Turkisch Tea Time deel 6!!

hmzz…hoezo ben ik GEEN turkije fan…?

Ja zoiets.
Er zijn vanavond door de hele stad bandjes, dansgroepen en overal natuurlijk buitenbarretjes en (vr)eettenten, dus dat wordt weer gezelli vanavond. :nod: Tempo doeloe heet het! Hoop dat het weer zo blijft, want alles is buiten.

Groetjes Roanna:)

@Filiz: eerst alles bijlezen en dan ben je turkije fan !

@ Cyn & Filiz: heel veel plezier met theeleuten samen. Vergeet niet aan ons te denken;)

@ Beppie: Hoe oud moet je zijn voor motorrijbewijs? Ik doe dat namelijk liever dan autorijbewijs halen... Lijkt me leuker, maar ik dacht dat je daar 21 voor moest zijn??

@ Sev: wat was nou die geelwitte verassing?? Ik weet niet of je het eerder hebt vermeld, maar ik heb nog niet alles bijgelezen… vandaar. Ben wel erg benieuwd!

@ Cyn: aaaah, mooie foto :(. Ik heb dat kasteel bezocht, heb er vier uur rondgedwaald met vrienden, echt heeeeeel gezellig. (dat is toch dat kasteel?) Ik wil oooohooook! Dit is de laatste week van Sonja Bakker voor jou als het goed is… toch? Ben je tevreden met het resultaat?

@ Jill: ben je al aan Sonja Bakker begonnen? En hoe is het met die injecties verlopen? Heeft het wat geholpen?

@ Mar: las iets over tienjarig huwelijk?? Ben jij tien jaar getrouwd? In dat geval van harte gefeliciteerd! Als het iemand anders is, ook hartelijk gefeliciteerd ;). Hoop in ieder geval dat er een gezellig feestje komt/was!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik moet nu snel weg. Ben bij mn vriendje, ga zo koken want zijn moeps is naar familie en zijn paps is op zn werk. Daarna gaan we met vrienden naar de pleinbios, dat is in Rotterdam en dan laten ze gratis een film zien, bij de haven op groot scherm. Is elk jaar, echt heel leuk. Je moet wel een stoeltje huren (1 euro) of eentje zelf meenemen.

Groetjes!!

@Kristina: Dat wit/gele ding was een gouden armbandje met een wit-gouden plaatje eraan en een gouden oogje die aan het slotje hangt. Héééél leuk !

:redface: Als je ook graag naar andere landen op vakantie gaat, mag ik me dan wel aanmelden als OOK Turkijefan?:redface:

Wel toch? Dan doe ik dat nog even.

Ja Filiz, het is wel eerst verplicht, om alles bij te lezen dan pas, mag en kan dat!:lol:

R

@cyn…ken je nog meer turken uit zaandam…?

en nou wil ik VD ook turkije fan zijn!!

eerst bijlezen :teeth: :biggrin: :unibrow:

:drugged: :drugged: :drugged: heb zowat alles bijgelezen…globaal zeg maar.

:angry:en nu mag ik ook!!!

ok, alles bijgelezen ? Dan moet je eerst een mailtje sturen naar Hans dat je Turkije Fan wil zijn en dan denkt hij er eens héél diep over na of je het wel verdiend, als je lief bent geweest en dan mss word je er een !

nee…echt waar? ga weg, moet ik naar hand mailen?

Ja zo gaat dat Filiz.!:smiley: Heb ik ook net gedaan en nu maar afwachten of ik goed gekeurd word.

Oh… jij bent te erg Sev!:unibrow: :unibrow:

R

niet naar Hand maar naar Hans :wink:

:unibrow: :evil: :dope: :drool: :drugged: :hihi: :lol: :biggrin: :retard:

ja sorie tiepvout

ik geloof het niet, moet straks nog maar eens heeeel goed bijlezen!!

Ja lees nog maar eens goed lieverd ! (k) let vooral op de reacties van bep en cyn en ik :wink:

kijk miss ook maar ff op pagina 75…

Filiz: ik zal je helpen ! Bespaard je een hoop tijd anders mis je de wedstrijd nog ! Ga naar WW account en dan Groep Lidmaatschap en daar kruis je Turkije Fan aan en dan ben je het daadwerkelijk ! Succes ! x

thanks…maar ach, ik had hans in de tussen tijd al gemailt, en hij heeft me turkije fan gemaak!!

haha…bedankt lieverd…!! nu ga ik echt!!

tot straks

kuss…