Turkisch Tea Time deel 6!!

Ik word al moe als ik er alleen maar aan denk, arme jij.
Kan je vanuit je bed op de pc?

ik las ook dat het nu in bodrum 38 graden is…pff…nog warmer dan in alanya, dus cyn, je kunt je lol op zeg…en je gaat alweer snel, t lijkt nog maar zo kort geleden dat je voor mn neus stond in gumbet…zucht…snik…

de rest: jullie kletsen te veel!!! ik kan dat niet bijhouden!!
dettje, welkom hiero, ze kletsen te veel, dus ik kom af en toe tussendoor
SB-ers: allemaal succes…misschien word ik er ook wel eentje als ik terug in NL ben
hoest weer in NL nu?? hiero zonnig, maar er hangt weer zand in de lucht, erg plakkerig weer…en tis feestdag vandaag…ga dus maar niet naar het strand, want daar ligt 3/4 van spanje ookal…
groetjes

@bloem
Laarsen, spijkerbroek en een trui, daar loop ik al een week in. Kortom lang geen zomer. Ik snak weer naar hitte.

Vanmiddag is het gelukkig weer eens droog, maar helaas nog lang geen zomerweer.

Hééééééé waarom is mijn prentje weg onder mijn naam ? :mad: Die van Marion ook trouwens en de rest staat er nog op :(:(:mad:

Bij mij ziet het hele scherm er ook een beetje gek uit, maar ik zie je lieveheersbeetjes nog wel hoor.

@Bloem, het lijkt voor mij al een eeuwigheid terug!!! Maar vind het ook wel een mega goeie timing!! Heb nu gewoon een kutweek, en dan kan ik in Turkije weer even een beetje bijkomen!!! En jaa het is daar heeeeet!!! Maar wel lekker hoor!!!

@Jill, jeetje meis wat een rot dingen allemaal!! Rustig aan he!!

@llemaal, Sorry maar ik houdt niet helemaal bij wat er hier gaande is… Ik lees af en toe een beetje vaag mee… Ik zal na mijn vakantie wel weer volop meelezen… maar nu staat mijn hoofd er niet naar (zoals jullie wel zullen begrijpen) Ben echt nu al super zenuwachtig/bang voor morgen… Ik haat dat soort dingen, omdat ik heel moeilijk die beelden weg krijg uit mijn gedachten… pffff, krijg nu al de tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

Las net ook op zijn site, dat de ouders de kist zelf in het graf willen laten zakken, en ook zelf willen dichtgooien… Poeh… dat moet je ook maar kunnen hoor!! Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk!

Nou goed meiden, ik stort me weer even op mijn werk…Gooi echt al mijn energie in mijn werk… afleiding! Thank you all voor jullie lieve woorden en steun!!! Ben echt blij dat ik jullie “heb” !!!

Kus Cyn

Mijn plaatje is ook weg!!! :frowning:

En de Estore/Vbplaza ook :frowning: Vaag zeg

@cyn
Als ik je niet meer spreek vandaag, dan wil ik je bij deze heel veel sterkte toewensen voor morgen. Sommige mensen zijn zo sterk op zo’n moment, ik vind het nogal wat om dat allemaal zelf te doen. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen hoor.

En je hebt er een aap voor teruggekregen :D:D:D:D

Hahaha is wel toepasselijk… Marion en ik hebben het een keer over een aap gehad haha…

Ja ik snap ook niet hoe sommige mensen dat kunnen opbrengen!! Ze houden ook al een hele tijd een dagboek bij op internet… Hoe sterk moet je dan zijn om zoiets te kunnen!!! Heb daar echt bewondering voor!!!

Thanks in ieder geval!

x

Maar goed dat ik mijn laptop heb anders was ik helemaal niet meer mee hier op het forum

Is moeilijk je in te beelden wat er door hun heengaat.
Ik denk wel dat hen dit helpt hun verdriet dragelijker te maken.
Is ook wel het ergst wat je als ouder kanoverkomen,dat je je kind overleefd.

