Turkisch Tea Time deel 6!!

Tot straks ! Geniet van de wedstrijd !

Merhaba!! ik ben nieuw hier op het forum, maar wou ff zeggen dat het echt een heel leuk forum is!! Leuker dan andere forums. En wat typen jullie snel zeg!! niet bij te houden!!

Nou gelukkig is het toch nog goed gekomen.:thumbsup:

Ik ga nu ook, want moet zo met de bus voor €1 mee. Ja, want ik moet natuurlijk wel een lekker koud drankje kunnen drinken straks.

Jullie ook allemaal nog bedankt voor de wensen en ik wens jullie allen ook een hele gezellige en goede avond. Kom vast laat op de avond nog wel ff bijlezen

Doei. :wink:

R.

@Küçüçügum (schrijf ik het goed ?) : Welkom op dit megaverslavende forum ! En ja, je komt echt op een goede dag, want er is héél véél bijgekletst, soms ook niet bij te houden maar altijd super leuk ! Zet je erbij en Diamond komt zo met de Turkse Thee !

Jah je schrijft het goed :slight_smile: Heerlijk turkse thee… cay??

jep cay! Héérlijk !

Kan je mss iets meer over jezelf vertellen ? We zijn namelijk erg nieuwsgierig :smiley:

Is goed!! Ik ben 15 jaar en woon in Friesland… Ook ik ben verliefd geraakt op turkije!! En heb daar ook een heel lief vriendje… Wat willen jullie verder weten?

Heey stelletje kletskousen!!
Tsjonge jonge wat een bij te lezen pagina’s weer! en ik zie dat er weer et een en ander is veranderd hier :slight_smile:
en nieuwe emoticons LEUK :king:

Het is deze week KEIweek hier in het hoge noorden! De grootste studenten introductieweek van NL! ZOOOOO SUPER LEUK!! Ik werk mee als crew (DECO-crew) Dus dat wordt een hele week zwaar stappen!!! :biggrin: :retard: :drugged: Gister was de opening op de Grote Markt met artiesten als: Partysquad, Starkoo, DJ Mark van Dale en Lange Frans en Baas B… Daarna door naar de kroeg waar het feest pas volgende week woensdagochtend stopt!! Echt SUPER LEUK!

Liefs Rien

Van waar komt jouw vriend ? hoe oud ? Waar werkt hij ?
hihihi sorry mag ik ? :wasted:

@Rien: leuk te horen dat je het zo leuk hebt ! Nou meid, zo zo voort zoals je bezig bent, leuk om te lezen ! :dope:

Jeetje alweer 2 berichtjes erbij, wat een snelheid :stuck_out_tongue:

@ Küçüçügum: WELKOM!!! Wil je er ook een Turks koekje bij? :wink:

:slight_smile: hij komt vanuit Mersin en heb hem ontmoet in Bitez!! Nu werkt hij in icmeler en Marmaris!!

Aha leuk ! Nou Kucu… Succes met je vriendje ! Ga je nog terug ? Hoe lang ken je hem al ?

Ja graag lekker ene koekje bij de cay!! Jah volgend jaar weer naar hem toe!! Ik ken heb bijna 3 jaar…

Wow al zo lang ? ? ? Was je 12 als je hem ontmoette ? Had je dan al meteen een relatie of zo ?

ja cynthia ik beeeeeeeeeeeeeeen weer terug uit frankrijk en ben nu weer aan het aftellen voor turkijr

Welkom Küçüçügum op het allergezelligste forum van Nederland (en Belgie :wink: en de heeeeeeeeeele wereld!)

@Besmile: dus het Frankrijk avontuur zit er nu echt op. Nu maar aftellen tot je weer naar ons geliefde Turkije gaat!

@Rien: klinkt goed al die feesten! Have fun! Misschien komen wij binnenkort ook richting Groningen, dan kom ik langs hoor!!

Nu ff eten, net boodschappen gedaan. Wordt een lekkere makkelijke pasta.

Tot later!

X

@ Küçüçügum: we hebben hier heerlijke koekjes :wink:

@ Besmile: Welkom terug!
Waar is eigenlijk de lijst met de vertrekkende mensen gebleven?

@ Diamond: Je/jullie bent/zijn welkom!!

Ik ga ook even eten regelen! En even kijken wat er vanavond op het programma staat… volgens mij een kroegentocht… jep kroegentocht en allemaal muziek op straat en dans enz. Leuk leuk, ik ga dit niet overleven …:retard: :drugged: hehe

Liefs

Weet iemand trouwens iets van die nieuwe msn? Windows live messenger?
Ik heb die versie nu, maar ik sta voor al mn vrienden gewoon als offline weergegeven, terwijl ik gewoon online ben! Echt heel irritant ik kan wel met ze praten, maar ja ze zien mij niet als online

@Rien: ik ken mensen die het een echt vervelende msnversie vinden, ze hebben niets dan problemen ermee, daarom heb ik het ook nog niet geïnstalleerd…