Turkisch Tea Time deel 6!!

heb ook porbelemen er mee, all die mensen die ik heb geblokt krijg ik nu weer in de scherm en gaan niet 123 uit beeld. gvd.

hihi ook niet echt handig besmile ! :wink:

Eerst gaf windows live messenger me nog wel gewoon als online weer (volgens mij) maar ik word er nu echt helemaal gek van!!! Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en alles bij langs gegaan of ik misschien ergens een vinkje niet juist had staan… maar ik blijf het probleem houden, ARGH!!!

Hallo daar ben ik weer, wat is er veel geklets de laatste dagen, heb net geprobeerd om alles bij te lezen. Normaal ben ik er elke dag wel maar moest gsiter werken tot 21 uur was om 21.45 uur thuis, was echt kapot heb toen alleen de mail bijgelezen en ben toen gaan slapen, wilde vanmorgen voor het werk nog even gaan bijlezen maar tot mijn verbazing kreeg ik de melding dat de site er uit lag. reageer straks wel even op iedereen

@cynthia, ik heb een vraagje. Wij vliegen op 15 sept a.s. naar Bodrum vanaf Vliegveld Twente. Vertrektijd 16.50 uur, Vluchtnummer HV 987 met Transavia. Volgens site van vliegveld hebben wij tussenlanding op Rotterdam, kan echter op teletekst niets vinden. Normaal kan ik bij gedeelte Rotterdam dan zien of een vlucht al aangekomen/vertrokken is. Van onze vlucht kan ik dat echter niet zien. Kun jij dit toevallig op je werk nakijken in een of ander systeem? Of wij wel of geen tussenlanding hebben. Alvast bedankt.

@Rien: kan je die nieuwe versie er niet afsmijten en gewoon weer de versie downloaden die je gewoon was ?

Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?

Heyyyyyyyy meiden!!!

Nee Linda geen plannen,beetje op de bank liggen (helaas)

Jammer ik hoopte dat we vandaag deel 7 konden openen,maar ik denk niet dat het lukt.

@ Sev: ja, ik wacht nog even, heb net allemaal leuke patches enzo (extra dingetjes) gedownload voor bij die nieuwe msn(windows live messenger). Las op internet dat het probleem ook ineens over kon gaan (wat een vaag iets!) nou ja en anders download ik toch maar de oudere versie, want is tamelijk irritant dit!

@ Linda: Ja ik wil vanavond eigenlijk wel naar de stad hier. Vanavond is er een kroegentocht en super gezellig met de KEIweek enz. Maar ik kan maar geen slachtoffers vinden die mee willen… Iemand? :stuck_out_tongue:
Ik kan wel naar een kroeg waar een aantal vriendinnen van me vanaaf zitten, maar daar hebben ze karaoke en daar ben ik echt allergisch voor!!

@Linda: Neen, ik blijf thuis, lekker filmpje kijken, ze spelen Daylight op tv, heb hem al 10 keer wss gezien en hij blijft even spannend !

@Rien: In afwachting kan je ook altijd WebMessenger gebruiken. Hoef je niets voor te downloaden, is een doodgewoon Msn maar nog de gemakkelijkste van allemaal. http://webmessenger.msn.com dan zien ze je alvast online staan :wink:

@Jill: heeej meid, alles goed ermee ?

Vriendlief heeft zojuist een bericht gestuurd nadat hij een paar uur geleden het mijne heeft gehad. Hij zou nog op msn komen als hij kon, daarom dat hij me niet direct smste maar het is toch niet gegaan. :wub:

Welke zender Sev?

Alles nog hetzelfde Sev,niks beter helaas.

Ik ben nu het nieuwe schaatsprogramma aan het kijken op SBS Sterren dansen op het ijs!

Spreek je al een beetje turks Sev?

Wij krijgen die zenders niet,maar vanaf eind augustus komt het bij ons ook .

Ik bedoel niet die zender maar het programma.

Jill, snap m. Wij krijgen twee versies. Eén op Sbs en één op rtl4.

ik vond sterren op de dansvloer ook zo leuk om naar te kijken.