Turkisch Tea Time deel 6!!

@Beps: beetje laat maar: PROFICIAT !!! véél rijplezier !

@Sev: Beter laat dan nooit!! Dank je wel, ik ga er ook van genieten dus!
:wave:

@filiz
sterkte bij de tandarts

@bep
Leuk een nw telefoon en geweldig dat je er ook nog mee kan bellen :smiley:

@dia
Pas je wel op!!! anders kan je straks misschien helemaal niet op vakantie.
Het gaat nu snel hè, voor je het weet is het zover.

Brr wat is het koud en miezerig vandaag, echt van dat depriweer :o

@Marion: hoe is het gegaan bij de GGZ?

@Cyn: kom je er een beetje uit op je werk? Wel fijn dat je ff een beetje afleiding hebt zo. Fijn dat Askim vandaag gebeld heeft!

@Beps: have fun met nieuwe foon!

@Filiz: idd wel lekkere tijden ja. Heb je in ieder geval je laatste dag nog voor een groot deel. Succes op stage!

@Marjan: gelukkig maar dat 'ie het nu weer doet. Soms krijg je ook wat van die apparaten!

@MK: ja schiet op nu! En met al die regen en kou krijg ik nóg meer zin om te gaan!!!

XX

Hallo

Zal me toch maar eens wagen, hier iets neer te pennen. Zal niet gemakkelijk worden, want iedereen kent hier iedereen zo goed en wat moet een groentje als ik eigenlijk vertellen, waar moet ik beginnen. Goh voor het moment echt niet veel geen inspiratie. 1 ding kan ik van de daken schreeuwen op 22 september vertrek ik voor 8 dagen naar Kusadasi, het aftellen is begonnen bij mij. Na 13 maanden zal ik eindelijk m’n vrienden terug zien. :RockOn: Amaai dat worden weer prettige dagen, allé hoop ik toch.

Zal het hier bij laten voor het ogenblik moet boodschappen gaan doen, bah heb daar een hekel aan, maar ja dat hoort erbij

doei en tot later eens

Hé, weer een nieuwe Turkije Fan erbij. Welkom bij de club, Dettje!!
Ben jij ook uit de Belgique??
**
Verder allemaal, wat een BUD-weer, zeg. ik ben wel aan het werk, maar het lijkt wel nacht, zo donker en saai is het. Ff naar buiten vuil weggooien, en je bent doorweekt.
@Fijn, Marjan, dat je afwasmachine het weer doet.
@Marion, goed gegaan bij de GGZ?
@Cyn, Geniet van je Askim, goeie zijn zeldzaam!!
Ga weer ff verder werken, doei!!
XXxx Mar

@Dettje: Welkom op dit verslavende forum. Kom er gerust bij, hoe meer zielen hoe meer vreugd ! Leuk dat je naar Kusadasi gaat, kom ik ook ieder jaar en heb ik mn vriend leren kennen. Naar welk hotel of zo ga je in Kusadasi ?

@dettje
Welkom op de Turkisch Tea Time!

Hallo

Voila sé boodschappen zijn gedaan, amaai zeg zo’n hondeweer; je had me moeten zijn lopen met m’n karretje naar de auto.

ja idd ben afkomstig uit België meer bepaald Roeselare, hartje van West-vlaanderen.

in kusadasi boek ik altijd een hotel op ladies beach, heb 4* in Imbat gelogeerd, prachtige hotel en leuke tijd gehad en vorig jaar voor het in hotel Asena (heb me daar nog meer geamuseerd), het hotel is niet zo luxueus, maar dat hoef ik niet, want je gaat niet op reis om hele dagen in je hotel te zitten. Dit jaar logeer ik daar terug.

Al de jaren ben ik met een vriendin geweest, maar dit jaar waag ik het eens met mijn vader. Amaai dat zal dik in orde worden, lekkere feesten s avonds en s morgens vroeg uit de veren om de turkse cultuur op te snuiven. Kent er iemand leuke plaatsje daar.

doei

@Dettje: welkom op dit leuke en gezellige forum! En het maakt niet uit dat iedereen hier elkaar kent, ook nieuwelingen worden meteen opgenomen! Veel plezier!! Leuk trouwens dat je dit keer met je vader op vakantie gaat!

