Turkisch Tea Time deel 6!!

Heey!!
wat is er weer wat afgekletst zeg :slight_smile:

@ Cyn: Heel veel sterkte ook namens mij morgen!

@ MK: Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine meid!!

Ik ben vandaag hele dag aan et oppassen geweest, echt zooooo schattig!
Ik zette een muziekje op (Groove Coverage - Poison) komen ze naar me toe: Rien? wat is dat? En toen begon de beat en meteen allebei uit hun dak en dansen (ze zijn net 4 en 5) zoooooo schattig!!!

hihihi Rien, ze zijn zo lief als ze klein zijn :wink:

Hmmm was weer even lekker een voetenbadje. Jezelf weer even verwennen. Weer veel geschreven hier vandaag, maar heb eerder vanavond toch alles bijgelezen.

@Marion: hoe heb jij dag 2 ervaren?

Vriendlief juist gehoord, heb hem maar meteen gebeld. Toen kwam uit waarom zijn sms weg bleef… Hij zat bij zijn beste vriend en die schijnt nog méér dan mij te praten :smiley: en hij geraakt er voorlopig niet weg hihihihi :smiley:

@weet iemand hoe het kan dat we al onze punten, bank, ezn kwijt zijn? Krijgen we dat nog terug?

He stelletje kletskousen!!!
Moest een half uur bij lezen, want ja, je zou eens iets missen.

@MK116
Tuurlijk pas ik goed op mezelf!!
Een hele fijne dag morgen. Helemaal niet raar dat je zenuwachtig bent. Is gewoon heel bijzonder, dat eerste kaarsje op de taart, voor de eerste keer de slingers en ballonnen. En dan het meppen in de mooie taart.
Moest zelf telkens terug denken aan het jaar ervoor. Vooral tegen de tijd dat hij werd geboren. Wilde hem gewoon op dat moment even voor me alleen hebben om hem lekker te knuffelen. Ben er stiekem mee naar boven gevlucht. Rare wezens soms die moeders.

@Jill
Arme meid, heb zo met je te doen!

@Cyn
Hahaha…die apen ja. Wat heb ik gelachen die dag.
Veel sterkte morgen…denk aan je!!

@Bloem
Naar Turgutreis met je ouders? Betere lijfwachten kun je toch niet hebben?

@Lindalight
Veel plezier morgen bij je opa en oma.

@Sev
Al een sms gehad van askim?

@Beppie
Het is stil aan de overkant
Het is stil aan de overkant

@Fransijn
Begrijpelijk dat het erg moeilijk voor je is. Kom hier je hart maar luchten hoor!!

@Roanna
Veel plezier op je nieuwe citybike!!!

Hoop dat ik iedereen zo’n beetje gehad heb!!!
Vanmiddag weer lekker gesport, viel me niet tegen na al die weken pauze. Daarna naar de verjaardag van een vriendin geweest, en nee…ik heb geen taartje genomen. Heb me voorbeeldig gedragen.

@Linda
Ging eigenlijk heel goed vandaag. Komt ook dat ik constant bezig ben geweest, geen tijd om aan eten te denken. Hoe ging ie bij jou?

@marion, ik moet zeggen dat dag 2 prima bij mij is verlopen, had al bijna geen hongergevoel meer. Voel me er goed bij, veel fitter lijkt soms wel. Kan niet wachten tot eerste weegmoment.

Ik naar bedje toe nog effe tv kijken en dan slapen tot morgen allemaal.

bah…wat is het koud!! heb echt al bijna de hele dag slechte zin ervan!!
echt zo een dag dat het niet gaat zoals jij dat graag wil. heb ik eens in de 6 weken ofzo…bah!!
@mk…een hele fijne dag morgen met de kleine:banana:

@cyn…ook namens mij sterkte, ik denk aan je.
@dia…ja veel anders dan werken zit er niet op met dit weer:bored:
je weekend klinkt leuk. veel plezier alvast.
@sev…geluk dat je ondertussen al iets gehoord hebt:wink:

@linda…veel plezier morgen met het feest van opa en oma, leuk joh!! in welke krant komt het te staan? dagblad de limburger…limburgsdagblad?
en succes bij de kapper…ga je iets speciaals laten doen?

@diegene wat naar de tandarts moer…sorry ben het ff kwijt wie het was. iig veel sterkte!! ook nog 2…vond ik 1 al erg!! ik denk aan je(K)

moet eigelijk zeggen dat mn slechte zin nu weel langzaam over is, toenet ook met askim gebeld. :laugh: op de een of andere manier krijgt ie me altijd weer aant lachen.

morgen wordt de straat hier getaard. zijn nu al 8 maanden aan de straat aan het werken, om gek van te worden. 's morgens om half 7 beginnen ze met boren en weet ik wat allemaal.
maar morgen is het dan eindelijk voorbij, en dan hebben we wel weer een mooi straatje:D

liefs…en slaap lkkr

@Linda
Heb vanmorgen al op de weegschaal gestaan…-1,5 kilo.

He meiden, nog ff gedag zeggen, ik ga ook naar bed, vandaag weinig tijd gehad om te lezen/schrijven.
Maar iig:
@Cyn, heel veel sterkte morgen

en @ MK een fijne verjaardag van je kleintje morgen, alvast van Harte Gefeliciteerd!!

Welterusten

En dat fitte bij SB, dat klopt bij mij ook, wordt af en toe gek van mezelf, maar ik barst van de energie sinds ik er aan doe!
XXXxxx Mar

MK ik wens jullie een hele fijne dag met de verjaardag van de kleine!!!

@Cynthia,ik wens jou vandaag veel sterkte toe het zal een moeilijk dag worden.Maar je aanwezigheid zal zeker gewaardeerd worden.

@Linda een hele fijne dag gewenst en de felicitaties aan je opa en oma.
VEEL PLEZIER!

@Voor iedereen een mega dikke knuffel,sorry ik kan me moeilijk concentreren om op iedereen te reageren.
Alles wel gelezen maar vergeet dan als ik wil reageren wie ,wat waar.
Sorry is niet dat het me niet interesseerd maar ik ben nogal suf van alle medicatie.
Dag lieverds!!!xxxxxxxxxxxx

@llemaal:
Krijg alles nu niet bijgelezen. Gister was mn zwager jarig. 's Ochtends kwam de puber ff langs, toen met zn 3-en ff rond wezen kijken of er nog een andere scooter was die hubbie aansprak. Proefritje gemaakt(ja ik ook wat een but ding hihi) en toen op verjaarsvisite. Kwamen pas laat thuis dus ik heb nog niet alles bij. FF snel gekeken maar moet iets van 12 pagina’s terug, en daar is vanmiddag tijd genoeg voor want… vanmorgen komen ze die andere scooter ineens brengen. Die man belde daar gister over dus klaar…probleem van een eventuele andere is dan ook uit de weg

@Cyn: in gedachten bij je, sterkte vandaag dus. Je komt er door, en dan je richten op volgende week jaja!
:wave:

@Cyn: owww sorry, ik had het dus echt verkeerd ! Heb even wat meer moeite gedaan om bij te lezen want ik ben echt nog niet helemaal mee in alles ! Véél sterkte meid !

Goeiemorgen allemaal !

Lieve meiden!

Super bedankt voor jullie steun e.d.!!

Ik ben er zeker niet klaar voor, maar ja het moet maar!! Ga me zo omkleden… en dan de moed bij elkaar rapen om heen te gaan!

Meiden ik spreek jullie snel goed?

Kus

Cyn, heel veel sterkte!!!