Ze doen er vanalles in maar ze zijn altijd zo handig en snel dat het niet te zienis,meestal flamberen ze aan tafel he.
Bloem…zit je al aan de ijs???
Heb eigenlijk nog nooit gezien dat ze het klaar maakten.
Weet je wat ook zo lekker is Chateau Briant,jammie
Klinkt bekend maar zou zo 1-2-3 niet weten wat het is :redface:
Doe momenteel een moord voor een grote bord Iskender of Yurt Kebab.
Ik denk dat Bloem al aan het ijs zit,ze is ofline.
Marion het zal voor jullie toch ook niet gemakkelijk zijn om op vakantie te gaan ,want je moet natuurlijk altijd iemand hebben die op de boerderij past en de dieren verzorgd en te eten geeft.
Een heel geregel lijkt mij.
Wat is iskender,dat ken ik niet denk ik.
Ja hallo Marion,dat dieet maakt je wel levensgevaarlijk!:frown:
Klopt ja, is een heel geregel maar hebben wel een vast iemand die hier het bedrijf doet met zijn vriendin als wij op vakantie zijn. Hij doet het al jaren en we kunnen echt met een gerust hart gaan.
Iskender kebab: stukjes warm brood met daarop kebab. Daaroverheen weer tomatensaus met yoghurt.
Ben ook niet altijd lief hoor :redface:!!
Dat is wel fijn en zeker dat het altijd dezelfde mensen zijn,dan weet je ook dat je gerust kan zijn omdat ze het gewend zijn.
Half een s´nachts en wij zitten over lekker eten te kletsen,ik krijg er ook honger van,ik heb zin in iets hartigs.
Ik ben niet echt een zoetekauw
Dat ken ik niet ,moet ik proberen te onthouden.
Chateau Briand is een groot stuk vlees dat vrij kort wordt gebakken,en dan gesneden wordt en opgediend met een lekkere saus naar keuze.
J e kan het een beetje vergelijken met rosbief.
Lekkerrrrrrrrrrrrr:beef:
O ik wel, ben gek op chocola. Vooral in de winter, onder het lezen werk ik in een mum van tijd een bonbonbloc weg.
Vandaar dat ik nu moet SB-en om weer in mijn bikini te kunnen :teeth:
Als het op rosbief lijkt is het lekker.
Ik doe er geen moord voor hoor hahaha,
Een bepaalde tijd in de maand heb ik dat wel graag maar over het algemeen ga ik meer voor hartig.
Weet je wat ik heerlijk vind ? de echte hollandse oude kaas,daarvoor rij ik speciaal naar Maastricht.
He meissie ik ga naar bed. Morgenvroeg moet ik om 9.00 uur met de kleine op het voetbalveld staan. Ben bang dat ik anders niet op tijd mijn bed uit kan komen.
O.K Marion slaap lekker,een fijne wedstrijd morgen,enne bedankt voor de gezellige babbel,tot morgen sweet dreams!!!
Ooooooo die is ook lekker ja, en kaas met mosterdzaadjes erin, en geitenkaas van C*****a.
Duik snel het bed in ja, anders kom ik zometeen weer niet in slaap.
TRUSTE voor straks!!! En natuurlijk ook voor jou sweet dreams. Dikke nachtkus!!!
Jij ook bedankt voor de gezellig babbel!!!