:(:(
ik MOET mee :D;) hihihihi
@Sev: maar 1 oplossing: We dumpen hubbie hahahaha!!!
![]()
OK ! Komt voor mekaar ! ![]()
**
Cynthia…21 augustus…Gümbet
**
Jacquelientje.2augustus.Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Meiden moest vet ver terug, maar hier ist lijstje weer!!
Ohh ben nu aan het aftellen begonnen
27 dagen nog!!!
Nou ik ga eens iets in het huis doen! Moet ook gebeuren voor het vanzelf wegloopt!
![]()
Hoi allemaal,
Ga maar niet iedereen apart benoemen, das niet te doen!
Net als veel mensen heb ik ook een lekker rustig weekend gehad. Moest wel eerst werken 's morgens, dus vroeg opstaan. Het gevolg was dat ik gisterenmiddag echt zo moe was dat ik spontaan in slaap viel toen ik ging lezen. Halve bladzijde heb ik gehaald en toen ging het licht uit haha! Manlief zat in de tuin, t was zowaar nog aardig weer , en die was ook al in slaap gevallen. Gezellige boel hier he? Na die verkwikkende middagdutje ben ik gaan koken. Was nog wel een beetje vroeg, maar we hadden honger. En anders ga ik alleen maar slechte dingen snaaien! Ken mezelf…
Gisterenavond ben ik wel heel actief geweest. Heb de woonkamer een goeie beurt gegeven, jaja op zondagavond. Ik had er zin in en dat moet je dan waarnemen. Vanmorgen beetje uitgeslapen, krantje gelezen en nu ben ik een beetje in huis aan t rommelen. Vanmiddag komt er een monteur om de vaatwasser (hopenlijk) te repareren. Die is pas een half jaar oud en afgelopen vrijdag pompte het water niet meer weg! Is natuurlijk wel garantie, maar wel vervelend. Vanavond ook nog ff werken.
Nou, meer weet ik niet te vertellen op deze zeer natte maandagchtend. Hoop dat iedereen een goeie week krijgt.
Voor degene die bijna op vakantie gaan: geniet van de voorpret, goeie reis enz.
Voor degene die net terug zijn: geniet van alle mooie herrinneringen.
Cynthia: Goed van je dat je toch naar de begrafenis gaat woensdag. Heel veel sterkte wens ik je toe!
doei, gr. Marjan
Zonet beetje te fanatiek gedaan geloof ik. Had nog niks gegeten maar meteen op de hometrainer gesprongen. Werd tijdens het douchen zo dizzy dat ik moest gaan zitten. Nu maar snel een kom yoghurt met muesli naar binnen proppen.
@MK: vakantie begint nu al aardig in zicht te komen he!
@Linda: veel succes met SB maar ik hoor het allemaal nog wel.
@Filiz: sterkte bij tandarts. Heb je nog een lief sms’je gestuurd omdat jullie elkaar 10 maand kennen?
@Besmile: succes nog de laatste paar dagen in Frankrijk!
XX
@diamond: doe je wel rustig aan, staat de hometrainer nu bij jou thuis?
Goede morgen meiden!!! Hier weer over tot de normale gang van zaken. De vakantie is voorbij.
@Filiz
Succes bij de tandarts!!!
@Dia
Oeps dat is niet zo mooi, duizelig worden onder de douche. Kijk maar uit…eerst eten voordat je zo fanatiek er tegenaan gaat!!
@Marjan
Moet je idd gebruik van maken als je een aanval van werklust krijgt!!
Geloof niet dat ik iedereen al gehad heb maar weet het ff niet meer, helaas ook weinig tijd nu. Moet straks naar de GGZ en dat kan blijkbaar niet zonder een dikke pak vragenlijsten die natuurlijk op het laatste moment met de post komen, weekend geen tijd gehad dus die moeten nog.
TOT STRAKS!!!
@filiz: succes bij de tandarts
@marion: Succes bij de GGZ. Ben je vandaag trouwens nog begonnen met SB?
Goeiemorgen!!
@Linda, ik ben nu in de 9e week, en sta even stil op 10.5 kilo… Maar dat komt ook door deze klote periode…
@llemaal, het gaat wel weer beter met me… besef nu dat het beter is voor die kleine dat de strijd over is!!! Zie echt enorm tegen woensdag op!!!
Ohhh volgende week zit ik al bij Askim… tenminste laten we het hopen… hij heeft al bijna 1 week niet gebeld en gesmst
Maar goed zal wel weer geld te kort hebben!!
Ga zo naar mijn werk… Heb weer 23 offertes uit te werken!