Hoi lieverds allemaal,

Ben even een aantal dagen niet geweest. Heb ook geen tijd om alles bij te lezen.
Ben nog erg onevenwichtig, heb veel huilbuien, maar het schijnt een paar maanden te duren voor je weer alles op de rit hebt.
Dat lag bij de scheiding van m’n ex man toch anders, omdat ik daar een paar jaar over gedaan heb om los te komen.
Maar met m’n scheiding van Ercan ligt dat anders, want die kwam als donderslag bij heldere hemel.
In mei maakten we trouwplannen, voor oktober en deze zomer zouden we een huis zoeken. En plotseling is dat allemaal van de baan. Ik kan nog slecht wennen aan de gedachte.
Nu pas merk ik hoeveel we altijd smsten en belden en ook dat mis ik heel erg. Ik heb steeds de neiging om m’n mobiel te pakken om even wat tegen hem te zeggen, zoals ik voorheen altijd deed.

Ik zal niet de enige zijn die hier mee te maken heeft, dat scheelt.

Ik denk aan jullie.

Kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@fransijn
Het is toch niet gek dat je het er zo moeilijk mee hebt, jij ging met het idee naar Turkije om je verdere leven uit te stippelen en dan zo’n domper. Dat verdriet gaat echt niet over in een paar weekjes. Dan maar ipv de mobiel pakken, WW opstarten en het ons vertellen.
Sterkte ermee!

@jill
Idd gelukkig dat je de laptop hebt, zo blijf je toch een beetje op de hoogte van alles. Kan je nu helemaal de deur niet uit vanwege de pijn? Moet je binnenkort nog andere behandelingen ondergaan.
Een reisje Turkije zit er dan voorlopig niet in voor jullie. :frowning:

Goedenmiddag dames.

@ Cyn: Je bent er wel een stuk knapper op geworden, nu je al zoveel bent afgevallen. Wat een mooie foto bij je naam:wink: :laugh:

@ Jill: Wat fijn Jill, dat je er ook weer bij bent, al gaat het met moeite. Je doet het toch maar even. Vind ik ook geweldig van je.

@ Fransijn: Ook leuk dat jij zo af en toen nog komt buurten hier. Ik wens jou ook veel sterkte ermee hoor! Het zal ook zeker niet mee vallen. Alles van het ene in het andere uiterste. Poeh zeg!

Alle anderen, nog een fijne dag verder en de groetjes weer van Roanna.

Oja, ik heb een hele nieuwe citybike gekocht en ga zo maar eens even boodschappen ermee doen. Is het bij jullie ook zo lekker zonnig op dit moment? Hier wel!

:wink: Roanna

@Fransijn,ik denk dat het ergste is dat je niet weet waarom,vreselijk is dat.
Heel lang geleden,heeft mijn toenmailige verloofde me ook een maand voor het trouwen laten zitten en ik heb nooit geweten waarom.
Je zou het ook makkelijker kunnen begrijpen misschien als je de reden weet waarom,maar zo is het inderdaad geen doen.
Hoe moeilijk dat het ook is Fransijn,maar sluit je niet op ,probeer toch nog de deur uit te gaan en je leven weer op de rails te krijgen.
Sterkte meid!

@Roanna,Gefeliciteerd met je sportieve aankoop,ben je wel voorzichtig zo meteen?

@Roanna, en bedankt :wink: hahahaha vind ik wel een hele goeie hoor!!!

@Fransijn, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt!!! Inderdaad zoals MK ook al zei… WW opstarten, en vertel het ons allemaal maar!!! Dat is echt zo fijn aan dit forum… Iedereen helpt elkaar, is lief tegen elkaar… etc… Sterkte meis!!

x

jeetje fransijn, je berichten stralen zo veel verdriet uit, ik voel echt met je mee, wat zal het pijn doen. kan niet anders zeggen dan heel erg veel sterkte, misschien een dooddoener, maar zo´n man verdien jij toch niet???