O jee, alle “gifts” zijn ook weg. Wat kaal zo!
**How come? Heb ik wat gemist, toen ik naar mijn werk was? :jeez: **
Roanna
O jee, alle “gifts” zijn ook weg. Wat kaal zo!
**How come? Heb ik wat gemist, toen ik naar mijn werk was? :jeez: **
Roanna
alle AG gangers…waar boekt men dit hotel??
Bloemmie… wat is ag??
@roanna
Wat zal jij licht fietsen op je nw citybike, zet je hem wel goed op slot!!
Iedereen is z’n ‘gifts’ kwijtgeraakt :(![]()
Ik snap ook niet waarom de gifts weg zijn!! Stom he!!!
x
@cyn
Ben je je aap nu ook alweer kwijt… offe vond je hem toch niet zo mooi.
en alle punten weg en ook het banksaldo, ik was gelukkig nog niet zo rijk maar jullie wel
Ja ik heb die aap maar weggehaald… Vond deze mooier!!! En ja alles is weg:geek:
Ja MK116. Ik heb 'm alleen nog maar gebruikt van de winkel tot aan huis en dat was maar een klein stukje.
Ik zal 'm zeker op slot doen. Gelukkig heb ik 'm laten verzekeren voor 3 jaar, maar dan moet ik wel op slot zetten. anders krijg je nada. 2 Sleuteltjes inleveren bij diefstal dus!
@ Cyn: ik zie jou en je askim nu heerlijk bij zonsondergang. Dat is ook een mooie foto.:love: :love: :rolleyes:
Gr… Roanna
@Fransijn: Jéééj meid ! Wat erg ! Is dit al lang ? Of lees ik dit nu pas nieuw ? Of was er al iets gaande toen ik in Turkije zat ? Jééééééj, heb je het zien aankomen ? Wat is er gebeurd ? Véél sterkte meid de komende dagen, zal je zeker en vast nodig hebben !
@Iedereen: VPlaza weg, gifts weg, foto weg, punten weg, ALLES WEG !!! Wie is de boosdoener ???
Nou, ik zo meteen pannenkoeken bakken, iemand zin ?
@Bloem: Denk dat je Aegean Dream bedoelt. Wij hebben de laatste jaren bij O** geboekt en gaan nu voor het eerst met Olym*** en wel om de eenvoudige reden dat laatstgenoemde de goedkoopste was in oktober
thanks toos, gij snapt em…
SEV!!! wel alle…Ç*&%%~ pannekoeken!!! ggggggggrrrrr, ik zit hier al 3 uur op kantoor te surfen en heb me toch een honger…pannekoeken…mmmmmmm…zalig…smek, wate rloopt me in de mond. :devil: duiveltje!!!
@Bloem: Stuur ik er wel ff wat op, we zijn nog niet begonnen want we zitten zonder melk grmbl ! Maar komt wel in orde, desnoods breek ik in in een winkel ! of ga ik persoonlijk naar de koe hier in de wei om wat van hààr melk te lenen
hihihihi maar pannekoeken zal ik hebben ! Lieverd, ik stuur ze gerust op, jammer dat VbPlaza niet meer is…
Allemaal een goeimiddag
Eindelijk ben er geraakt, gisteren wat te zwaar gaan stappen. Met gevolg een bonzend hoofd en draaierige maag. Maar t was keitof, niet te doen gewoon. de muziek die ze speelden deed ons weer helemaal in de sfeer van dreambar (bar waar we altijd vertoefden in kus.) komen. En daarboven nog wat toffe herinneringen bovenhalen bij een bira en t was ambiance troef!!!
@sev. waar woon jij in België (als ik vragen mag)
EN we zien gewoonweg al niet meer wie er online is !!! Nog iets die ze ons willen afnemen hier ??? Leve de gezeligheid juij :sad:
@Jill: Wens je veel sterkte toe, hoop dat je toch snel weer n beetje op mag knappen.
@Bep: hoe bevalt het leven als motormuis?
@Franslijn: Hoop dat je je leven snel weer een beetje op kunt pakken. Wees blij dat je gesprekken bij je huisarts hebt zodat je het misschien van je af kunt praten. Het verwerken zal je zelf moeten doen.
Bloem: was je van plan om naar AD te gaan?
ah…sev da´s lief zeg, jamjam
enne AG zit helemaal nokkie vol, tis maar goed dat jullie zo vroeg geboekt hebben
@bloem
Wij hebben bij snwe geboekt.
@sev
Ik lust er ook wel ééntje.
Is al zo’n tijd geleden dat ik die heb gegeten, komt helaas niet voor in het SB boek ![]()
@cyn
Heb gisteren zo lekker gegeten, heb jij die griekse stampot ook gemaakt??
oh, ik heb nu echt honger zeg…ik ga maar eens wat nuttigs doen (slapen ofzo…hihi)
bye
Heb je al op d-re*z** gekeken, op prijscheck? Daar kun je zien wie hem nog heeft en voor hoeveel