Turkisch Tea Time deel 6!!

@cyn: WOWIE het schiet voor je op!!!

Nou ik mag het weekend weer eens werken, maar ja dat hou je met zieken.
Maar goed hoeft maar tot 11 uur dus dat scheeld.

Heb eigenlijk niks te melden, beetje saai en erg druk.
Maar goed dat gaat wel weer voorbij.
Lees later alles wel terug. Misschien tot morgen.

GRoet jac

Hé goeienavond allemaal, jullie hebben weer niet stil gezeten met kletsen(???)
@ Cyn, gaat het weer een beetje? Kijk vooruit, naar de leuke dingen die je te wachten staan, maar vergeet de ouders niet, ik weet niet hoe je band met die ex-collega is, maar vaak vallen nabestaanden in een diep gat als alles achter de rug is. Veel mensen vergeten dat wel eens.
Maar jij moet nu eerst lekker gaan genieten!
@ Jill, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je je nu wat beter gaat voelen.

Verder meiden sorry, jullie hebben zoveel geschreven, ik kan het allemaal niet meer bijhouden!(50, hè)

Met mij gaat het best, val niet zo bijster hard af, maar voel me prima. Vanavond nog een t-shirt, en een heel apart topje gekocht in de uitverkoop, dus ik ook weer blij. Verder werken, werken, werken…na morgen nog 3 weken, oftewel 15 dagen. Dat lijkt minder. En dan over 33 dagen…we fly away!!
Lekker hoor.
nou, wel te rusten allemaal
XXXxxx Mar

@Mar: Hoe ist met de hondjes?? De kleine zal wel groeien als kool(voor zover een Jack groot word dan he hihi) Het lijkt me een top periode worden, jij en Marjan en de andere dames, zou me ook giga-verheugen!

@Cyn: Nog ff he, ohhww!! Ik wil ook duurt nog veel te lang!!!

@Roanna: Klinkt goed, zo’n weekend!! Houd erg van eten, vooral dat met veel kruiden, dus ik zou me wel vermaken. Maar wij hebben andere plannen:wink:

Nou als het weer zo blijft dan gaan we morgen dus niet toeren! BALEN!! Maar ik blijf hopen eigenlijk!
Anders gaat hubbie de nodige klusjes doen, want ja, over 3 weken gaan ook wij natuurlijk richting Kusa! Ouders zijn al meer aan het aftellen, zij vertrekken over 2 weken:banana: En dat word ook regelmatig verteld
Nou iedereen, wat zijn de plannen voor het weekend bij jullie?
:wave:

Goeiemorgen allemaal !

@Beps: Regent het dan bij jullie in Nederland ? Hier mooi weer, beetje bewolkt maar wel een goeie temperatuur ! En hou maar een plekje over in je koffer want ikke moet er ook nog inkunnen hé !

@Miere: het nadert, het nadert ! Aftellen maar ! Voorlopig heb ik niets om af te tellen !

Vriendlief gisteren dus op msn geweest. Begon ik voor de laatste keer over vliegtickets maar zou beter zwijgen nu. Hij heeft nog steeds geen job en kan dus ook niet zomaar afkomen. Hij voelt zich een beetje minderwaardig momenteel omdat hij geen of héél weinig geld op zak heeft en nog met een hoop afbetalingen staat en dat hij zich niet relax zou voelen als hij bij me is en geen geld heeft. Nou voor mij hoeft het niet, arm of rijk, ik zie hem even graag ! Maar mss toch beter om zijn zinnen eventjes te laten verzetten door plezantere dingetjes !

Goedemorgen iedereen!!!

@Beppie,ik zal duimen voor mooi weer!
@Miere,het is eigenlijk beter als je niet te snel afvalt denk ik,zo krijg je lichaam de tijd zich aan te passen en krijg je minder kans dat je vel te groot wordt(haha)

@Sev,hier regent het dus ik hoop dat het bij jullie droog blijft.
Is moeilijk he Sev,hoe zit het met zijn plannen om zelf een winkel open te doen?
Is het niet wat drukker in Turkije of blijft het toerisme slechter?

Günaydin kizlar!!

Ohhh ik ben al helemaal in Turkije stemming!!! Heb er zin in! Maar eerst morgen nog wel even werken!!! Ga zo nog even de stad in met al mijn vrienden (alleen dus haha) en dan ga ik nog even het een en ander shoppen… Moet een nieuw scheermes kopen, want mijne is spoorloos verdwenen… Terwijl hij er woensdag nog was… Vaag… maar goed geld moet rollen!!!

