@Cyn
In de herfstvakantie. Zal nog wel ergens een plekkie zijn voor 3 personen. En als het niet anders is dan maar buiten de vakantie. GAAN DOEN WE
!!!
hee lieverds allemaal
De dag van het 50 jarige bruiloftsfeest van mijn opa en oma was in 1 woord geweldig. We hadden ze het huis uit gelokt als zijnde we gaan foto’s maken. Toen scheen gelukkig net de zon. In de tijd dat ze weg waren kwam de hele familie binnen en hebben we vlaai en allerlei lekker te voorschijn getoverd. Opa en oma waren sprakeloos toen ze terugkwamen. Opa heeft heel veel traantjes weggepinkt. Het is een man van weinig woorden maar gevoel toont hij zeker. Mooi was dat om te zien. Ik werd er helemaal gelukkig van. Ze vonden de foto in de krant geweldig (filiz: dagblad de limburger editie roermond en venlo). Savonds zijn we uit gaan eten met een ander deel van de familie en daar kwam een groep een optreden doen dat was ook heel leuk. Hahaha mijn broer moest gaan dansen met een oudere vrouw, zij was hem zogezegd aan het versieren in het toneelspel en mijn broer was een van de weinige vrijgezellen in de zaal dus die hebben ze ertussen genomen.
Opa en oma zijn nu 2 dagen later nog onder de indruk.
Gisteren ben ik met de vrachtwagen meegeweest met mijn vriend. Ritje ramstein Frankfurt.
Vanavond naar mijn tante zij is jarig geweest. En morgen feest van mijn schoonvader die is bijna jarig en gaat met pensioen.
Filiz: ik heb niets bijzonders laten doen bij de kapper gewoon beetje geknipt.
Jill: Fijn dat je naar me vroeg, hoe gaat het nu met jou?
Marion: gefeliciteerd met 10 jarig huwelijk
Bloem: geniet van dagje strand morgen.
Mk: gefeliciteerd met verjaardag van de kleine
Kristina: Welkom terug
Cyn: sterkte met verwerken, was zo te lezen ontzettend aangrijpend. Knap dat je geweest bent
Dia: veel plezier met shoppe morgen en verjaardag van je oma.
Zal je goed op huis en hond van je ouders passen??
Kus Linda
@Jill & Marion: Ja die winkel zal niet gemakkelijk worden. Echt een dode boel is het echter daar niet, hij woont langs de buitenkant van Izmir in een klein dorpje en die shop is voor ramen en deuren en alles met alluminium en zo en centrale verwarming (alles om een huis te bouwen) en daar is nog veel plaats en zo om huizen te bouwen en in de winter (vorig jaar toch) hadden ze mooi hun werk en mn vriend ging nu en dan helpen bij het plaatsen van ramen en zo. Nu vroegen ze hem om vast bij hun te werken en dat heeft hij nu dus aangenomen op een voorwaarde dat hij vakantie kreeg waneer zijn vriendin naar Turkije kwam en dat is goedgekeurd ! Mn vriend heeft het voorstel gedaan om de man met ramen en de man met centrale verwarming en zo samen te brengen tot 1 shop om zo alles in 1 te kunnen aanbieden in een shop waar hij de verkoper zal zijn en gaat kijken om uit te meten enz… Nou, verstaan jullie het wat ? Klinkt wss erg ingewikkeld ?
@Allemaal: heb juist een filmpje bekeken over iemand die een onderzoek heeft gedaan naar 9/11 en die de harde feiten nu openbaar heeft gemaakt. Blijkt dat niet Bin Laden achter die aanslagen zit maar hoogstwaarschijnlijk Bush en zijn mannen…
Als jullie het even willen bekijken, duurt wel anderhalf uur maar zeker de moeite waard ! http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html
Het is Nederlandse ondertiteling en met beelden en zo om alles aan te tonen. Héél interessant !
