Sev weltrusten tot morgen slaap lekker
Jeetje Sev,dat is nogal iets 10 euro per dag,heb je daar nog iets aan kunnen doen?
Heey Bloem!
Wat werd er ineens weer veel gereageerd
Kan me idd heel erg goed voorstellen dat je heimwee hebt!! Ik zou ook graag naar Turkije gaan maar ja heb er het geld nu niet voor…
Ik hoop dat je snel weer gewoon zonder problemen naar Bodrum kunt gaan!! Ik blijf gewoon voor je duimen!
Knuffel Rien
@Bloem,een paar dagen geleden stond een heel artikel in de krant dat zoveel toeristen op GC lastig worden gevallen en soms zelf inelkaar worden geslagen.
Er zouden hele knokploegen op GC zijn volgens de krant.
Klopt dat?heb jij hier al iets van gehoord of is daar niks van waar?
@marion hoe gaat het met jou en SB? ik heb vanmorgen gespiekt, kon het echt niet laten was echt even benieuwd of het bij mij zou aanslaan. Nou dus 1.4 kg eraf tot nu oe. Vind het heel makkelijk vol te houden totaal geen problemen ook nog niet met 2 liter water drinken
Morgen weer werken. Na morgen nog twee weken werken en dan heb ik lekker vakantie. Morgenavond komen mijn ouders op bezoek. Mijn zusje gaat thuis film kijken met een vriendin en dus komen ze gezellig bij mij
ik kreeg ineens 52 euro beltegoed erbij, hahaahhaa
niks van waar trouwens!! ja er zijn grote groepen jongeren uit las palmas, en ja, die houden neit echt van toeristen en nee, daar moet je geen ruzie mee zoeken, maar die lopen echt niet rond met honkbalknuppels om ruzie te zoeken…!!
die jongen met die knieschijf…ruzie (verbaal) gehad en vervolgens weg gegaan en is dronken van de trap gestruikelt en heeft toen zn knieschijf gebroken, had dus niks met elkaar te maken.
Ik had ook willen beginnen maar nu ik bijna hele dagen op bed lig en andere voor het eten moeten zorgen wil ik het niet nog extra moeilijk maken.
Dus ga ik even wachten tot ik zelf weer kan koken.
Ik dacht wel dat het een beetje overtrokken was,wij zijn toch al een keer of 5 op GC geweest en hebben nog nooit problemen gehad.
@jill, goed dat je ook wilt beginnen, maar hopelijk gaat het snel weer wat beter met je dat is op dit moment het belangrijkste
Goede avond meiden!!!
Jullie zijn echt niet bij te houden en dan is het halve forum ook nog op kroegentocht vanavond :biggrin: ![]()
@ Küçüçügum
Welkom bij de club!!!
@Jill
Gaat het weer een beetje??
@Linda
Heb je nog veel honger of valt het mee nu? Was vanmorgen 2.3 kilo kwijt.
@de rest
Jullie zijn niet minder belangrijk maar weet het ff niet meer.
@Linda
Gaan weer lekker tegelijk op :biggrin:
Marion, heb eigenlijk helemaal geen hongergevoel meer. ja lekker he dat we weer tegelijk opgaan. Wat drink jij tussendoor nog zoal: bijv cola light of thee. Vind het trouwens wel lekker dat we gelijk begonnen zijn kunnen we elkaar lekker er door heen helpen. Alleen eind week5 ga ik met vakantie daarna gaan we vrolijk weer verder heb nu de smaak te pakken
Heyyyy Marion,ook op stap geweest?![]()
Fijn alsje elkaar zo kunt steunen!
Hey allemaal ik ga slapen morgen gaat de wekker weer om 7 uur spreek julie morgen weer
@marion: succes met dag 6! Zondag de beroemde koolsalade ben benieuwd
Slaap lekker Linda!
@Linda
Drink af en toe een kopje koffie tussendoor en heel soms thee. Verder eigenlijk alleen maar water. Dronk al niet veel fris, soms een klein glaasje cola bij het eten,
Ben ook erg benieuwd naar de koolsalade. Maar verheug me ook op morgenmiddag. Lekker een gekookt eitje, heb ik wel gemist.
TRUSTE!!!
@Jill
Nee ben niet op stap geweest. Heb tot 22.30 uur gewerkt … is ff andere koek!
Ocharme,ja inderdaad op stap gaan is leuker,wat voor werk doe jij Marion?