@sev, oh ja je hebt gelijk… Ik hoef helemaal geen spullen in te pakken, want jij zit in me koffer! Trek mijn bikini gewoon onder mijn kleding aan, meer heb ik daar toch niet nodig!!!

Bodrum, i’m ready!!

http://www.maxiturkey.com/guide/bodrum/bodrum-peninsula.jpg

@Cyn: Lekker hoor, kom maar heerlijk in de stemming!! Nog ff en askim in je armen, jij in het lekkere zonnetje, en ach ja, dan is Iso en Lin er ook, ach een minpuntje is er altijd hihi!
Geniet maar lekker, heb je verdient!

Ik wil eigenlijk ff lekker toeren op mn eigen motor, na dat stomme ritje op die scooter! Maar het regent hier idd!(Sev ik wil ook een zonnetje!)
:wave:

@Jill: Ze zijn nog altijd aan het kijken om de geschikte shop te vinden. Ze hebben er al een paar gezien maar de een was te duur de ander te klein en nog een ander te groot. En mn vriend heeft niets te beslissen omdat hij geen geld heeft om erin te investeren, moet volledig van zn vrienden komen dus is het ook een beetje normaal dat zij de knoop doorhakken. En ook, als ze al een shop vinden moet er nog héél véél in gedaan worden en zo en moet mn vriend vanaf dan ook gaan beginnen plannen. Mss dat het niet lukt voor oktober… Maar dan heb ik geen vakantie meer tot met de kerst en dan moet hij naar Antalya komen. Ah ja, voor alles is een oplossing hé ?

@Beps: hier komt ie:
http://images.google.com/images?q=tbn:uyG4cGHR5FeF1M:http://www.middenveld.org/kot2/downloads/zon.jpg

@Cyn: In orde ! En na Bodrum ga ik naar Kusadasi mee met beps :wink: hihihi

Ach weet je beps… Het enige waar ik me aan stoor… is Iso zijn gedrag als hij zijn zin niet krijgt!!! Dat vind ik gewoon niet leuk… ook niet voor Linda… Als zij iets niet wil, is hij meteen boos enzo… Maar goed kom die tijd wel door hoor!!!

X

Who is Iso ?

Iso is de vriend van mijn beste vriendinnetje Linda…

x

Ook een turk ?

Nog een halve dag en het is weer weekend! Vanavond boodschappen doen en morgen shoppen met een vriendinnetje. Zondag verjaardag van oma en daarna een weekje oppassen in het huis van m’ n ouders. Ze gaan dinsdag op vakantie en wij gaan op hun hondje passen. Dus ook een klein beetje vakantie die week :slight_smile:

XX

Ja Sev als ik hoor wat de huurprijs is voor een pand je schrikt je dood.
En misschien is het beter om na de winter te beginnen omdat ze anders gelijk al in een dooie periode moeten opstarten.

@Cyn,nog even geduld en jij en je Askim sluiten alkaar in de armen en zien en horen niks meer van hetgeen rondom gebeurt,ooo wat is de liefde mooi!

@Linda,ik denk dat ik ergens iets niet heb meegekregen,maar hoe was het feest van je opa en oma?
Hebben ze een fijne dag gehad?

@Dia,je eigen vakantie komt ook lekker dichterbij,ik hoop dat wij ook naar Alanya kunnen in oktober maar alles hangt af van hoe het met me gaat,afwachten dus maar.

@sev, ja hij is ook een turk…

x

@Beppie
Jammer dat het weer minder is. Misschien klaart het op vanmiddag en kan je toch nog gaan toeren.

@Cyn
He, een foto van Bodrum, krijg zin in de vakantie. Ben stiekem aan het aftellen. Gaan rond 13 oktober. Nog ff afwachten of mijn vriendin goedkeuring op het werk krijgt en dan kunnen we uit gaan zoeken waar we heen willen. Zal wel de Turkse riviera worden, lijkt me het warmste in oktober.

@Sev
Hoop dat het goed gaat komen met het winkeltje.

@Jill
Moet gewoon gaan lukken…Alanya in oktober. Jij hebt het ook heel hard nodig!!!

@Marion, ja heerlijk he!!! Zo’n uitzicht zou ik wel elke morgen willen hebben als ik wakker wordt :dope: Wanneer in Oktober wil je heen gaan… Ik weet namelijk dat herfst al vrij moeilijk begint te worden!

x