Turkisch Tea Time deel 6!!

Ik ben er ook weer!!:smiley:
Ik beloof dat ik weer vanalles bij zal lezen, maar ik moet nu nog een hoop dingetjes doen!
Spanje was heel gezellig, was met twee gezinnen met drie kleine kindjes in totaal (5, 5 en 3 jaar) en ik ben enigs kind, dus had geen idee dathet zulke energievretertjes zijn!
Ben helemaal doodop, maar was wel een leuke vakantie.
Tot later!

owkeej ! Kunnen jullie direct een meeting houden ! Ik heb ook al stiekem zitten kijken voor goedkope vliegtickets naar izmir maar ik denk dat het nog iets te vroeg is om voor oktober te kijken, ze staan momenteel nog allemaal superduur (300€/enkele reis vlucht alleen) Alleen een superpromo naar Antalya: 89 € door en 89€ terug maar ik vrees dat mn vriend er deze keer niet zal geraken, hij heeft nog steeds geen job dus ook geen geld en ik zit momenteel ook wat krap om alles voor ons beiden te gaan betalen…

@Kris: leuk dat je er weer bent!

Frietjes zijn op. Nu eerst ff lekker computeren en straks een lekkere kop koffie. Heb geen energie meer om nog iets te doen. Begin ook een beetje keelpijn te krijgen, bah!!

XX

ik raak mn airco kuchje en verkoudheid ook niet kwijt, loop al 3 weken te snuffen en te snikken…

@mk/mierre/marion: komende zondag heb ik de koolsalade als avondeten, zijn zakken van 500 gr, weten jullie ook of ik het restant in kan vriezen, zag dat je in week 3 nl weer de koolsalade hebt

En ikke heb nergens last van hihi!! Komt vast door al die gezonde lucht die ik op de motor opdoe :laugh:

@Dia: Geen idee, hubbies scooter(niets motor!!!) moet nog de verzekering enzo regelen dus ff niet rijden ikke morgen maar ff denk ik zo!

@Sev: Nog 26 daagjes en ik vlieg er weer heen, lekker puh!! Maar goed zoeken mss vind je iets!

@Cyn: Is het goed gegaan?? Heb zoo aan je gedacht!
:wave:

Meiden ben er weer… Heb vreselijke hoofdpijn en ben misselijk!!

Het afscheid was erg mooi, maar vooral erg zwaar… Mijn oud collega waardeerde het erg dat ik gekomen ben! En ben ook ā€œblijā€ dat ik het gedaan heb. We waren er om 13.15 om te condoleren, en om 14.30 begon er eerst een soort van Film/muziek/foto stukje… Zijn broertje ging een eigen gemaakt liedje zingen, er werden foto’s vertoond, en sommige mensen hielden nog een toespraak… Die kleine had een hele mooi kist… Allerlei kleuren, net een regenboog!! Echt heel mooi! Tijdens de foto’s, het liedje van zijn broertje, en de toespraak van zijn vader, deden me erg veel, en heb ook al mijn tranen laten lopen!!!

Om 15.30 naar het kerkhof gereden, waar hij even later ook aan kwam… Zijn vader, moeder, oom en tante droegen de kist, en ik vond de blik van mijn collega heel erg… Het was alsof hij ieder moment kon inzakken, en zelf ook kon sterven…

De begrafenis was kort, maar erg emotioneel… Vader, moeder, oom en zijn broertje hebben zelf de kist in het graf laten zakken met de woorden Dag Dennis… Toen brak ik toch wel… Nog even snel langs het graf gelopen, mijn collega een dikke zoen en knuffel gegeven en naar huis gereden. Mijn collega en zijn vrouw, en andere familie zouden zelf het graf gaan dichtmaken… Maar op het moment (denk ik) dat dat zou gebeuren 5-10 minuten nadat wij waren weggegaan… Is er een wolkbreuk geweest boven Heerhugowaard… En dan vind ik eigenlijk heel bijzonder… omdat Dennis gek was op water, en vooral regen!!!