Hé leuk die nieuwe emoticons !! super !
@Linda, thank you!! Gaat weer helemaal goed komen met me hoor!!!
Hoe gaat het met SB?
Iemand nog een lekker liedje, die ik op mijn mp3 kan zetten, dat ik de hele vlucht bezig ben met relaxed mijn muziekje luisteren ![]()
Vanavond ga ik aan het SAS… Ik ga lekker uit eten bij de Griek… maar dat is niet zo heel ongezond… want het is allemaal gegrilt!! Lekker hoor:unibrow:
x
mmmmmmmmmm Grieks, nog nooit geweest maar moet heerlijk zijn lijkt me ! Smakelijk !
Nou, ik moet normaal gezien gaan werken, ze zouden me bellen maar tot op heden nog altijd niet opgebeld, best vervelend als je geen precies uur weet, ik kan aan niets beginnen dus hou ik jullie maar bezig ! ![]()
Vorige week ook al 13€ te weinig betaald geweest
zo geraak ik nooit aan geld voor mn vliegticket :(
maar ja, gebeurd het nog eens, dan zeg ik het haar of neem ik mn ontslag en zoek ik een ander baantje !
Grieks is echt heeeerlijk!!! Neem dan altijd Hermes schotel… Is met gekruid gehakt, gekruid vlees, gyros, bonen, rijst, tzaziki… en vlees dus allemaal van de grill!! HEERLIJK!!!
Ga even dat filmpje kijken van je sev!!
x:dope:
Volgens mij is iedereen filmpje aant bekijken want het is hier weer verdacht stil ! Hallo , doe dat als ik er niet ben ! :teeth:
Nou, gyros ken ik, eet ik in de winter dikwijls met rijst als ik eens een middag vrij ben van school en mams moet werken, is gemakkelijk om klaar te maken en heerlijk ! Wel als je goeie hebt, vele beenhouwerijen kunnen geen gyros klaar maken
Wss dat het bij de Griek nog lekkerder is !
Mag ik eventjes een héél stomme en domme en genante vraag stellen maar wat betekend dope ?
Heb er nu al trek in!!! Poeh dat filmpje is wel goed hoor!! Maar heb nu niet zo’n zin om 1.5 uur te gaan kijken… Dus kom jou wel ff pesten!!
x
Dope= cool, leuk, vet zoiets…
En nee dat is niet dom als je dat vraagt!! Gewoon lekker vragen!:dope:
YES YES ! Ik word gepest, eerste keer dat ik het leuk vind, bij gebrek aan een andere bezigheid ! Dat filmpje is echt de moeite waard maar moet je op je gemak bekijken, ik heb het tijdens mn middagmaal gedaan, niemand thuis en laptop lekker op de keukentafel gezet !
Is het weer iets typisch hollands of weet ik weer van de wereld niet af ? ![]()
Ik weet niet of het iets typisch nederlands is… Haha geen idee eigenlijk!!!
nog maar 2 hele nachtjes slapen… en een klein beetje :D:D:D:D:thumbsup: :dope:
Ik verveel me !
Oh, CYN HOE GROF ! :crybaby:
IK VERVEEL ME OOK!!:unibrow:
Ik ben gemeen he :finger: haha… Sorry meissie!!!
x
Wuèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèh :delete:
Hoelang blijf je Cyn bij je askim ?
12 dagen!!! Zo heb zojuist heel boos de laptop opgepakt beneden en ben naar boven gegaan… Mijn vader zat te zeuren/zagen over de muziek die ik aan had… Hij moet niet zo zeuren hoor!! Dus ben nu mijn koffer al langzaam aan het pakken… Enne sev, ik houdt wel wat ruimte voor je over hoor!!
:unibrow:
x
aha ok, toch nog enige goede gevoelens bij jou aangezien ik mee mag
moehahahahahahaha nou ja, mijn tijd nu voor REVENGE ! :king: