Krijg steeds meer de zenuwen… Ben gewoon bang, bang voor wat er komen gaat, bang voor de emoties die er zullen loskomen, bang voor de dagen hierna… Het is heel raar, maar het lijkt net alsof ik bang ben om er heen te gaan!!!
Zal echt “blij” zijn als het voorbij is, en ik weer thuis zal zijn… Pffff… ik las ook dat ze zelf de kist in het graf gaan laten zakken, en zelf het graf dicht maken (sorry als ik het al eerder heb verteld, ben confused) Dat moet je toch ook maar kunnen! Heb zo veel bewondering voor mijn collega en zijn vrouw gekregen, omdat zij zo sterk zijn! Al ben ik bang dat ze zullen instorten als dit allemaal voorbij is, en ze het moeten gaan verwerken.
cyn meid…dat is toch helemaal geen gezeur!! veel sterkte vandaag, nogmaals, ik leef met je mee…dikke knuffel voor jou!!
@llemaal…goede morgen. hoe is et met iedereen?
dadelijk werken tot half 10…;)ik zal vast niet de enige zijn wat moet werken.
nou, niet te veel kletsen dus, dat ik niet uren hoef bij te lezen.
@jill…hoe gaat het vandaag met je lieverd? helemaal niet erg hoor, dat je niet op iedereen kan reageren. ik denk dat we daar allemaal wel begrip voor hebben.
@Cyn: Je zeurt helemaal niet, snap je helemaal!! Zou het ook niet echt prettig vinden en er tegenop zien!! Ik denk aan je!!
@llemaal: Wat een kale bedoening hier zeg!! Alle kadootjes weg, geen kleurtjes meer rond alle namen!! Maar ook kunnen we nog steeds geen eigen avatar erop zetten dus…snap er niets van! Ben benieuwd dus waarom en of we er nog uitleg over krijgen!!!
Ik ben nu alleen thuis, mss straks nog ff op de motor weg, weet nog niet! Denk het niet, nu hubbie zn Burgmann AN 400 er is!! Mooi blauw, en ach ja, verder is het een scooter en dus niet mijn ding! Maar nu gaan we wel samen toeren heeft hij beloofd, dus dat gaat wss dit weekend gebeuren!! Houd jullie op de hoogte!!
@Jill: Goed iets van je te lezen…mis je lekkere commentaar echt wel!!!
@Marion: Het is toch nog niets veranderd in de “hulp” verlening!! Sukkels daar. Hoop dat het snel goed komt!
Mis veel mensen weet ik, ben er dus ff niet helemaal bij geloof ik. Komt wel weer. Nog 25 dagen dus en dan gaan we eindelijk!!
@Cyn
Kom ik ook nog maar even. Is absoluut geen gezeur!!! Heel logisch dat je er tegenop ziet. Is gewoon verschrikkelijk om het verdriet van vrienden aan te moeten zien en dat je niets meer kan doen dan er zijn.
Mijn halve dagje kantoor zit er weer op vandaag!! Zo meteen even gebak halen, zijn 10 jaar getrouwd vandaag, en er zal wel visite komen. Zouden eigenlijk uit gaan eten maar dat moet nog even wachten want onze knecht is vandaag vrij. Vind het niet zo erg, is zo zonde nu ik net begonnen ben met SB. Houden het dus gewoon nog tegoed.
@ mk, gefeliciteerd met je kleine meid, leuk die plaatsvervangende zenuwen
@ cyn, veel sterkte vandaag en onthoud, je mag gewoon huilen, lucht vreselijk op en je bent echt niet alleen.
@ oh jee, wat erg, ik weet het niet meer, jullie kletsen ookzoveel
oh ja, fijne 50 jaar getrouwd van opa en oma…
hier lopen de dingen net wat anders als de bedoeling was, maar we maken er maar het beste van (werk) wel leuk of ff heel snel om te schakelen
ben nu vollop in gedachtes bezig met hierna…vakantie en dan werk en wonen en weer lekker schaatsen enzo meer.
heb mn ticket al voor de terug reis, erg raar, zit nog maar net over de helft en dan nu al weer met de gedachtes bij de terugreis…moeilijk maar wel leuk…
@MK: Sorry, helemaal vergeten, jullie dame is 1 geworden vandaag: GEFELICITEERD!!! @Bloemmie! Naar huis gaan is altijd lekker, totdat je er alles weer gezien hebt, dan wil je weer weg!! Het komt allemaal wel goed hoor! XXX
Het lijkt wel of iedereen naar AD wil.
Nou doen zou ik zeggen, maar ja ik ben ook aegeandream gek. hihihihi. Kan nauwelijkvan msn afkomen, omdat ik maar blijf kletsen met de mensen.
Heb me in ieder geval er helemaal bij neer gelegd dat ik in oktober er niet heen kan.
Maar nu komt het ik ga waarschijnlijk in mei en aug volgend jaar.
Maar eerst nog effies afwachten want je weet niet hoe allesgaat lopen, maar dromen over een droom hotel mag he.
@Jac: als ik jullie zo bezig hoor over AD dan krijg ik ook wel zin om te gaan ! Heb eens gekeken naar de prijzen vandaag en is toch wel een duur hotel lijkt me ! Ok het is All In maar toch…