Nou meiden dit was het wel even… Linda komt zo, dus even de gedachtes op nul!!

Kus

@Cyn: Knuf en neem je rust maar lekker ff vanavond

@Cyn: Denk nu maar eerst wat aan jezelf, mooi dat je toch bent geweest ! Neem de rust die je nodig hebt om weer op adem te komen, moet erg moeilijk geweest zijn. Sterkte voor jou en je collega’s en iedereen die het jongetje hebben gekend !

Thanks lieverds!!!

x

Sterkte Cynthia!!!

@Cyn: sterkte met verwerken meis. Hopenlijk wordt je hoofdpijn en misselijkheid zo een beetje minder. Zo’n dag gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Inderdaad heel typisch van die wolkbreuk, eigenlijk een heel mooi einde van de begrafenis. Doe nu maar even rustig aan lieverd.

@Cyn: Ik wil ook nog even tegen je zeggen, dat ik het ook heel knap van je vind, dat je gegaan bent. Ik denk ook , dat de ouders van dat jongetje jou en die vele anderen die er waren, heel dankbaar zullen zijn voor de aandacht en medeleven.

Rust nu zelf maar even uit van al je emotie’s en droog je tranen. Ga lekker op tijd erin en probeer te slapen.

Als je morgen wakker wordt, probeer dan weer vooruit te kijken. Er staat jou nu ook weer iets leuks te wachten en daar kan jij nu weer naar uitkijken. Ik weet het klinkt dubbel, maar thats life. Hoe oneerlijk soms ook!

Sterkte er nog mee en nog een rustige avond gewenst.

Groetjes van Roanna.:wink:

@Cynthia,ik werd er helemaal stil van zoals jij het verloop van de dag beschrijft,is normaal dat je er zo door gepakt bent meid,ik wordt al emotioneel als ik het lees.
Sterkte meid!!!

Cynthia, goed hoor van je, dat je bent geweest! Ik moest ook even slikken toen ik je verhaal las. Het is zo oneerlijk en pijnlijk om een kind te verliezen. Wat zullen die ouders het zwaar hebben en nog krijgen. Daarom is het zo belangrijk voor hun, dat ze allemaal lieve mensen om zich heen hebben die met hen meeleven. Ik wens je kracht en licht toe meis.

liefs Marjan

@cyn…goed van je dat je gegaan bent!! nu heb je een mooie herrinering, en kan je het proberen een plaatsje te geven.

kus kus

Slaapwel Iedereen En Sweet Dreams!

Goedenmorgen iedereen!!
En zo oneerlijk als het is, vandaag is een nieuwe dag, de zon schijnt hier en de vogels fluiten!!

Niets bijz vandaag, ga zo op verjaarsvisite en boodschapjes doen en verder is het bijna weekend!!! Dan gaan hubbie en ik wat toeren dus.
Ik hoor jullie weer

Morning!!

Ben wakker, maar je moet niet vragen hoe… Ben pas om 00.30 gaan slapen, omdat linda kwam met haar ouders… Ben brak, en dat heeft me niet goed gedaan… Voel me nu nog slechter dan gisteren… Kon ook niet slapen, moest de hele tijd denken aan die kleine die nu koud en donker onder de grond ligt…

Maar goed, we moeten verder met het leven, en ik kijk dan ook uit naar maandag!! Wat heerlijk om weer heen te gaan! Ben er aan toe… Ik weet het klinkt heel raar, maar ik heb het echt nodig!!!

Meiden ik spreek jullie straks vast wel weer!

x

Goedemorgen!!!

@Cynthia,probeer het toch een plaatsje te geven,pas op voor jezelf meid dat je niet te ver in je verdriet wegzinkt.
Het klinkt heel erg wat ik nu zeg maar je hebt ook een eigen leven,probeer te denken aan wat komen gaat misschien wordt je daar wat vrolijker van.
STERKTE!