@Beps, alleen zaterdag nog van 10 tot 17… En dan heb ik 2 weken vrij!! Moet 5 september dan pas weer werken! En 6 sept naar school!!! Heb ik eigenlijk ook wel ff zin in!!!
@Sev, heb nog een lege koffer… Heb hem nog niet gepakt… dus je kan nog in mijn koffer…
@ Cyn: heel veel sterkte de komende tijd. Kom vooral je hartje luchten bij ons.
@ iedereen: kan er iemand misschien ‘het lijstje’ tevoorschijn toveren?? Dan zijn we allemaal weer up to date met wanneer iedereen weggaat en waarnaartoe.
@ Filiz: was het gezelli bij je opa en stiefoma?
Ik heb nog niet bijgelezen (sorry!) maar dat ga ik doen als ik er echt tijd voor heb.
Hoe gaat het met Fransijn? Heb je een leuke vakantie gehad? (was al een tijdje terug, maar ik heb je heel lang niet meer gesproken…)
En met Von? Hoe gaat het met je moeder?
Iedereen die binnenkort weggaat: stelletje asoos… Ik gun het jullie wel heel erg! Mijn enige vooruitzicht op Turkije is na mijn examens. Dan ben ik klaar met school en dan mag ik WEL daar werken van mijn ouders!!! Dus nog even driekwart jaar wachten…
@kris…naar romenie, spanje, al in turkije geweest…dat vind ik pas aso!!!
haha grapje meid!! 3 kwart jaar gaat ook zo voorbij(K)
was gezellig hoor bij opa en stiefoma…
@cyn…hmmzz dat heb ik over 10 dagen…alhoewel, toenbet ook nog naar m gestaart;)op de web…maar ach, is toch niet helemaal het zelfde. haha, en zeker niet in het zonnetje.
@dia…het gaat heel snel nu:Dgelukkig. we gaan trouwens ook nog een dag naar bodrum!! volgens mij kom ik meer in de bus te zitten dan wat anders haha
nu ff naar de winkel. denk dast ik vanaaf spareribs maak…zooo lkkr.
en nog ff snel langs echt oma!!
@Cyn: Sorry liefje, ik gun je gewoon een langere vakantie dan je hebt, ikke is nl heeeeeel lief hihihi! Dan gaan jullie maar 10 dagen dus. Arme jij!
Net op hubbie’s scooter geweest, niet mijn ding!! Hij is er nu op weg, ff voelen hoe het nu in het eggie is(heeft natuurlijk wel een proefrondje gemaakt, maar ja, nu issie van hem he!) en dan ff een dutje doen. De oude besjes hebben dat af en toe nodig!
Ik keek net even het lijstje na en ook voor ons schiet het al weer aardig op. Ik weet het, ik weet het, het is dit keer geen Turkije, maar wat niet is kan nog komen! Ik ben namelijk al druk aan het sparen voor volgend voorjaar, om naar AD te gaan.
Zo dadelijk lekker eten bij een Indisch feest, waarvan de opbrengst ten goede komt van de tsunamislachtoffers van laatst op Java… Er komen ook allerlei Indorockbands en jaja, Andres, ja die van Sandra, die treed vanavond op. Ben ik een beetje fan :sick: van!
Zaterdag straatBBQ en zondag naar zwarte markt. Dus druk progamma, maar wel leuk allemaal.
Nu, een fijne avond allemaal en groetjes van Roanna:wave:
sorry allemaal, geen puf om bij telezen, veels te druk
zag wel ff snel stukje van cyn, sterkte meid, klinkt heel hard maar er breken ook weer mooie tijden aan, heb je je koffers al gepakt?? (hahaha, beetje vroeg)
druk, druk, druk, gisteren om 06.30 van huis weggegaan en pas om 00.30 terug. druk!! gedoe, vertraging, moeilijk, moeilijk, en vandaag 2 info´s in mn uppie gedaan, wel druk, dus goed, nu ff een half uurtje rust, dna bezoeken en kroegentocht, en morgen vrij!! en dan ga ik ECHT naar het strand (denk ik, hihi)
Wihiiiiiiiiiiiiiiiiii Vriendje kwam online ! Wihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nu verder gaan dweilen, heb alles achtergelaten zoals het was :embarrese
@Cyn: Denk dat mn hersenen zijn weggewaait!! Oke, 12 dagen dan, lekker hoor, zou ook al willen, maar ik wacht wel hihi!
@Jill: Dat heb ik nou ook, en geen morfine! Ben ik eindelijk bijgelezen, ben ik alles kwijt! Nou dan reageer ik alleen op wat ik nog weet, en verder, ja jammer, ik denk aan iedereen maar dan maar zonder te reageren!
Zo op verjaarsvisite, mn vriendin is jarig, en iedereen is op vakantie, zelfs haar dochter, arme zij! Op de scooter dan maar(moet hubbie ook te vriend houden hahahaha)