Turkisch Tea Time deel 6!!

@marion:
erg he zulke instanties. Heb er dit jaar ook mee te maken gehad (voor mezelf dan). Ben dus vandaag ook begonnenmet SB. Idd voor het goede doel. Had overdag ook wel last van hongergevoel, maar heb doorgezet. Vond avondeten best nog wel veel. Moet zeggen heb nu vanavond ineens heel veel energie. Hoeveel kilo wil jij ong kwijt. Ik zou heel erg blij met 10 a 15 kg. Woog vanmorgen 77.7 kg, ben dus vorige week 1.8 kg afgevallen door zelf goed op het eten te letten.

@cynthia
Brussel lijkt mij ook erg leuk. Ben er helaas nog nooit geweest. Ga dit jaar nog twee keer op vakantie, dus mss volgend jaar.

@dettje
Welkom op het forum. Idd erg verslavend.

Ook hier is het weer niet al te best. Bijna de hele dag wel geregend geloof ik. Is nu even droog na een goede bui. Toen ik vandaag thuis kwam van werk lag er een geboortekaartje in brievenbus, wist niet eens dat ze zwanger was, dacht laatst wel van goh zou ze alweer… Leuk om dan zon in een keer een kaartje krijgen dat ze een zoontje heeft gekregen Kay Jordi

@Linda
Een kilo of 6 zou al genoeg zijn, al wat er meer af gaat is meegenomen. Vanavond was het idd goed te doen, kreeg mijn rauwkost niet eens op.
Ga morgen ook weer beginnen met sporten, doe ik nooit in de vakantie omdat ik voor het sporten geen oppas ga regelen. Zal wel tegenvallen na 7 weken niets doen.

@marion: die rauwkost was vanavond ook mijn probleem, kreeg dat echt niet op

hey, ben ik weer, net terug van stage. hebben 4 nieuwe kids, erg leuk!!

regen komt hier ook al de hele dag met bakken uit de lucht…bah!!

waar te beginnen? er is weer zo veel gekletst:bored:

@sev…ja die vooroordelen, wordt er ook af en toe gek van!! iedereen kan het doen, het zijn niet alleen de turken!! kan er zelfs kwaad om worden!!

@cyn…ja hij rijdt prima…we waren zaterdag met zn 5e erin naar eindhoven gereden. iedereen zat ons stom aan te kijken…haha kan het me ook wel voorstellen. heb nog geen foto van hem, zodra ik die heb, zet ik hem hierop!!

@detje…welkom op dit gezellige forum!! leuk dat je er bij bent, lets talk about:TURKEY:

@marion…wat vervelend dat het niet was wat je had verwacht bij de ggz!!

@beppie…slaap lkkr hoor!! een dag vroeg erin kan heerlijk zijn, en tja, motorrijden is nu eenmaal vermoeiend

hmzz…heb ik ongeveer iedereen gehad? sorry voor diegene wat ik vergeet, ik vind jullie niet minder belangrijk hoor (K)

waa…de tandarts:sad: pff…wist niet meer dat het zo een pijn deed. of nou ja pijn, geen fijn gevoel iig. en ik hou er gewoon niet van. maar oke. hij is gevuld en ik hoop dat het mn laatste was!!

toenet ff met mn vriendin gebeld waar ik volgende week naartoe ga!! zij vertrekt morgen al, en was nog druk aan het pakken.
we blijven de 1e 3 dagen in izmir, daarna gaan we naar denizli (mn vriend bezoeken) en vandaar gaan we naar kusadasi, naar het horel waar we vorig jaar gewerkt hebben. dan weer terug naar izmir.
heb er al zo een zin in!!!:banana: :laugh: :RockOn:

ga mamz maar eens vergezellen voor de tv…

dikke kusz

@linda
Begin nu wel weer honger te krijgen en heb maar een fles water gepakt, zo meteen maar naar bed dan heb ik nergens last van.
Truste!!!

@Filiz
Vervelende man die tandarts, vooral als hij met de boor aan de gang gaat. Gelukkig zit het er weer op voor je.

@Cyn: ja leuk he onze Onzan hyve hihi. Brussel is leuk!! Wij gaan in december weer een weekend die kant op. En ja Preston Palace! Haha ben daar ooit behoorlijk dronken geworden. Waren daar met een feest van m’n schoonouders en de baco’s smaakten erg lekker. Was onderweg in de auto erg misselijk en moet dit nog heel vaak aanhoren :embarrese

@Beps: fotoooooooooo!!

@Filiz: oh wat een leuke vakantie heb jij voor de boeg zeg! Gelukkig dat de tandarts weer achter de rug is. Zal morgen ook 's bellen voor controle (moest in juni al!)

Slaap lekker allemaal!

XX

@marion heb ook wel weer beetje honger ga ook naar bedje toe lekker slapen en morgen gaan we gewoon weer verder

Slaapwel iedereen, ben juist wakker … Voor tv in slaap gevallen, mn pa zijn schuld, zapt de hele tijd van de ene post naar de andere, kan ik op den duur niet meer volgen en word het zo saai dat ik in slaap val ! Nu naar mn bedje.

Slaapzacht ! xxx

@ Bep, jammer dat het nu zulk BUD weer is, toen het zo mooi was leek het me beter om te rijden.
@ Sev, ik vind TV sowiesso saai, zit daarom meestal 's avonds aan de pc, want manlief kijkt graag en veel films
@ Marion, wat ontzettend jammer dat jullie niet direct gehopen konden worden. Ik begreep eigenlijk een beetje dat jullie daar al onder behandeling waren, waarom dan een intakegesprek?
@lle nieuwe SB-ers, sterkte, en doorzetten, het is de moeite waard, en je wordt er erg fit van, raar genoeg. Ben zelf nu aan de derde week begonnen.
@ Cyn, we kunnen het niet genoeg zeggen maar veel sterkte voor woensdag. Als het achter de rug is kan je het een plaats gaan geven in je hoofd, en dan kan je (na een tijdje) weer “gewoon” verder met je leven. Maar het belangrijkste moet je toch voor ogen houden, hoe verschrikkelijk het overlijden ook is, maar dat het ventje geen pijn en verdriet meer heeft is het belangrijikste!
@ Filiz, klinkt leuk, wat jullie allemaal gaan doen, wees maar blij dat die tandarts achter de rug is, beter geen last in je vakantie!

Hé dames, wat denken jullie van een meeting in Preston Palace???
Is dat haalbaar? Zou wel lachuh zijn.

Nog 36 dagen!!!.. Marmaris, here we come!!
XXXxxx Mar

Goeiemorgen dames !!! Vanmiddag gaan wij Mosselen met Frietjes gaan eten ! Normaal gezien was het voorzien om die aan de zee te gaan eten maar aangezien het weer niet dat is dat we hadden verwacht en we dan ook onze hond willen meenemen, hebben we het uitgesteld tot enkele weken later. In afwachting gaan we hier in ons dorp mosselen gaan eten, ze zijn hier ook erg lekker ! En ik zie er zooooo naar uit njammie !

:wave:

Goede morgen!!!

@Sev
Volgens mij overal hetzelfde verhaal. Mannen en een afstandsbediening gaan niet samen, ze denken blijkbaar dat die knopjes constant gebruikt moeten worden.

@Miere
Zijn daar zo’n 4 jaar geleden geweest. Toen is besloten met medicijnen te starten. Ging over het algemeen heel goed dus gesprekken waren niet meer nodig. Kwamen alleen nog 1 x per jaar daar voor gewichts- en bloeddrukcontrole. Intussen is er weer een andere jeugdpsychiater gekomen dus vermoed dat die eerst weer een onderzoek wil voordat hij kan besluiten of hij de dosis gaat verhogen of overgaat op andere medicijnen.

@marion
Ballen joh dat jullie nog geen stap verder zijn gekomen bij de ggz. Je wilt natuurlijk zo graag dat hij geholpen wordt en liever nog gisteren dan vandaag en dan valt het zo tegen als het alleen een gesprek is zonder verdere actie. Hopelijk kunnen ze eea bespoedigen zodat je niet op de wachtlijst van 2 maanden terecht komt.

@Marion: Idd, en hebben ze 5 minuten de afstandsbediening niet dan lopen ze al knorrig OF als hij ze even niet kan vinden doordat hij ze ZELF verkeerd heeft gelegd ! Ah ja, meestal ga ik dan boven gaan kijken, heb een tv op mn kamer, gebruik ik niet veel maar is goed in noodgevallen. Maar dan vind ik het jammer van mn mams want die kan niet altijd wegvluchten wanneer zij dat wil :wink:

@MK116
We zien wel hoe het gaat lopen, hebben toch geen keus. Houd 2 maanden in gedachten en iedere dag die we eerder kunnen is meegenomen. De school is ook weer begonnen en dat geeft mij ook weer wat tijd om bij te tanken.

@Sev
Geniet maar lekker van de mosselen!!!

@Jill
Gaat het weer wat minder meissie? Heb je gemist gisteren.
Blijf aan je denken en duimen dat het snel weer beter gaat.
Dikke kus!!!

@marion
Mooi dat de school weer is begonnen, kan jij ook weer een beetje tot rust komen. Pas je wel op jezelf!!

@sev
Je mag mijn portie mosselen ook. :wink: Ik ben al geen visliefhebber, maar ik denk niet dan ik me ooit aan een mossel zou wagen.

Goedemiddag Meiden!

Hey Jill ben je er weer, gaat het al wat beter met je?

@Detje,welkom hier ik hoop dat je net zoveel plezier op dit forum vindt als ik.
Dus welkom op hjet gezelligste forum van Nederland.
Trouwens ik kom ook uit Belgie!

Eigenlijk niet echt,ik lig bijna de hele dag op bed,ik mag weinig of niet lopen enkel om naar de wc te gaan.
Geloof me dat ben je snel moe hoor.