Dat water drinken dat vind ik het moeilijkste,ik lust dus echt geen water,bahhh zo vies.
Toen ik stopte met roken met laser mocht ik de eerste week geen koffie alleen water maar ik ging er echt van over m´n nek.
Dat heb ik ook niet kunnen volhouden en ben gewoon koffie gaan drinken.
Ben secretaresse (parttime). Maar heb vanavond thuis moeten werken. Hebben een boerderij en er moesten vandaag monsters van de melk genomen worden en dan sta je van 19.00 tot 22.30 uur. Werk trouwens ook iedere morgen mee op de boerderij als ik niet naar kantoor hoef.
Heb er ook aan moeten wennen hoor. Dronk eerst eigenlijk altijd te weinig, alleen tijdens het eten. Dacht er gewoon niet aan als ik bezig was. Sjouw nu overal met mijn fles water heen.
Trouwens Aq*****s lemon is erg lekker om te drinken.
O wat leuk Marion,maar wel heel zwaar he lijkt me.
Hebben jullie ook schapen?
Ik zag op het nieuws van die ziekte bij de schapen,het is me toch ook wat ,er is wel elk jaar ergens een ramp waar boeren mee getroffen worden he.
Geen gemakkelijke sector,hard werken en in verhouding weinig verdienen lijkt mij.
water is van levensbelang!!!
hahahaha
heb vandaag 3x 1,5 liter gedronken en kon 2 handdoeken uitwringen emt zweet, dus denk dat ik wel veel vocht binnenkrijg, maar nog steeds niet genoeg…hihii
maar ik doe niet aan dieet…hahahahaha
dat komt wel weer in NL!!
O Bloem heb je al de Gambas in in knoflook uit de oven gegeten?
Ja bloem als het zo heet is dan heb je zeker nood aan zoveel vocht.
sterker nog, ik denk dat ik vandaag na mn broodje tomaat met mozzarella (lekker spaans)
en mn biefstukje :beef: met friet en wijntje :drugged:
nu het internetcafe ga verlaten en mezelf ga tracteren op n lekker Italiaans ijsje,
hahahaha, SB eat my heart out, hhahahaha
leuke smilies trouwens hebben we, ik loop echt grandioos achter hiero
oh, ik lijk nu wel :redface: , was errug lekker op t strand
helaas…ik eet geen vis, omdat ik niks lust wat kan zwemmen of uit zee komt…
nou, ik ga idd lekker n ijsje eten
hasta la pasta!!
mmmm Lekker Bloem,ik moet zeggen dat ik wel fan ben van de spaanse keuken,bv de ECHTE paella jammie is zo lekker he.
Ja leuke smilys,maar ik vergget dat altijd te gebruiken dus bij deze :slywink:
:drool: :dope:
Dat klopt niet helemaal wat je daar zegt Bloem,die twee… van een paar weken terug zwemde die dan niet? hahahahahahaha:)
@Bloem laat het smaken he!
Wij hebben geiten maar die kunnen het ook krijgen. Is regelmatig iets ja. Hoop niet dat het zo gaat lopen als met de MKZ-crisis. Weken alleen voor het hoognodige de deur uit. Alles af gezet met kettingen en ontsmettingsmatten overal. Geen bezoek, alleen de melkwagen en de dierenarts als het hard nodig was, echt een saaie boel, de muren komen op je af.
En ja … het is hard werken. Maar heeft ook soms zijn mooie kanten hoor.
Hopelijk valt het nu allemaal mee en breidt het zich niet verder uit.
Ach elk beroep heeft zijn voor en nadelen,het belangrijkste is dat je het werk graag doet .
O Bloem maak me niet lekker…biefstuk met heeeeeeeeeeeel veel pepersaus…het water loopt me in de mond en mijn maag begint te knorren
:frown:
O ja lekker ,en die kunnen ze in Spanje echt heel goed maken die pepersaus mmm ik heb het thuis al vaak geprobeerd om die na te maken maar helaas lukt het niet.
Zo nog even en dan zijn er morgen nog maar 100 berichten te gaan op weg naar deel 7
Als jullie niks te doen hebben dan kletsen wij die 100 el even vol.![]()
Klopt ja. Die bruine pepersaus…:unibrow: …hier in holland krijg je soms van die groene maar die is niet zo lekker. Heb het eigenlijk nog nooit zelf proberen te maken, pak hem meestal uit een pakje, ben soms wat lui uitgevallen.