BYEEEEEEEE,o ja en morgen gezond weer op.
JIJ OOK!!!
Als dat zou kunnen!!! hahaha
SLAAPWEL IEDEREEN SWEET DREAMS EN MORGEN GEZOND WEER OP!
IEDEREEN EEN GEZELLIG EN HOPELIJK ZONNIG WEEKEND.![]()
hey leiverds…!
nog ff een laat berichtje van mij. voetballen was leuk, wel verloren, maar dat mag de pret niet drukken.
nog gaan stappen, net terug, was zooo gezellig.
morgen uiteraard weer…
hmzz…niet bijgelezen, dus kan niet reageren…sorry!!
slaap lkkr iedereen…kus kus
Goeie morgen! Ik kom zo de kroeg uit rollen(5.45)… Pfff dit was nog maar nacht nummer 2…
Oew er is nog een lekkere crewer aan et werk! Was hem met nog een groepje crewers tegengekomen in de stad en verder mee uit gegaan. Hij is echt lekker
Hihi Donker haar en krulletjes! (bijna) Alles met donker haar en krulletjes vind ik erg aantrekkelijk. Morgen als ik enigszins weer aanspreekbaar ben, maar eens kijken of ik nog ergens met hem moet werken
haha heerlijk!
Ik ben moe! Spreek jullie morgenmiddag, gelukkig ben ik morgen vrij! Kan ik deze en vorige nacht (ook nog geen tijd voor gehad) slapend inhalen.
Liefs rien
Goeiemorgen !
@Rien: Foei ! Zo vroeg terug
:dope:
@Jill & Marion: Jullie hebben me wat afgekletst ! Heb gewoon snel 10 pag’s moeten bijlezen! Jullie zijn echt erg, en dan nog beginnen over chateaubriand en mn dag is weer heel goed !
Goed, 6u20 en ik ga douchen, me klaarmaken om te gaan werken ! Heb er niet zo een zin in maar ik zal er moeten krijgen anders duurt de dag héééél lang !
:smoke:
Heb juist nog iets leuks ontdekt ! Als je naast Turkish Teatime deel 6 !! op het aantal posts klikt dan zie je wie er allemaal heeft gepost en hoeveel keer ! En raad eens wie aan kop staat ? IKKE ! :D:dope:
Goedenmorgen allen!!!
Wat kunnen jullie kletsen, ga ook echt niet op 22 pagina’s reageren:finger:
@Marion: Chateau Bryant is een stuk ossehaas gegrilt tot het PRECIES goed is! Ook vaak geflambeert tijdens het bakken jammmmmiiiiee!
@Jill: Gewoon ff zeggen dat ik blij met je ben!!
@Ku…?? Welkom!!!
@Rien: Ohhhwwww lekker hoor zo’n stapavondje!!
@Kris: Motorrijbewijs kan je al halen vanaf je 18de moet je alleen op lichtere motoren rijden. Ik zou je alleen aanraden eerst je autorijbewijs te halen en dan eerst een paar jaar ervaring op te doen. Je bent ZOO kwetsbaar op de motor en in je autootje kan je nog eens een stuntje uithalen…:hihi:
@Cyn: ik ga je nog missen de komende week!!!
@Sev: liefje toch, niet boos worden op mij hoor!!! Ik ga toch wel naar kusa:unibrow:
Nou als het goed gaat straks lekker met hubbie toeren. We willen de fam ff zn motorscooter laten zien dus we gaan ff weg(de hele dag!) Kilometers maken samen gezelli!!!
Kus allemaall tot in deel 7!!
Goedemorgen!!!
@Beppie,het is goed weer dus dat wordt lekker genieten vandaag!
Veel plezier meid enne…voorzichtig he.
@Linda,wat fijn dat het feest zo geslaagd was!
@Sev dus jij bent belgisch kampioen kletsen!!!
Fijne dag iedereen!!!![]()
Goeiemorgen allemaal!
Het zonnetje schijnt hier, heerlijk! Nu omkleden en naar de stad om m’n vriendin op te pikken. Hopenlijk blijft het zulk weer zodat we lekker kunnen bijkletsen op een terrasje…Als ik terug kom zal deel 7 al wel geboren zijn ![]()
Veel plezier Dia!
Een goeden middag mensen!
Ik ben weer uitgeslapen. Pffff moet vanavond meer, maar doe maar even een non-alcoholisch avondje denk ik…
By the way: mn msn doet het zomaar ineens wel weer… vaaaag! Maar wel beterzzz! Hopelijk blijft ie et doen!
@ Bep: Ohw heerlijk genieten dus! Veel plezier vandaag!
Liefs
heey ik zie nu pas dat mn avatar weg is :tssk:
Zooo nog maar 3.5 uur werken… En dat VAKANTIE!!! :beef:
Waaah… Heb er echt heel veel zin in!!!
x
:finger:
Ikkke ook weer terug ! En wat een mottige mensen bestaan er op deze wereld zeg ! Amai, kwam er een nieuwe klant zojuist, zei mevrouw zomaar even: Breng me eens koffie ! Alsof we een tearoom zijn ! Wij geven enkel koffie smorgens en smiddags op gewone dagen maar de zaterdag sluiten we smiddags dus doen we het niet ! No Way ! Toch raar dat ik raar blijf kijken van zo een mensen, en toch zijn er iedere week weer !
@Rien: welcome in this world ! Die avatar is al 2 dagen weg
Zal die kroegentoch wellicht zijn die je terug helder heeft gemaakt ![]()
@Jill: ja idd, maar niet voor lang meer want sinds jij er terug bent, denk ik dat je me al goed aan het inhalen bent !
@Beps: hoe gemeen alweer van je ! ![]()
@sevgilim, hahahaa, je hebt ze er soms tussen zitten…
@cyn, al weer een beetje in vakantie sferen?? nu al wel je koffertje gepakt?? denk ja aan mijn groetjes aan mijn vrienden aldaar?? (als je wilt)
@beppie, lekker aan t toeren
@ jill en marion, nee beefsteak zonder saus of wat dna ook, alleen maar zout en peper (vers) mmmmmm
denk dat ik binnenkort eens aan de cateau briand ga, klinkt errug lekker en had m hier la vaak op t menu zien staan, maar wist niet wta het was, klinkt erg frans bij te way
@ rien…vertel, vertel, meer meer…!! hahahaa
hier is het bewolkt, geen strand dus meer, wel goed om ff bij te komen, ben wel errug rood.
Sorry meiden voor alweer een post maar had dit net gezien:
JOHNNY LOGAN HEEFT EEN BUITENECHTELIJKE DOCHTER (Robin,17j) IN TURKIJE !!!
@Bloem, i will!!! En nee mijn koffer is maar een klein stukje gepakt!! :king: Morgen doe ik de rest!!!
x