Kus
@cynthia: kan heel goed begrijpen dat je in deze klote periode echt geen zin hebt om aan SB te denken, maar 10.5 kg eraf. Netjes. Hoop dat ik dat ook ga bereiken. Ik ben vandaag begonnen.
@Cyn: Je komt er wel door heen woensdag. Gewoon gaan, janken enzo en dan komt het met je gevoel ook goed. Echt.
En ohhhwwwww nog 1 week!!! Zijn de tijden gelijk gebleven?? Zou vet zijn dus!
@Marion: Succes met invullen en met de GGZ! Altijd een toestand, maar ik denk aan je!!
@Dia: Meisje toch, eerst eten dan sporten, foei!hihi!
![]()
@Linda, komt wel goed hoor!! Alleen deze week die ik nu dus heb… week 9 is een zware week… Heel weinig eten enzo haha…
@Beps, jaaaa tijden zijn nog hetzelfde en tickets zijn er ook!!! Oh en Askim belde net opeens weer… vaag haha… Het lijkt wel of zodra ik het hier neerzet dat hij meteen weer belt…
X
@Allemaal: ik ga nu naar mijn werk toe, spreek jullie vanavond wel weer. doei.
@Cyn: lekker hoor, zowel de tijden als dat askim belde!!! Ik ben dus vet jaloers he!! Heb trouwens een andere foon gekocht zaterdag! Ook wel een leukertje een No**a 6131. Er kan vanalles mee en joh, jullie geloven me niet, je kan er ook nog mee bellen!! VET HE!!! BELLEN!!! hahaha
![]()
goede morgen allemaal…nog 10 dagen en dan wordt ik wakker in:TURKEY:
heb mn vliegtijden intussen ook, ik vlieg heen om 14.35 uur en terug om 21.45 uur, is wel lekker, alleen heen zou wat vroeger mogen;) maar oke, je kan niet alles natuurlijk.
@beppie…waarom zou je niet beginnen met aftellen? 27 dagen zijn zo voorbij hoor:yes:
@marjan…wat vervelend van de vaatwasser, hoop dat ie vandaag gemaakt kan worden
@cyn…ik vind het ook goed van je dat je gaat, miss als je niet ging, krijg je later spijt.
@dia…gaat het weer een beetje meid? in het vervolg eerst wat eten hoor!!
nee, heb hem geen smsje gestuurd, we hadden al gebeld maar toen had ik er niet aanged8
volgende maand dan maar
@marion…succes bij de ggz. heb je intussen alle vragen ingevuld?
@llemaal…bedankt voor de suuces wensen, kan ze wel gebruiken denk ik, ik heb het echt niet zo op de tandarts!!
dadelijk ook weer naar stage!!
heb dr zin in na 6 weken niet veel gedaan te hebben!!
liefs
beppie…!! echt waar?? kan je echt met hem bellen? jeetje wat een luxe ding!! wat een bofkont ben jij!! je kan gewoon bellen met je gsm!! ben jaloers hoor!! (K)
Hahaha, idd Beppie, die gsm’s van tegenwoordig zijn zo veelzijdig, dat je stomverbaasd bent als je er ook nog gewoon mee kan bellen! Ik ben al blij dat ik kan bellen en sms’sen. De rest hoef ik niet te weten en wil dat ook niet.
Wat denken jullie: zet ik vanmorgen de vaatwasser aan, toch nog maar ff proberen, doet ie het gewoon! Ik denk dat er een verstopping in de afvoer zat. We hadden zaterdag wel van dat spul erin gegooid (afvoerontstopper), maar dat had toen nog geen effect. Waarschijnlijk na 2 dagen rust en inwerken is het vuil opgelost of zoiets. Gelukkig maar. En nu maar snel de monteur afbellen…
@Beps: meen je niet ??? :jeez: Ben ik nu echt helemaal jaloers geworden !
Beps, ben je dan eigenlijk geslaagd voor de broem broem ? Of ben ik nu helemaal achterlijk of heb ik het gemist ?
@Filiz: kort in, is echt niet lang meer, ik heb het al gehad en jullie mogen gewoon nog gaan ! ik wil mééééééé ![]()
@Linda: werkse !
Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, het is hier nogal druk en heb even niet zo heel veel tijd…
x
@Sev: Ja lieverd, ik ben verleden woensdag geslaagd! Maar toen was jij er nog niet he, kan je ook niet weten dus!! Maar het is zover, ik kan toeren, dus dat heb ik ook al een paar keer gedaan dan!
@llemaal: Vet he, bellen met je foon, vond ik ook al!!
![]()