Turkisch Tea Time deel 6!!

Maar voor die prijs zou ik het er nog voor over hebben hoor ! Als je de kans krijgt om voor een spotgoedkope prijs naar Kenia te gaan?! Heb je dat dan ook eens gezien !

ja, inentingen en ook visum
en dan natuurlijk een duikcursus en een dure safari aan je broek, maar dan ben je er wel geweeest en dan kun je weer 2 plakboeken aanschaffen voor de foto´s!! hihiih

voorlopig droom ik nog eventjes verder en geniet ik hier van mijn eigen tropische bestemming

He wat ziet het er hier ineens anders uit! Nog een kwartiertje en dan zit er weer een werkdag op. En ik heb honger! M’ n maag zit de hele tijd te knorren en heb natuurlijk niets te eten bij me…

Jaa Aegean Dream is een superhotel! Kan niet wachten om er naartoe te gaan! Vandaag over precies een maand!!!

XX

ok, nu ben ik ECHT weg

bye
tot later

@Toos: Ik werk bij Ster-reizen (dan in het engelS)

Kenia, zeker doen!!! Moet heel mooi zijn! Ik wil zeker ook nog een keer heen!!!

x

@Cyn: NOG een keer ? Ben je er dan al geweest ? :expressionless:

Nee joh… gekkie… Ik wil daar ook nog weleens gaan kijken… Ben er nog nooit geweest maar hoor van mijn klanten dat het echt super moet zijn!!!
Sri Lanka wil ik trouwens ook wel zien!!! IJsland, New York, malediven,… Wil ik allemaal zien!!

Nou meiden ik ga naar huis!!!

x

het meiden…ben net terug van het werk.
wat is er veel gekletst vandaag!! ga niet bijlezen, sorry echt geen zin in.
dadelijk trainen…ook geen zin in.
maarja…pff, ben moe!!

kus kus

Heb nu ook mn eigen prentje maar is toch hetzelfde niet als een prentje van je eigen :frowning:

Eventjes meedelen: Het is weer mogelijk reputatiepunten te geven !

vandaag me laatste dag in Frankrijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.Wjajaj en dan op naar turgutreis agean dream resort.

@besmile
Geniet van je laatste dagje en daarna… alvast lekker dromen van AD!!
Het zal vast wel eerder besproken zijn, maar wat voor werk deed je in Frankrijk en waar zit je precies.

Ik heb net een feestmuts in elkaar geknutseld en zo meteen balonnen blazen en de slingers ophangen want… nog 1 nachtje slapen en dan wordt ons kleine meisje 1 jaar!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Zondag heeft ze al een cadeautje gekregen toen we bij een collega op visite waren, een hele leuke *inny de P**h beer, vandaag kwam er al een verjaardagskaart met de post.
Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig, gek hè :yes: :yes:

@MK: oh wat schattig! Alvast veel plezier gewenst en niet zenuwachtig zijn hoor.

@Cyn: wil je héél veel sterkte wensen morgen meis, ik denk aan je!

Morgen hele dag werken maar ach met dat rotweer is er verder toch niet veel te doen :frowning: Heb zaterdag met een vriendin afgesproken die ik al even niet heb gezien dus dat wordt lekker bijkletsen, heb er nu al zin in!

Allemaal fijne avond!

XX

Nee hoor MK116. Dat is helemaal niet gek! Ik kan me die dag nog heel goed herinneren dat ons “meisje” (39 jaar geleden) haar eerste verjaardag vierde. Een heel gebeuren met opa en oma erbij en veel foto’s gemaakt. En natuurlijk de taart met 1 kaarsje erop.

Veel plezier met de voorpret en natuurlijk morgen een hele fijne dag.:RockOn:

Groetjes Roanna

Hee meiden.

Dia: Disney bij kerst wil ik ook een keer meemaken, was eigenlijk de bedoeling dat dat afgelopen jaar ging gebeuren maar toen waren we te laat met boeken, dus op tijd erbij zijn!!!

Dettje: Welkom hier, is heel gezellig

Filiz: ik moet maandag naar mijn goede vriend de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen. Wat hou ik toch van die man :no:

Wat kost AD eigenlijk in de zomer??? Ben ook van plan om hier eens naartoe te gaan. OD is dus goedkoopst in de zomer
Wij gaan ook altijd naar een reisbureau die de prijzen kunnen vergelijken. Het reisbureau is het beste van Limburg K
pers. We krijgen daar altijd een super enthousiaste medewerking heerlijk om daar vakantie uit te zoeken.

Ik had gister een dagje zonder computer, soms is hij te verslavend dat ik me een dag verbied er op te gaan haha. Anders zit ik er veel te lang achter. Nu kwam ik vanmiddag langs en toen was de site hier even uit de lucht. En nu moet ik weer veel bijlezen. hahaha in het vervolg toch maar elke dag kijken :confused:

Morgen heb ik groot feest. Opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en we hebben een feest met vele verassingen voor hun. Ze weten bijvoorbeeld niet dat smiddags verre familieleden op bezoek komen. Zij denken dat deze familie leden donderdag komen. Ben benieuwd om de hele familie weer eens te zien. Wordt erg gezellig. Morgenvroeg eerst naar de kapper en dan het huis versieren. Oma is dan naar de kapper en mijn opa ligt dan toch nog in bed. Is zijn hele leven al een langslaper dus dan kunnen we het hele huis versieren. En ze komen in de limburgse krant.

Groetjes Linda

Sorry dames. Even tussendoor!

Het moet natuurlijk 38 jaar geleden van ons “meisje” zijn want ze is nu 39 jaar.:embarrese Wat een tijd geleden al hè?

Fijne avond nog allen. Groetjes Roanna :wink:

He wat leuk dan Linda, dat van je oma en opa. Maak er een leuke dag van met z’n allen. Leuk om dan de hele familie weer eens te zien en te spreken.

Enneh Linda, Disney met kerst, moet je echt een keer doen. Zo leuk! Zul je geen spijt van krijgen.

Groetjes Roanna

Heb net effe alles bijgelezen, best veel geschreven vandaag. Ik ga nu even lekker een voeten badje nemen, kom straks weer terug

@cynthia: ik wens je heel veel sterkte morgen!!!

@MK: Alvast een fijne dag gewenst morgen en een gelukkige verjaardag aan je kleine meisje ! Super dit te mogen meemaken !

@Cyn: Vertrek jij morgen niet ? Of ben ik nu zo verkeerd ? Nou ja, alvast een Prettige reis, ooit komt de dag dat je vertrekt :wink:

@Linda: Leuke dag morgen gewenst ! 50 jaar getrouwd is niet nx ! En dat moet zeker gevierd worden, als je ziet dat het doorsnee koppel soms de 10 al niet meer haalt ! Proficiat aan je oma en opa !

Hééé meiden, duim eens voor me ? Mn vriend heeft nog altijd geen sms gestuurd. Hij zit nu bij zijn familie en zoekt naar een job een dezer dagen, mss is hij daar nu mee bezig. Maar ik verwacht toch nog altijd een sms van hem, tenzij zijn geld op is zei hij. Maar ok, ik wacht vol ongeduld af en deze keer wil ik niet eerst een sms sturen. Is elk om de beurt zeg maar :wink:
Duimen aub :frowning: Ik mis hem zo !