Turkisch Tea Time deel 6!!

Heeft reputatiekracht te maken met het aantam posts?

Ja ik vond dat ook een super mooi programma om naar te kijken. Reputatiekracht heeft volgens mij te maken met het aantal post ja, tenminste dacht het altijd maar jij hebt meer posts dan mij en minder reputaiekracht, dus nu snap ik t ook niet meer

Juppie heb nu 400 posts!!! En al 5 dagen SB achter de rug. Heb vanmorgen effe stiekum op de weegschaal gestaan kon het echt niet laten. Tot nu toe 1,4 kg kwijt. Nu ga ik niet meer op de weegschaal staan tot mijn eerste weegmoment. Dat is komende maandag ben benieuwd

@Jill: Daylight was op VT4 helaas juist afgelopen, sorry ! Lees het nu pas !
Sterren op de dansvloer was idd leuk, er zaten echt mooie dansen tussen ! En ja, zijn het dezelfde sterren die terugkomen ? Of zullen het andere zijn ? heb er nog niet zo héél veel van gehoord…
Die reputatiepunten: de getallen die je ziet gaan op met het aantal posts, per honderd denk ik… Die groene bolletjes ernaast krijg je van andere mensen. Dan moet je op het middelste tekentje drukken van iemand anders en dan moet je aankruisen of je ermee akkoord bent of niet, indien ja, dan krijgt die persoon een groen bolletje bij. Ik heb er al gegeven, ik moet nu weer een tijdje wachten voor ik weer kan geven, anders demonstreer ik je wel eens zodra ik kan ! Maar je kan niet voortdurend punten uitdelen, er moet een bepaalde tijd tussenzitten, alleen weet ik niet hoelang. Zo, ik denk dat het zo wat is en hopelijk is het juiste uitleg !

@Linda: ik ben in een week tijd bijna 3 kilo aangekomen ! Spijsverteringsprobleempje van in Turkije overgehouden denk ik :wink: hehehehe er was echt NX vettigs van eten in het hotel en ik stond al op dieet enneuh, heb gewoon alles een beetje opgehouden van 3 weken ver :redface: Gelukkig is het opgelost met een passend middel te nemen anders was het vandaag zeker een doktersbezoek ! :lol:

Sev,ik denk niet dat het dezelfde zijn van sterren op de dansvloer,ik weet dat kelly pfaff nu mee doet.
jammer dat we die leuke icoontjes kwijt zijn,al enig ide hoe dat komt?

@Jill: ik had een Pb gestuurd naar XanderR vanmiddag en hij heeft beloofd dat de VbPlaza terug komt, maar persoonlijk denk ik dat we al onze punten en zo verloren zullen zijn, ik stond eerste …:king:

Zo, ik ga zo mn bedje in, mn wekker staat op 5.45 dus nog 7 uurtjes slaap voor de boeg en alweer opstaan en dan WEEKEND !

En jakkie, Kelly Pfaff, zoveel moeite moesten ze nu echt niet gedaan hebben :wink: hihihihi :lol:

@Linda fijn he dat je weet dat je niet voor niets aan het lijnen bent,wel leeker he bijn 1,5 kg.

@Sev,ik heb ook altijd datzelfde probleem op vakantie.
De laatste keer in turkije heb ik iets in de apotheek gehaald ,pfff wat een opluchting.
Trouwens die man gaf me iets om dat probleem in het vervolg te voorkomen,ideaal middel ik denk er wel niet aan ze te nemen;

@Jill: om welk middel gaat het ? Hier in België ook (vrij) te verkrijgen ? heb er nl altijd ook zo een last van en de laatste tijd meer en meer :wink: Vooral als ik niets van vet binnen heb. Mn dietiste heeft me nu aangeraden 1 x in de week iets vet te eten, nou ja, zoals frietjes of zo, of een lepel meer mayonaise…

Bij mijn zoon gaat gewoon geld af van zijn beltegoed,zogezegd voor ringtones die hij besteld heeft.
Hij heest niets besteld,wij naar Base gebeld blijkbaar gebeurt dit vaker dus oppassen geblazen!!!

Echt ? ik heb 1 x gehad toen ik terug was van turkije dat ze iedere dag een 10 € van mn prepaidkaart aftrokken. Ze hebben voor zo een 50€ beltegoed afgepakt omdat ik zogezegd in het rood heb gebeld op vakantie, maar als het prepaid is dan stopt het toch gewoon bij 0 ? O ja, het was Mobistar !

Gelukkig het ik zoiets nog niet gehad met mijn nederlandse provide, jill/sev

jeetje wat een gedoe allemaal hier zeg…nou ja, we kletsen lekker verder…igg jullie, dan, kan er geen touw meer aan vast knopen, ga echt geen 15 pagina´s ofzo bijlezen, sorry…

wou alleen ff zeggen dat alles goed is en ik een beetje heimwee krijg…ik hoef mn ogen maar dicht te doen en ik zie de egeische zee, witte huisjes op de berg, een grote burcht en allemaal turken…mmmmm…bodrum!!!
zucht

Reflor heet het middel.

Heyyyy Bloem!!

Is inderdaad zo Bloem,het is bijna niet bij te lezen.
Haha sosm doe ik dat s´nachts dan komt er niets bij en dan kan ik lekker bijlezen.

bedankt Jill !

@Bloem: zie je mij niet voorbijkomen ? :wink: Nou meid, ik heb ook een enorme heimwee ! Gewoon het beste er proberen van te maken, is gemakkelijker gezegd dan gedaan maar hoe meer je eraan denkt, hoe meer je jezelf kwelt ! Think Positive ! Moesten we nu eens met het hele forum gaan en jij loopt in het midden en wij zijn uw menselijk schild ? Te doen niet ?

Zo, sev gaat slapen, ik ben moe en heb wat problemen met mn internet, gaat ffies zéér traag nu, duurde 5 minuten om te zien of er iemand gereageerd had. Tot morgen lieverds ?

X

Johw wat vaag! dat er zomaar beltegoed van je beltegoed wordt afgeschreven!!!

@ Sev: Nog bedankt voor de link!! Ben daar nu idd maar online gegaan… En wacht Live messenger nog wel even af… echt irritant!

Ik ga zo de stad in! heb slachtoffers gevonden :stuck_out_tongue: Ga eerst met mn huisgenootjes een drankje doen in de stad. Zij willen niet zo lang blijven, maar als ik er eenmaal ben, kom ik wel snel genoeg bekenden tegen :smiley:

Slaap lekker iedereen!!!

Liefs Rieneke

Jeetje Sev,dat is nogal iets 10 euro per dag,heb je daar nog iets aan kunnen doen,