Turkisch Tea Time deel 6!!

Goeiemorgen !!!

O jéé ben om 6.30 opgestaan en om 8.00 zat ik weer in mn bedje en opeens was het bijna 10.00 ! Maar het heeft wel deugd gedaan ! Voorlopig hebben ze me zo te zien niet nodig op het werk, dus dat word een dagje congé ;).
Straks douchen en mss es beginnen denken aan dweilen, moederlief heeft al onze strijk van op reis al gedaan voor 4 personen dus mag zij ook eens ff een beetje verwend (nou ja verwend ?) worden !

tot straks xxx

@Kris
WELKOM THUIS!!!
Fijn te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Succes met bijlezen, is een hele klus want we hebben nu niet bepaald stil gezeten.

@Cyn
Zo’n emotionele gebeurtenis kan je ook niet 1-2-3 uit je gedachten zetten, je blijft de eerste tijd toch nog regelmatig die beelden voor je zien. Heeft toch tijd nodig om het een plekje te kunnen geven.
Nog een paar dagen en dan mag je naar je Askim, zal je goed doen nu.

oei ja
@Kris: Welkom thuis meid ! Succes met bijlezen, mij is het nog steeds niet helemaal gelkukt en eerlijk gezegd heb ik het opgegeven :wink: :smiley:

@mar, ja ik moet even een plekje gaan zoeken in mijn hoofd/hart… Dit is de tweede persoon in 2 jaar al die in mijn naaste omgeving door kanker overlijdt… Maandag zal me zeker goed doen!!!

Hoop ook echt dat jullie hier ook nooit een kind hoeven te begraven… Dat is zooooo vreemd… Het heeft echt super veel indruk op me gemaakt…

@Kris, welkom thuis meis!!

Wat leuk trouwens dat Mobster een dochtertje heeft!!!

x

Dubbele post… oeps :smiley:

GUNAYDIN ALLEMAAL!!

hmzz…heerlijk geslapen, wakker gebeld door askim:love: …hij komt straks online.

@kris…welkom terug meid!! leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad…en tja, kleine kinderen zijn idd vermoeiend.:wink: maar gelukkig meestal wel op een leuke manier!

@sev…heerlijk toch een dagje niet werken, geniet ervan!!

@beppie…veel plezier op de verjaardag!!

ga zo bij mn opa op bezoek (en mn stiefoma) haha kan het nog dommer klinken??
ben er al veel te lang niet meer geweest. denk dat ik maar wat gebakjes ga halen bij de bakker, wel lkkr.

liefs

Waar is iedereen ? Heb ik een dagje vrij en iedereen is gaan vliegen :wink: Toch niet naar turkije allemaal hoop ik ? :wink:

Eventjes een vraag, er zijn de komende maanden al veel nieuwe mensen bijgekomen maar sommige die vroeger hier veel waren, komen hier niet meer of heb ik het zo verkeerd ?

Ezzz (was dit niet de zus van iemand anders hier op het forum?)
Maretje
???

@Cyn
Hebben het 6 jaar geleden mee gemaakt toen het zoontje van vrienden overleed. Duurt gewoon een poos voordat je het een plekje hebt gegeven. De scherpe randjes gaan eraf. Maar zijn we met de vriendenclub bijeen en zie ik al die kleintjes spelen met elkaar dan gaan mijn gedachten toch even naar hem. Want hij hoort er ook bij!

@Filiz: wel een leuke manier om wakker te worden! Veel plezier bij je opa en oma. Eet smakelijk met de gebakjes.

@Sev: idd veel mensen weer vertrokken die hier eerst veel waren. Wel jammer hoor…Kan zo ff niet meer op de namen komen (ff kijken zo in veel plezier-welkom thuis)…

@Cyn: gaat het een beetje meis?

XX

@Dia: ben ook eens aan het kijken in veel plezier… Deel 1 !

hier is de lijst met vermisten:

• Maretje
  • Poellie
  • Jekka
  • Anke
  • Jacquelientje
  • Marmarislove-1
  • Myrna
  • Magda1982
  • Noekiegirl
  • Mootje81
  • Ezzzzz
  • Canis
  • Mizz-Stylow

Zo dit zijn ze zo ongeveer wat, iemand enig idee van bovengenoemde namen?

Holidaylover praatte toen ook vaak mee…Ook nooit meer gezien hier…

Myrna spreek ik af en toe nog op msn en hyves…

MiZz-Stylow. had gereageerd op leger dat ze hier niet meer zo vaak zou komen… Maar reden is onbekend…

x

Regelmatig komen en gaan er mensen. Jammer vind ik dat vaak, het is zo gezellig met elkaar. Kan zo geen namen noemen maar het zijn er veel!
:wave:

poellie is n vriendin van mij…heeft volgens mij niet veel tijd meer

Jammer dat er mensen weg gaan, zelf zou ik het momenteel nog niet kunnen, ben nog altijd véél te verslaafd en er is hier nog geen tegenmiddel uitgevonden :wink:

@Sev, nee inderdaad de medicijnen zijn wel in ontwikkeling… Maar voorlopig is er nog geen “afkick” middel!!!

Verveel me meiden!!! Zit hier op mijn werk, en heb geen zin meer vandaag… Komt ook omdat ik bijna vakantie heb natuurlijk!!

x

@Cyn: hoelang moet je nog precies?? Morgen nog, of ook zaterdag?? En hoelang ben je dan vrij??? VERTEL!!! Mazzelbips, over 4 dagen zit je er gewoon al!!!
:wave:

en ik wil méééééééééééé :cry: