe gaan. twee verhalen lopen in het begin door elkaar heen maar hebben ook wel weer heel erg met elkaar te maken en aan het einde van de film komen de twee verhalen samen. Erg leuke film.

Ik loop een beetje achter, maar ik ben er weer.

@cyn
Goed hoor dat je woensdag heen gaat. Het zal een rotdag worden, maar je zal je achteraf goed voelen dat je wel bent geweest.

@bep
Leuk hoor dat je nu zelf mag rijden, zeker als je hoofd er zo lekker van opfrist en helemaal te gek als je dan ook nog hertjes tegenkomt. Lachen op de zwarte markt met de hand van een andere man. Jij met een rooie kop zeker.

@jill
Wat een elende dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen, hoop dat ze nu snel iets voor je vinden dat wel helpt.

@nur
Lachen hoor die wc, wat zal je vriend geschrokken zijn. Goed dat je lachen in hebt kunnen houden toen het zolang duurde voordat hij er eindelijk eens heen ging.

@filiz
Jammer dat je vriend niet online kwam, dat zal je altijd zien als je er iets anders voor afzegt… maar de cadeautjes hebben alles weer goedgemaakt.

@sev
Welkom thuis, heerlijk om je verhalen te lezen, zo romantisch allemaal daar, al die cadeautjes en nu natuurlijk weer helemaal smoorverliefd. Schrijf maar door hoor, vinden wij niet erg.

@bloem
Oh oh oh bloem, wat heb je gedaan :wink: als je er maar van genoten hebt :D. Je hebt al genoeg ellende gehad, genieten mag ook wel weer een keertje.

@marion
Lekkere BBQ gehad met de hele club? Hier is het weer goed, ik hoop bij jullie ook. Morgen opnieuw met SB beginnen? sterkte ermee. Succes morgen bij de hulp voor je zoon!

@rieneke
Goed dat de pc het weer doet, kan je tussen het wakeboarden door weer gezellig komen kletsen.

@miere
Af en toe een beetje zondigen moet kunnen, als je de andere dagen wel weer goed het boek volgt. Als je niet meer afvalt, dan moet je gewoon weer strenger zijn :wink:

@dia
Leuk hoor naar euro disney, staat ook nog op mijn verlanglijstje (ooit). En volgens mij is het rond de kerst erg mooi. Heerlijk vooruitzicht hoor. Volgens mij heb je nu 3 vakanties in het vooruitzicht, luxe hoor!

@linda
Succes met SB!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

hey hey…ik ben net terug uit het dorp, was volksfeest, altijd zo gezellig, heb er het werk maar voor afgezegd, was gelukkig geen probleem. weer de nbodige wijntjes gehad, en heb besloten maar optijd naar huis te komen, aangezien ik morgen weer moet beginnen met stage…:rolleyes:
en morgen moet ik naar de tandarts om mn gaatje (eindelijk) te laten vullen:sad:

@beppie…lkkr zo een middagje relaxen!!

@roanna…ach 1 nachtje is toch ook leuk!! ff lekker ertussen uit…hoe was het geweest?

@rien…nou, je kan al best veel als ik het zo lees!! knap hoor!!

@linda…geluk dat de film leuk was!! ook lkkr popcorn gegeten…?

@mk…idd wel jmmr…maar ik ben allang blij dat mn vriendinnen niet meer boos zijn:wink:

morgen zijn het nogf maar 10 dagen totdast ik weer naar turkije mag…en dan nog 13 dagen en dan zie ik vriendleif weer:banana:
btw…vandaag precies kennen we elkaar 10 maanden…tijd gaat zo snel…gelukkig!!

iedereen een fijne avond nog en slaap lkkr…(K)(K)

oja…ook nog ff melden. van mn domme actie vandaag!!
was met mn askim aan het bellen en ondertussen wat in een lade aan het rommelen. gooi ik hem dicht, zit ik vol met mn vinger ertussen!! zooo dom van me, doet nog steeds pijn :frowning:

nog 3 daagies en dan ga ik terug naar Nederland.Na 4 maanden frankrijk zal het wel wennen zijn om weer in nederland te zijn.eigenlijk meost ik nog 6 wken in frankrijk zitten.Maar hebben besloten om 5.5 week van me stage in nederland af te maken.

N nog 6 weken voor Turkije;)

gr besmile

@filiz: Nee heb geen popcorn gehad, we hadden beiden een zakje chips en samen een zalje mm’s.

Zo ik ga nu slapen en dan gaat het morgen beginnen: SB

@ rien, wat klinkt dat gaaf en moeilijk…vandaar dat je zo vaak gaat, moet natuurlijk vreselijk oefenen, hahaha

@ de rest, volgens mij heeft iedereen een luie zondag gehad…

oh, en velen tellen al weer af…wil ik ook!! lijkt me heerlijk, hahahahahaa

Hallo allemaal,
Lekkere zondag gehad? Ikke wel iig, lekker relaxed, en keurig aan dieet gehouden vandaag. Vanmiddag naar dorp geweest. Was Noordwijkerhout Culinair! Klinkt heel deftig, maar stelde niet zoveel voor. En je moest muntjes kopen. Maar ik mag toch niks, en manlief wil niks, dus hadden we het gauw gezien. Maar het zag er wel gezellig uit, en…het was mooi weer, zowaar.
Daarna naar onze stamkroeg, was een dartwedstrijd bezig. Allemaal bekenden en vrienden van ons, dus was errug gezellig. Ik kan niet (goed) darten, dus heb alleen maar gekeken en aangemoedigd. En spa rood gedronken, jaja.
Vanavond spinazieomelet gegeten, was erg lekker, en zoon met vriendin op visite gehad. En dan…is het weekend alweer om.
Weer een week voor de deur om weg te werken. Nog maar 37 dagen… Marmaris!!
Welterusten alvast allemaal,
XXXxxx Mar

Goedenmorgen allen:
Zij die moeten werken: Succes
Zij die niet moeten werken: Succes met het but-weer!!
Alle SB-ers(incl Linda1980) Succes
Iedereen verder: Succes

Ik heb vandaag iets met succes geloof in :laugh:

Heb een heerlijk rustige zondag gehad, niets bijz.
@Sev: Heerlijk zoals jij nu terug bent, jullie hebben dus genoten van alles. Blijf aftellen tot oktober ok! Helaas, heb het met hubbie overlegt, zn schoonouders ok, maar jij ook mee naar kusa vond hij wat veel hihi

Nou ik kom vast nog langs vandaag
:wave: