Turkisch Tea Time deel 6!!

@bloem
Wanneer wil je heen, snwe heeft in oktober nog wel kamers beschikbaar.

kan er iemand helpen hoe je je profiel moet bijwerken. Vind het niet onmiddellijk waarschijnlijk nog niet goe wakker

en we zijn alweer op de helft (kan het niet laten…)

ja zie het nu, gewoon ff kijken wat dat kost, misschien willen mn ouders nog ff een weekie weg ofzo (en dan moet ik natuurlijk wel mee als gids…zucht…zou het veilig zijn?? dilemma)

Is dat zo Toos? Is die goedkoper? Moet ik daar maar even zien dan. Ik wil er zo graag volgend voorjaar naar toe. Zo te zien, mogen we wel voorboeken, want velen willen er naar toe zo te zien. :beach:

Eerst maar even vragen, of dat ik nog korting kan krijgen bij O…, omdat mijn schoondochter daar werkt. En als… niet, kijk ik wel even verder. Hij is bij meerdere te boeken, had ik gezien bij vakantiereiswijzer.

Nu, ik ga ff mijn fietsie uitproberen.:o Roanna

HTreizen, Necerm*** en sdtor* ook nog. Enne wil wel mee als bodyguard hoor

@dettje
onder WW account

@bloem
Turgutreis ligt toch best een eindje van Bodrum en Gumbet af.

@Roanna: in de zomer is O** het goedkoopst, nu voor oktober was Olym*** het voordeligst.

@ Toos: Bedankt. :wink: Ik ga straks/vanavond ff rond surfen, om alles eens ff goed te bekijken.

Groetjes Roanna

Graag gedaan hoor. Het is de moeite waard om rond te kijken wat het kost want er zit veel prijsverschil tussen de reisorganisaties. Trouwens fiets ze he.

mooi toch dat turgutreis verder weg ligt van bodrum…!!

tis toch wel duur voor mij…kan nl voor 1000 € 6 weken gaan…via…via…maar ja…

@MK mercikes

Het is niet goedkoop das waar, maar dan heb je wel wat

cker, t ziet er werkelijk PRACHTIG uit, kan niet anders zeggen…maar ja…€€€

@toos, je gaat toch zeker niet met de concurrent op de proppen he :wink: deien… is echt onze grote concurrent!!

@Bloem, ik heb je een mailtje gestuurd wie aegean dream allemaal aanbiedt.

Mocht verder nog iemand willen weten waar een hotel wordt aangeboden, vraag me dan gerust, kan zo in het systeem kijken!!

x

@Cyn:D-re**** is alleen makkelijk om de prijscheck te doen. Bij wie werk jij?

nie vechten!!
hihihi

3 weken kenia, all incl…700 €
3 weken tunesie, all incl…600 €
ppppppppppfffffffffffffffffff wat een prijzen zeg, en bij all in geef je verder niet zo veel uit (qua buiten de deur eten dan he)

Nee hoor gaan niet vechten. Wat je zegt is waar AD is gewoon niet goedkoop. Alhoewel als je naar de prijskwaliteitverhouding kijkt vind ik het meevallen.

Doe mij dan maar voor 100€ meer de reis naar Kenia ipv Tunesie ! Volgens mij spotgoedkoop als je het vergelijkt ! Maar bovenal mag je me TURKIJE geven !

@Sev: precies, zijn ook ooit naar tunesie geweest, ga dr nooit meer heen. Zou dan ook kiezen voor kenia, moet je alleen inentingen halen. Ben je nog duur uit