@Mar: ja moest net ook even iets uit de garage halen, regende niet eens zo hard maar was ook doorweekt toen ik weer binnen was. Laten we hopen dat de zomer nog niet voorbij is! Dit is weer coltruien, laarzen en spijkerbroekenweer!!

XX

@Dettje, welkom! Het werkt inderdaad heel verslavend!!!

@Dia, ben zo blij met jou!!! Ga straks als ik thuis kom meteen mijn laptop weer aan zetten en Ozan luisteren haha… Bosu dingest is ook een heerlijk nummer!!

x

Goedenmiddag dames.
**
*Ik weet niet waar jullie allemaal precies wonen, maar hier is het al de hele middag zonnig en droog weer. Vanochtend had het een beetje gemotregend, maar meer niet. Dus komt allen hier op aan!:yes: *
**
*Hallo Dettje, ook namens mij van harte welkom en klets maar lekker mee en we drinken ook regelmatig met velen een “koud” drankje s,avonds, dus kom erbij zou ik zeggen!:stuck_out_tongue: *
**
Voor zo eet smakelijk allen weer en nog een avond gewenst.
**
Groetjes Roanna
**
**

:embarrese Oeps…Nog een fijne AVOND gewenst! :wave:

@Roanna, bofkont!! Hier regent het serieus al vanaf 6 uur vanmorgen… De straten staan blank, en ik ga straks weer droog in mijn autootje zitten, en dan proberen om mensen nat te rijden haha… Alleen mensen in mijn buurt die ik niet mag natuurlijk!!

@Filiz, hoe is het met je twingo?

x

Oh echt? Ik zag net wel op TV, dat het aan de Belgische kust zo erg was, dat daar de riolen overlopen en het bij de mensen naar binnen dringt. Soms ben ik wel blij dat ik HIER woon. Gebeurd haast nooit wat. (Afkloppen)

Nu, wel huis zo en spetter ze maar lekker nat! :wink:

Groetjes Roanna

Oh… dat is wel erg! Bij ons is het nog niet zo erg… Het is nu eindelijk even droog!!! Woon dan niet aan de belgische kust, maar aan de Nederlandse…:laugh:

Kijk ik net even op weeronline.nl… Is bodrum aankomende zondag nog gewoon 39!! graden… Pfff dat wordt flink zweten ben ik bang!!! Haha, maar goed, je moet wat over hebben voor je askim:love: :love: :love:

x

Zojuist 10!! mensen naar Turkije geboekt :D:D Jeeeeh!!!

x

Ja Cynthia, ik las net op nu.nl dat er een run op lastminutes is. Iedereen wil nu met die regen en kou hier toch nog ff weg! En gelijk hebben ze.

Ja, jij gaat ook al snel naar je schatje he?:love: :love: Oh, kan niet warm genoeg zijn zeker? Heerlijk hoor!

Groetjes Roanna

Zo zijn we weer, moet even bijkomen. Was echt slecht gegaan bij de GGZ, lijkt wel of er een knop omslaat in zijn hoofd als hij daar over de drempel komt. Wordt dan ontzettend druk en weet zich totaal niet te gedragen. Je schaamt je echt de ogen uit je hoofd.
Bleek dus weer een intakegesprek te zijn, had verwacht dat er meteen gekeken zou worden of de medicatie verhoogd moest worden. Moeten dus weer in de rij voor de psychiater en daar is een wachtlijst van 2 maanden. Hopelijk zetten ze er wel spoed achter maar ben er bang voor. Het enige resultaat van vandaag is dus een gigantische hoofdpijn.

@Linda
Ben vandaag ook begonnen. Wel wat hongerig maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Hoe gaat ie bij jou?

@Cyn
Zal zeker moeilijk worden woensdag. Je leeft tot de begrafenis altijd in een roes vind ik omdat je er zo tegen op ziet. Pas als dat achter de rug is kun je beetje bij beetje terug naar het normale leven. Zullen hier aan je denken!!

@Beppie
Blijven toch mooie speeltjes die mobieltjes!!

@Marjan
Fijn toch dat ie het weer doet!! Zijn niet meer te missen die apparaten.

@Dettje
Welkom op het forum!!!