@Roanna, het is niet echt een last minute… Het is namelijk voor de herfstvakantie… Wij merken niet echt heel veel van last minutes… Maar het gaat zeker wel lekker!!! En jaaaa maandag al naar Askim… :D:P
@Marion, dankje!! Ik leef nu ook in een soort roes… Voel me vaag, maar het zal woensdag wel komen. Poeh zal blij zijn als het voorbij is… Krijg nu al pijn in mijn maag als ik er aan denk…
Oke da’s ook niet gek dan voor de herfstvakantie. Oh, dus daar merken jullie nog niet veel van? Op de site stond dat er OAD en Thomas Cooke zo’n 20 tot 25% meer lastminutes waren dan vorige maand toen het zo warm was. Ergens wel logisch.
Oja Cyn, ik wens je natuurlijk ook veel sterkte voor a.s. woensdag.
hie rin frankrijk is het ook vee l minder, ook in vele delen noodweer. en een graad of 23.Maar ja nu ik over 2 dagen weer naar nederland vertrek zal het ook wel wennen zijn om weer eens regen te zien.Dat heb ik in de vie rmaanden frankrijk niet heeeeeeel vaak gezien.
Ja brussel lijkt mij ook wel leuk!!! Dus moet ik maar eens gaan inplannen! En in maart ga ik waarschijnlijk naar Dominicaanse Republiek iets in die richting
@Cyn: ooooooooh Dominicaanse !! Nu maak je me echt stikjaloers !!! Iemand van mn klas heeft er ook een vriendje zitten hihihi, en die moet echt hééééél ver reizen en héél véél geld uitgeven om haar vriend terug te zien!
@Cyn: haha ja, en zij zeggen dat turken hun vriendin bedriegen maar haar ‘black horse’ kan toch gerust hetzelfde doen ? Woont nog verder dan onze turken !
@Cyn: Tuurlijk ! Belgen of Nederlanders gaan even vreemd als turken. Zo, don’t panic Ik hoop alleen dat ik het niet meemaak, en anders betekend het dat ik beter kan krijgen
Hallo allemaal
Ff een berichtje voordat ik eens vroeg het mandje inkruip, ben bijna dood, maar het komt wel weer goed. Volgens de dokter is het een goed teken dat ik nu ineens steeds moe ben!
@Dettje: Welkom hier. Stikverslavend maar je krijgt er wel een hoop vrienden bij. Ik ben de motorbep hier op het forum, en vaak aanwezig!
@llemaal: Het hubje heeft vandaag een (motor)scooter gekocht! Hij ziet er niet uit vind deze motorrijder(je koopt toch geen scooter, een H.D. oke, maar scooter…) Zal eens kijken of ik een fototje kan vinden hihi morgen dan, ben echt blufpluf! Moest naar Dokkum voor dat ding(300 km heen en terug, dus logisch dat ik dood ben, ik moet rijden he!)
Terusten allemaal